فقط با 35 دلار به بیش از 1000 دوره مادام العمر دسترسی داشته باشید

نه تنها به بیش از 1000 دوره دسترسی فوری خواهید داشت، بلکه هر ماه حداقل 50 دوره جدید اضافه می شود. این آموزش جامع و تنوع گسترده، StackSkills Unlimited را بسیار محبوب کرده است. دارای امتیاز 4.5 از 5 در Trustpilot و به عنوان NBC News اشاره کرد، “StackSkills یک پلت فرم یادگیری آنلاین است که به شما امکان دسترسی کامل به دوره های مهارت های مورد نیاز را می دهد.” به علاوه، بسیاری از مهارت‌هایی که در این پلتفرم آموزش داده می‌شوند، می‌توانند شما را برای موقعیت‌های راه دور واجد شرایط کنند، بنابراین می‌توانید به طور بالقوه به دنیا سفر کنید و در عین حال کاری را که بیشتر دوست دارید انجام دهید.

می توانید دسترسی داشته باشید آموزش مهارت های آنلاین با قیمت مناسب که می تواند حرفه شما را با یک اشتراک مادام العمر در StackSkills Unlimited توربوشارژ کند. و فقط برای مدت محدود، با کمترین قیمت، فقط 34.99 دلار ارائه می شود.

جایگزین-this-image.jpg

StackCommerce

خواه به تغییر شغل فکر می کنید یا فقط می خواهید در شغل فعلی خود سریعتر پیشرفت کنید، مهارت داشتن در مهارت های جدید می تواند این امر را محقق کند. با این حال، در حال حاضر افراد زیادی نمی خواهند با شهریه های بالا یا یک رفت و آمد جدید سر و کار داشته باشند. خوشبختانه هیچ کدام از این دو لازم نیست.

این درس‌های جذاب می‌توانند مهارت‌هایی را به شما بیاموزند که ممکن است به شما کمک کند تا یک کار جانبی موفق را شروع کنید، به افزایش حقوق و ارتقای سریع‌تر دست یابید یا به یک حرفه کاملاً جدید بروید. دوره‌های StackSkills با آخرین اطلاعات موجود در هر زمینه همراه هستند و همیشه با روندهای فعلی بسیار جلوتر از منحنی هستند.

این محتوا توسط بیش از 350 نفر از بهترین مربیان وب هدایت می شود که همگی متخصصان در زمینه خود با مقادیر زیادی تجربه هستند. آنها نه تنها می توانند مراحلی را که برای رسیدن به موفقیت برداشته اند را به شما آموزش دهند، بلکه نحوه جلوگیری از شکست را نیز به شما نشان می دهند. طیف گسترده ای از موضوعات برای تمام سطوح مهارت پوشش داده شده است تا بتوانید هر چیزی از امور مالی گرفته تا بازاریابی، طراحی گرافیک، توسعه وب و بسیاری موارد دیگر را مطالعه کنید.

اگر می خواهید شغل خود را بدون کاهش بودجه خود به سرعت بالا ببرید، یک را انتخاب کنید اشتراک مادام العمر به StackSkills نامحدود با کمترین قیمت، فقط 34.99 دلار.


منبع: https://www.zdnet.com/article/get-lifetime-access-to-over-1000-courses-for-only-35/#ftag=RSSbaffb68

محتوای زیر توسط شرکای ZDNet برای شما آورده شده است. اگر محصولی را بخرید که در اینجا مشخص شده است، ممکن است کمیسیون وابسته یا غرامت دیگری دریافت کنیم.