خرید Microsoft Office Professional برای ویندوز با قیمت 56 دلار: آخرین فرصت

خرید Microsoft Office Professional برای ویندوز با قیمت 56 دلار: آخرین فرصت

stack-social-microsoft-33

یک مجوز مادام العمر برای مایکروسافت آفیس برای تخفیف عمیق دانلود کنید.

StackSocial

در دنیایی که مبتنی بر اشتراک است، سخت است که با یک برنامه یا بسته نرم افزاری روبرو شوید که بتوانید مادام العمر فقط با یک بار خرید از آن استفاده کنید. خوشبختانه، مایکروسافت یک مجوز مادام العمر به مجموعه برنامه های محبوب خود ارائه می دهد که در آن شما می توانید دقیقاً این کار را انجام دهید.

در حال حاضر می توانید این مجوز مادام العمر را برای رایانه شخصی ویندوزی خود با قیمت 56 دلار در Stack Social با کد ENJOY20 دریافت کنید — که بیش از 70 درصد از قیمت معمولی تخفیف دارد. (همچنین می توانید نسخه ای را برای مک خود با قیمت کمی بالاتر خریداری کنید.) این معامله به زودی به پایان می رسد.

هر پروژه ای را با MS Office توانمند کنید

این مجوز مادام العمر 2021 آخرین نسخه ارائه شده است و شامل بزرگترین برنامه‌ها مانند Word، PowerPoint، Excel، Outlook، OneNote و Teams است. کاربران ویندوز نیز Publisher و Access را دریافت می کنند.

با مجموعه کاملی از برنامه ها که در دسترس شماست، تقریباً برای هر پروژه شخصی، حرفه ای یا خلاقانه آماده خواهید بود. آیا نیاز به تایپ انشا برای کلاس دارید؟ Word را باز کنید. آیا می خواهید یک صفحه گسترده بودجه ایجاد کنید؟ از اکسل استفاده کنید. یک ارائه حرفه ای را کنار هم قرار دهید؟ الگوهای از پیش تعیین شده پاورپوینت را بررسی کنید. در مورد همکاری در زمان واقعی چطور؟ تیم ها هر آنچه که نیاز دارید، احتمالاً مایکروسافت آفیس 2021 آن را دارد.

مجموعه برنامه های جاودانه را برای مادام العمر در اختیار داشته باشید

برخلاف مایکروسافت 365 که هزینه اشتراک سالانه را دریافت می کند، این مجوز به شما امکان می دهد مجموعه برنامه را دانلود کرده و مادام العمر از آن استفاده کنید. پس از خرید، بلافاصله لینک دانلود و کلید فعال سازی نرم افزار را دریافت خواهید کرد.

یک نکته قابل توجه: در حالی که StackSocial یک شریک مجاز مایکروسافت است و دسترسی “مادام العمر” به Microsoft Office را ارائه می دهد، ممکن است مایکروسافت بتواند مجوز را پایان دهد. اما قرارداد آفیس آنها بیش از یک سال است که اجرا می شود و مجوزی که Alison DeNisco Rayome از ZDNET بیش از یک سال پیش از طریق آن برای یک مک بوک شخصی خریداری کرده بود، هنوز کار می کند.

اگر می‌خواهید از مجموعه روی چندین رایانه استفاده کنید، باید مجوزهای جداگانه خریداری کنید. دستگاه های ویندوز باید حداقل بر روی ویندوز 10 یا 11 اجرا شوند، در حالی که دستگاه های مک باید به نسخه macOS نسخه 11 Big Sur به روز شوند.

مجوز مادام العمر خود را برای Microsoft Office 2021 همین حالا دریافت کنید.



منبع: https://www.zdnet.com/article/buy-microsoft-office-professional-for-windows-for-56-with-this-deal/#ftag=RSSbaffb68