نحوه راه اندازی مجدد هر آیفونی که تا به حال ساخته شده است

دکمه کناری را فشار دهید و نگه دارید که Caped Crusader به نظر می‌خواهد آن را سرزنش، پاو و کاپوت کند. مانند تلفن های مدرن تر، باید یک نوار لغزنده ظاهر شود. نوار لغزنده را بکشید و حدود نیم دقیقه به گوشی فرصت دهید تا خاموش شود. اگر اینطور نباشد، ممکن است تلفن شما یخ زده باشد. سعی کنید راه اندازی مجدد اجباری دستگاه منجمد شما

نگران نباشید. ما راه حل جهانی را برای شما داریم.

آیا به طور جدی فکر می کردید که مرد فولادی از راه اندازی مجدد آیفون ما دور بماند؟ البته که نه.

اگر می‌خواهید یک تلفن مدرن را راه‌اندازی مجدد کنید، دکمه‌هایی را که Captain Kirk و Mr. Spock به آنها اشاره می‌کنند فشار دهید و نگه دارید.

پس از خاموش شدن تلفن، دوباره آن را روشن کنید. شما باید دکمه سمت بتمن را فشار دهید (نه مشت کنید) و آن را نگه دارید تا لوگوی اپل را ببینید. من نمی‌دانم درباره او چیست، اما از این بیان، این تصور را دارم که شوالیه تاریکی به فیبر بیشتری در رژیم غذایی خود نیاز دارد.

راه اندازی مجدد آیفون های قدیمی تر

پس از خاموش شدن تلفن، دوباره آن را روشن کنید. باید دکمه بالایی که سوپرمن روی آن شناور است را فشار دهید و آن را نگه دارید تا لوگوی اپل را ببینید.

می توانید به روز رسانی های روزانه پروژه من را در رسانه های اجتماعی دنبال کنید. حتما من را در توییتر دنبال کنید @DavidGewirtz، در فیس بوک در Facebook.com/DavidGewirtz، در اینستاگرام در Instagram.com/DavidGewirtzو در یوتیوب در YouTube.com/DavidGewirtzTV.




منبع: https://www.zdnet.com/article/how-to-restart-your-iphone-with-a-little-help-from-our-friends/#ftag=RSSbaffb68 کاپیتان کرک و آقای اسپاک روی دو طرف آیفون 12 فشار می آورند

دیوید گویرتز/ZDNET

پس از خاموش شدن تلفن، دوباره آن را روشن کنید. باید دکمه سمت اسپاک را فشار دهید و آن را نگه دارید تا لوگوی اپل را ببینید.

بنابراین شما بروید. راه اندازی مجدد گوشی باید سریع و آسان باشد. یک فریاد ویژه برای دوستان ما در مجموعه نجیب، که به ما کمک کرد تا جلسات عکس را با فب چهار بالا رزرو کنیم. پارسال ما را فرستادند کرک، اسپاک، بتمن، و سوپرمن BendyFigs با این امید که از آن‌ها به‌عنوان وسیله‌ای استفاده کنیم. باید اعتراف کنید، آنها بسیار سرگرم کننده تر از فتوشاپ کردن یک فلش قرمز روی دکمه ها بودند، درست است؟

اگر یک گوشی نسل کمی دارید، این بتمن است که به نجات می‌رسد.

سوپرمن آیفون SE را فشار می دهد

دیوید گویرتز/ZDNET

آیا آیفون شما بد رفتار می کند؟ آیا آن طور که شما انتظار دارید پاسخ نمی دهد؟ آیا برنامه‌ها در وضعیت عجیبی «گیر» کرده‌اند؟

همچنین: بهترین آیفون ها

راه اندازی مجدد آیفون های 6، 7، 8 و سبک جدید SE

ما از چند دوست خاص کمک گرفته ایم تا به شما نشان دهیم چگونه این کار انجام می شود.

طولانی و موفق باشید. بالا، بالا و دور!


همچنین: کیف برای نگهداری آیفون قدیمی شما

یک تشکر سریع برای کمک فوق العاده

iphone6s

به هر حال، شما بروید. آیا درخواست نحوه انجام دیگری دارید؟ در قسمت نظرات پایین ما را آگاه کنید.

یک نوار لغزنده باید ظاهر شود. نوار لغزنده را بکشید و حدود نیم دقیقه به گوشی فرصت دهید تا خاموش شود. اگر اینطور نباشد، ممکن است تلفن شما یخ زده باشد. ترفندهایی برای راه اندازی مجدد اجباری دستگاه یخ زده وجود دارد که اپل بحث می کند.

در اینجا، سوپس بر نسل قدیمی‌تر فشار می‌آورد آیفون SE. دکمه پاور مانند سایر آیفون های قدیمی در بالای دستگاه قرار دارد. در حال حاضر، شما مته را می دانید. آن دکمه را فشار داده و نگه دارید تا یک نوار لغزنده ظاهر شود. نوار لغزنده را بکشید و حدود نیم دقیقه به گوشی فرصت دهید تا خاموش شود. اگر اینطور نباشد، ممکن است تلفن شما یخ زده باشد. سعی کنید راه اندازی مجدد اجباری دستگاه منجمد شما

همچنین: چگونه آیفون خود را به حالت کارخانه بازنشانی کنیم

راه اندازی مجدد آیفون X، 11، 12، 13 و نسخه های جدیدتر

فقط آن را دوباره راه اندازی کنید.

به نظر می رسد که بسته به نوع تلفنی که دارید، سه راه برای راه اندازی مجدد گوشی وجود دارد.

آیفون 14 پرو مکس

جیسون هینر/ZDNET