سیستم امنیتی Eufy Edge عملی: پیشرفته‌ترین دوربین‌های امنیتی تاکنون؟


سیستم امنیتی لبه

ماریا دیاز/ZDNET

همه چیزهایی را که در مورد امنیت خانه می دانید فراموش کنید: امنیت یوفی استاندارد جدیدی را تعیین می کند. جدیدترین های این شرکت سیستم امنیتی لبهکه دارای دو دوربین بی‌سیم EufyCam 3 با وضوح 4K در فضای باز و HomeBase 3 است، به یادگیری ماشین و انرژی خورشیدی نگاه می‌کند تا آنچه را احتمالاً بهینه‌ترین راه‌اندازی نظارتی که تاکنون دیده‌ام ارائه دهد.

من در هفته گذشته با سیستم امنیتی Edge سر و کار داشتم و در حالی که چندین ویژگی مانند فناوری هوش مصنوعی Eufy’s BionicMind وجود دارد که نیاز به آزمایش بیشتری دارد، به طور کلی تحت تأثیر آنچه این بسته ارائه می دهد، قرار گرفته ام. در اینجا خلاصه ای از تجربه کوتاه مدت من است که در هفته های آینده بیشتر خواهد شد.

استفاده از «قدرت همیشگی»

کیت امنیتی Eufy جعبه‌دار روی میز

با این سیستم خدمات ابری امنیت خانه را از بین ببرید.

ماریا دیاز/ZDNET

با توجه به سیستم امنیتی، EufyCam 3 – که در یک بسته دوتایی عرضه می‌شود – یک دوربین گلوله‌ای شکل در فضای باز است که کاملاً بی‌سیم است و دارای پنل‌های خورشیدی داخلی در بالا برای ارائه آنچه Eufy می‌گوید. قدرت همیشه”.

Eufy’s Forever Power نوع مورد علاقه من سیستم را ایجاد می کند: پیکربندی تنظیم و فراموش کردن آن بدون نیاز به خرید باتری یدکی. دوربین ها فقط به دو ساعت انرژی خورشیدی روزانه نیاز دارند تا حداکثر ظرفیت خود را حفظ کنند، اما می توانید از طریق درگاه USB-C در پشت نیز مسیر سیمی را طی کنید. با این حال، احتمالاً نیازی به شارژ فیزیکی آنها بیشتر از مرحله راه اندازی اولیه ندارید.

شارژ خورشیدی به معنای قرار دادن تاکتیکی در محیط خانه من ضروری بود. هنگامی که فهمیدم بهینه ترین مکان کجاست و آنها را با پایه های همراه نصب کردم، همه چیز در مورد گرفتن زاویه عالی و لذت بردن از نظارت اضافی بود.

بیشتر: بهترین دوربین های امنیتی برای محافظت از خانه شما

EufyCam 3 در نمای بیرونی خانه نصب شده است

ماریا دیاز/ZDNET

من هنوز نمی توانم در مورد عمر باتری و شارژ خورشیدی دوربین صحبت کنم، اما آنها را پس از شارژ کامل قرار دادم و آنها در پنج روز گذشته 100٪ باتری باقی مانده اند. خواهیم دید که آنها در ماه های زمستانی آینده چگونه مقاومت می کنند.

چیزی که برای من واضح است این است که Eufy یک سیستم امنیتی ارائه می دهد که شما سال ها از آن استفاده خواهید کرد، نه به دلیل مدل های اشتراک، بلکه به دلیل مجموعه ویژگی ها. این به تنهایی توصیه را نسبت به آنچه Ring، Arlo، Wyze و، بله، حتی Blink با دوربین های امنیتی خود انجام می دهند، آسان تر می کند. این برندها، اگرچه در بازار خانه های هوشمند محبوب هستند، اما برای باز کردن پتانسیل کامل دوربین های امنیتی مربوطه خود، به ویژه برای ویژگی های مهمی مانند ذخیره کلیپ های ویدیویی قدیمی، به اشتراک نیاز دارند.

بیشتر: دوربین های امنیتی هوشمند جدید Eufy کارهایی را انجام می دهند که آمازون نمی تواند

کیت eufy Security eufyCam 3 2-Cam

سیستم امنیتی Edge شامل دوربین HomeBase 3 و دو دوربین EufyCam 3 است.

ماریا دیاز/ZDNET

در مورد ویدیوی واقعی، EufyCam 3 رزولوشن 4K Ultra HD را ضبط می‌کند، به این معنی که شما چهار برابر پیکسل‌های وضوح 1080p HD در دوربین‌های امنیتی خورشیدی دریافت می‌کنید. دوربین های امنیتی 4K زیادی در بازار وجود دارد، بنابراین، به نظر من، این نقطه اصلی فروش Eufy نیست.

