چگونه و چرا باید از حالت کم مصرف در اپل واچ استفاده کنید

انتخاب کنید روشن کن اگر می‌خواهید فوراً آن را روشن کنید و اجازه دهید هنگامی که ساعت بعدی شما تا 80 درصد شارژ شد، به طور خودکار خاموش شود. انتخاب کنید روشن کردن برای… اگر می خواهید حالت کم مصرف را برای یک، دو یا سه روز روشن کنید.

حالت کم مصرف (Low Power Mode) یک ویژگی خوب برای آیفون است، اما حتی بهتر است آن را روی چیزی مانند اپل واچ داشته باشید که باتری کوچکی دارد و معمولاً یک روز دوام می آورد.

برای حفظ عمر باتری و اطمینان از ماندگاری اپل واچ شما تا زمانی که به شارژر برسید، حالت کم مصرف برخی از ویژگی ها را غیرفعال می کند.

در زیر، به اتفاقاتی که برای اپل واچ شما می‌افتد با روشن کردن حالت کم مصرف می‌پردازم و مراحلی را که برای روشن کردن آن باید طی کنید، بیان می‌کنم.

Apple Watch Ultra با زمان و تاریخ.

جیسون سیپریانی/ZDNET

وقتی حالت کم مصرف را در اپل واچ خود فعال می کنید چه اتفاقی می افتد

می توانید به راحتی بررسی کنید که حالت کم مصرف روشن است یا خیر: باید یک دایره زرد در بالای صفحه ساعت شما وجود داشته باشد، درصد باتری در مرکز کنترل زرد می شود و دایره شارژ زمانی که ساعت شما در حال شارژ است به جای سبز، زرد خواهد بود. .


منبع: https://www.zdnet.com/article/how-and-why-you-should-use-low-power-mode-on-the-apple-watch/#ftag=RSSbaffb68

آیفون سال‌ها حالت مشابهی دارد که وقتی فعال شود، برخی از جنبه‌های عملکرد گوشی شما را محدود می‌کند تا قبل از اینکه نیاز به شارژ مجدد آن داشته باشید، آخرین ذره باتری را ذخیره کنید و عمر آن را افزایش دهید.

نمایی از اپل واچ سری 8 هنگام شروع شارژ شدن.

ژوئن Wan/ZDNET

شما کاملاً از دنیای بیرون جدا نیستید، اما فقط انتظار نداشته باشید که هیچ ارتباطی در زمان واقعی باشد.

برای مشاهده Control Center، انگشت خود را از پایین صفحه اپل واچ به بالا بکشید. کاشی درصد باتری را پیدا کنید و روی آن ضربه بزنید.

تصاویری از حالت کم مصرف اپل واچ

اسکرین شات های جیسون سیپریانی/ZDNET

همچنین: Ultra همان ساعت اپل است که من همیشه می خواستم، یا فکر می کردم

خوب، ممکن است، و در واقع، شما واقعاً نباید تفاوتی را در داده‌های گرفته شده مشاهده کنید. در واقع، می‌توانید هنگام شروع تمرین حالت کم مصرف را به طور خودکار فعال کنید تا در مصرف باتری صرفه‌جویی کنید.

به گفته اپل، در اینجا ویژگی هایی وجود دارد که با روشن کردن حالت کم مصرف خاموش می شوند:

  • همیشه در صفحه نمایش
  • اعلان‌های ضربان قلب برای ریتم نامنظم، ضربان قلب بالا و ضربان قلب پایین
  • اندازه گیری ضربان قلب پس زمینه
  • اندازه گیری پس زمینه اکسیژن خون
  • یادآوری تمرین را شروع کنید

مرور: اپل واچ 8 حتی اگر با سنسورهای سامسونگ همخوانی نداشته باشد، در حالت خواب بسیار موفق است

با انتشار iOS 16 و WatchOS 9، اپل مجموعه ای از ویژگی های جدید را به آیفون و اپل واچ یکسان آیفون دارای ویژگی هایی مانند امکان ویرایش یا حذف iMessages است، در حالی که اپل واچ ابزارهای تناسب اندام بهتری را دریافت می کند، و چیزی که به عنوان افزودنی مورد علاقه من به اپل واچ شکل می گیرد – حالت جدید کم مصرف.

در پایین صفحه یک سوئیچ برای روشن کردن حالت کم مصرف وجود دارد — روی سوئیچ ضربه بزنید تا به موقعیت روشن بکشید. صفحه دیگری ظاهر می شود و توضیح می دهد که حالت کم مصرف چیست و گزینه های زیر را در اختیار شما قرار می دهد: روشن کردن، روشن کردن برای… و رد کردن.

نماد شارژ در اپل واچ سری 8 در پس زمینه زرد.

اما این همه ماجرا نیست. حالت کم مصرف همچنین Wi-Fi و اتصالات تلفن همراه را خاموش می‌کند و تماس‌ها و اعلان‌ها را زمانی که آیفون شما نزدیک نیست غیرفعال می‌کند. اما برای روشن بودن، این بدان معنا نیست که شما به داده ها، اعلان ها یا تماس های تلفنی دسترسی ندارید.

در مورد پیگیری تمرین در حالت کم مصرف چطور؟

هنگامی که باتری اپل واچ شما به 10% می رسد، یک هشدار در ساعت دریافت می کنید که از شما می پرسد آیا می خواهید حالت کم مصرف را روشن کنید، اما می توانید هر زمان که بخواهید این ویژگی را روشن کنید.

نحوه فعال کردن حالت کم مصرف در اپل واچ

اگر آیفون شما نزدیک نیست و برنامه‌ای را باز می‌کنید که به داده نیاز دارد، اپل واچ شما به طور موقت اتصال را برای بازیابی داده‌ها دوباره روشن می‌کند و پس از اتمام کار، آن را غیرفعال می‌کند. در مورد هشدارها و اعلان‌ها، اپل واچ به صورت دوره‌ای هرگونه هشدار جدید را بازیابی و روی ساعت نشان می‌دهد.