یاد بگیرید که چگونه وظایف سرپرست سیستم را با Windows PowerShell با تنها 20 دلار خودکار کنید

در «اتوماسیون GUI با استفاده از پایتون» یاد خواهید گرفت که چگونه از طریق خودکارسازی رابط‌های کاربری گرافیکی استفاده کنید. علاوه بر این، “مدیریت اکتیو دایرکتوری (AD) با استفاده از Windows PowerShell” اصول اکتیو دایرکتوری را توضیح می دهد، بنابراین می توانید به راحتی کاربران، گروه ها، درخواست های انبوه و موارد دیگر را مدیریت کنید.

شروع به یادگیری نحوه سفر با کشتی در طول روز کاری خود کنید. دریافت کنید بسته گواهینامه Windows PowerShell 2022 امروز فقط با 19.99 دلار – این کمتر از 3.50 دلار در هر دوره است.


منبع: https://www.zdnet.com/article/how-to-automate-system-administrator-tasks-with-windows-powershell-for-just-20/#ftag=RSSbaffb68

هیچ چیز نمی تواند شکست بخورد خودکار کردن وظایف کاری روزانه. متخصصان فناوری اطلاعات و مدیران سیستم – که ممکن است برای اولین بار در حال یادگیری اسکریپت Windows Powershell باشند – می توانند با مهارت هایی که در بسته گواهینامه Windows PowerShell 2022 آموزش داده شده بهره وری خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهند. بهترین از همه، این است که در حال حاضر تنها با قیمت 19.99 دلار به فروش می رسد.

محتوای زیر توسط شرکای ZDNet برای شما آورده شده است. اگر محصولی را بخرید که در اینجا مشخص شده است، ممکن است کمیسیون وابسته یا غرامت دیگری دریافت کنیم.

جایگزین-this-image.jpg

StackCommerce
افزایش بهره وری در مواقع بحرانی بیشتر مورد قدردانی قرار می گیرد، و در این مدت تمرین زیادی خواهید داشت. درس های پروژه محور در مورد ارتقاء برنامه‌ها، ایجاد راه‌حل‌های قوی، حل مسائل مهم، و موارد دیگر در «Automating Administration With Windows PowerShell». علاوه بر این، مدیران سیستم حتی تمرین بیشتری در «اسکریپت‌نویسی پیشرفته و ساخت ابزار با استفاده از Windows PowerShell» خواهند داشت، که استفاده از PowerShell را برای خودکارسازی وظایف حتی با محصولات غیر مایکروسافت پوشش می‌دهد.

مدیران سیستم می توانند با چند دوره یک ساعته وارد عمل شوند. “ابزارهای ضروری برای مدیران سیستم ویندوز” ابزارهای منبع باز به اضافه ابزارهایی که قبلاً در ویندوز برای افزایش کارایی شما تعبیه شده اند را پوشش می دهد. در همین حال، “Anybody Can Script | A PowerShell Learning Series” علاوه بر اصول اولیه، مقدمه اسکریپت نویسی، اتوماسیون و موارد دیگر را بررسی می کند.

شما دسترسی مادام العمر به دوره ها را دارید و به شما امکان می دهد با سرعت خود تمرین کنید. و از آنجایی که محتوا به صورت ویدیویی ارائه می شود، می توانید دوره ها را در هر تلویزیون، لپ تاپ، تبلت یا گوشی هوشمند تماشا کنید.

مربی ویجی ساینی تجربه گسترده ای با پایتون، MS Azure و فناوری های ابری دارد. او در استفاده از PowerShell برای اتوماسیون تخصص دارد و دانش آموزان از دوره های او راضی هستند. مانند سایر بازبینان، خریدار تایید شده Riccardo M. به بسته نرم افزاری پنج ستاره داد و گفت: “بهترین دوره تاکنون. من احساس می کنم این دوره در واقع کارهایی را به ما نشان می دهد که روزانه در محل کار انجام می دادیم. حل مشکل خوب است. زیرا احتمالاً این بخش بزرگی از کار خواهد بود.”