به گفته Eufy، همچنین یک لنز با دیافراگم F1.4 وجود دارد که وضوح بهتر و 40٪ حساسیت به نور را بهبود می بخشد، به خصوص در شب. از آزمایش‌هایم، دریافتم که فیلم‌های شبانه برای تشخیص چهره‌ها به اندازه کافی کافی هستند، بنابراین ارزشش را داشته باشید. این کمک می کند که EufyCam 3 دارای گزینه های دید در شب مادون قرمز و رنگی است، با قابلیت روشن کردن نورافکن داخلی در هنگام تشخیص حرکت.

بیشتر: بهترین دوربین های امنیتی دید در شب

یک خانه هوش مصنوعی که از HomeBase اجرا می شود

HomeBase 3 بیشتر از میانگین هاب خانه هوشمند شماست. با 16 گیگابایت حافظه داخلی که با هارد اکسترنال تا 16 ترابایت (بله، 16 ترابایت) قابل ارتقا است، فیلم های ضبط شده را از دوربین ها به صورت محلی ذخیره می کند. این به عنوان یک زنگ برای زنگ های Eufy سازگار عمل می کند، اما در صورت تمایل به عنوان زنگ هشدار نیز عمل می کند. در مقایسه با HomeBase 2 که قبلاً با سنسورهای حرکتی Eufy، زنگ در و سایر محصولات خود استفاده می کردم، HomeBase 3 بلندتر است و به وضوح برای انجام محاسبات پیشرفته ساخته شده است.

HomeBase 2 قدیمی من، سمت چپ، در کنار HomeBase 3 جدید در سمت راست.

HomeBase 2 قدیمی من (چپ) در کنار HomeBase 3 جدید (راست).

ماریا دیاز/ZDNET

HomeBase جدید که در کنار EufyCam 3 کار می کند، از هوش مصنوعی BionicMind نه تنها برای تشخیص حرکت استفاده می کند، بلکه تشخیص می دهد که آیا این حرکت توسط انسان، وسیله نقلیه یا حیوان ایجاد شده است. با یادگیری ماشینی کافی، هاب با تشخیص و شناسایی هوشمندانه افراد و اشیایی که به خانه شما وارد و خارج می شوند، همه چیز را به سطح بعدی می برد. به عنوان مثال، HomeBase 3 من و شریکم را با نام حدود یک سوم موارد در چند روز اول استفاده شناسایی کرد. با گذشت زمان، می‌توانید دقیقاً بدانید چه کسی و در چه ساعتی از خانه شما آمده یا رفته است.

در نهایت، من فقط می‌خواهم سیستم را به خاطر اینکه هر زمان که توله سگ من در حیاط خلوت سرگردان است، به من هشدار می‌دهد که «حیوان شناسایی شده» قابل اعتماد است، تحسین می‌کنم.

خط پایین، در حال حاضر

کیت eufy Security eufyCam 3 2-Cam

پنل های خورشیدی روی دوربین ها آنها را واقعا بی سیم می کند.

ماریا دیاز/ZDNET

سیستم امنیتی Eufy Edge چند هفته پیش راه اندازی شد و با قیمت 549 دلار به فروش می رسد. با این قیمت، مطمئناً خریدی نیست که از روی هوس انجام دهید، اما با قیمتی که بسیاری از دوربین های امنیتی با کیفیت در حال حاضر هزینه می کنند، برابری می کند، با پاداشی که برای اشتراک ماهانه پرداخت نخواهید کرد. با توجه به اینکه نیازی به خرید باتری‌های یدکی برای دوربین‌های بی‌سیم و شارژ خورشیدی ندارید، قیمت منصفانه است، و هاب می‌تواند تمام فیلم‌های شما را به صورت محلی ذخیره کند و چهره‌ها را تشخیص دهد، در حالی که همه اینها به عنوان یک زنگ امنیتی و/یا زنگ در دو برابر می‌شود.

در این مرحله، HomeBase 3 سازگار است با EufyCam سلسله، زنگ در باتری امنیتی Eufy، و یوفی حرکت – جنبش و سنسورهای ورودی. سازگاری با شرکت زنگ تصویری دوتایی، SoloCam، دوربین نورافکن، و دوربین های داخلی و خارجی در ماه های آینده وارد خواهند شد.


منبع: https://www.zdnet.com/home-and-office/smart-home/eufy-edge-security-system-hands-on/#ftag=RSSbaffb68