نحوه کار خود را با این ترکیب مانیتور و ماوس تغییر دهید

مواد آن را سبک وزن اما به طرز شگفت انگیزی بادوام می کنند و دارای پایه تاشو است تا بتوانید در هر پیکربندی از آن استفاده کنید. طراحی کم‌مصرف آن به شما امکان می‌دهد از آن بدون فشار بی‌رویه به باتری خود استفاده کنید، و حتی صفحه نمایش دارای یک فیلتر ویژه است که انتشار نور آبی را کاهش می‌دهد.

“هوشمندانه تر کار کن نه سخت تر.” البته گفتن این کار آسان تر از انجام آن است، اما هر چند وقت یکبار دستگاهی به وجود می آید که واقعاً می تواند روش کار خود را تغییر دهید. در واقع، آن دو دستگاه را بسازید. اکنون می‌توانید Mobile Pixels Duex Max را با ماوس کوچک با 7 درصد تخفیف همراه کنید. با این ترکیب، شما فقط یک نخواهید داشت صفحه نمایش اضافی که می توانید با اکثر دستگاه ها جفت کنید. همچنین روشی خلاقانه برای تعامل با آن خواهید داشت.

بخش کوچکتر اما نه کمتر چشمگیر این ترکیب، مینی ماوس است. این یک پد شست دستی چهار اینچی است که می‌توانید به‌صورت بی‌سیم به Duex Max خود متصل شده و از آن برای حرکت در اطراف استفاده کنید. دارای قابلیت بی سیم و اتصال بلوتوث 5.0 است، بنابراین زمان زیادی از استفاده از آن در دستگاه های دیگر نمی گذرد. علاوه بر این، مینی ماوس یک نشانگر لیزری نیز دارد. آن را با یک نمایش اسلاید بر روی Duex Max ترکیب کنید، و روشی چشمگیر برای ارائه ارائه‌هایی دارید که می‌توانید در هر جایی ببرید.

در حال حاضر، شما می توانید دریافت کنید Mobile Pixels Duex Max به علاوه مینی ماوس به قیمت 360.99 دلار که از قیمت فروش قبلی 388 دلار کمتر است.


منبع: https://www.zdnet.com/article/change-the-way-you-work-with-this-monitor-and-mouse-combo/#ftag=RSSbaffb68ابتدا روی Duex Max تمرکز می کنیم. این یک مانیتور باریک و قابل حمل خروجی به 1920×1080. با لپ‌تاپ فوق‌العاده کار می‌کند، اما می‌تواند با طیف وسیعی از دستگاه‌ها، از جمله تلفن اندرویدی یا حتی نینتندو سوییچ نیز استفاده شود. فقط آن را از طریق بلوتوث یا اتصالات USB-A یا USB-C جفت کنید، و آماده حرکت هستید.

جایگزین-this-image.jpg

StackCommerce

محتوای زیر توسط شرکای ZDNet برای شما آورده شده است. اگر محصولی را بخرید که در اینجا مشخص شده است، ممکن است کمیسیون وابسته یا غرامت دیگری دریافت کنیم.