نحوه بازیابی فاویکون های بوک مارک کروم از دست رفته خود با یک کلیک

می توانید به روز رسانی های روزانه پروژه من را در رسانه های اجتماعی دنبال کنید. حتما من را در توییتر دنبال کنید @DavidGewirtz، در فیس بوک در Facebook.com/DavidGewirtz، در اینستاگرام در Instagram.com/DavidGewirtzو در یوتیوب در YouTube.com/DavidGewirtzTV.




منبع: https://www.zdnet.com/article/how-to-restore-your-missing-chrome-bookmark-favicons-in-one-click/#ftag=RSSbaffb68

این قطعا کروم را تحت فشار قرار می دهد، اما اگر یک پوشه خیلی بزرگ را باز نکنید، باید کار کند. تماشای باز شدن همه آن برگه ها قطعاً سرگرم کننده است. همانطور که آنها انجام می دهند، به نظر می رسد کروم فاویکون هر نشانک را بازیابی و بازنشانی می کند. خوشبختانه، به نظر می رسید که اصلاح یک پوشه کروم را متقاعد کرده است که همه آنها را برطرف کند.

فاویکون ها آیکون های کوچکی هستند که یک وب سایت را نشان می دهند. اگر به طور فعال در میان نشانک‌های خود جستجو می‌کنید، آن فاویکون‌ها می‌توانند نگاهی به فهرست نشانک‌ها و یافتن سریع مورد نظرتان را آسان‌تر کنند.

آنها باآآآآک هستند! آخرین نماد هنوز عمومی است زیرا اپراتور سایت هرگز فاویکون برای سایت تعریف نکرده است. بنابراین همان چیزی است که همیشه بوده است.

دیوید گویرتز/ZDNET

به نظر من این رفتار واقعا آزاردهنده است. خوشبختانه، یک راه حل سریع وجود دارد.

دیوید گویرتز/ZDNET

Chrome عادت آزاردهنده ای دارد که ردیابی فاویکون های ذخیره شده مرتبط با نشانک ها را از دست می دهد. گاهی اوقات این اتفاق پس از تصادف رخ می دهد، اما من دیده ام که به طور تصادفی نیز اتفاق می افتد. هر شش ماه یا بیشتر برای من اتفاق افتاده است، و با یک جستجوی سریع تعداد زیادی از Redditors و دیگران در مورد این موضوع شکایت دارند. تصویر بالا همان چیزی است که من اخیراً در دستگاه اصلی خود با آن بیدار شدم.

تو چطور؟ آیا این برای شما اتفاق افتاده؟ آیا این تعمیر روی دستگاه شما کار کرد؟ چه چیزهای عجیب و غریب Chrome دیگری را تجربه کرده اید؟ در قسمت نظرات پایین ما را آگاه کنید.


found-icons.png

open-all.png

بنابراین، یک سلب مسئولیت نهایی: این یک هک است. بیش از یک بار روی Chrome من کار کرد، اما هیچ تضمینی وجود ندارد که برای همه کار کند. YMMV. با این حال، این یک راه حل به اندازه کافی آسان است که ارزش یک دقیقه امتحان کردن را دارد. اگر آن کاری را که می خواهید انجام می دهد، هی، در زمان و دردسر صرفه جویی کرده اید. و اگر اینطور نیست، خوب، شما تمام یک کلیک ماوس را هدر داده اید.

این بار، همه نشانک‌های من عمومی بودند، در تمام پوشه‌های نشانک من. پس من چه کار کردم؟ من یک پوشه حاوی گروه نسبتاً بزرگی از نشانک‌ها (در این مورد، حدود صد) را انتخاب کردم و همه آنها را در یک پنجره جدید باز کردم.

همه آنها را باز کنید. تماشای آن به نوعی سرگرم کننده است، تا زمانی که کروم خراب نشود.

دیوید گویرتز/ZDNET

همانطور که می بینید، من تمام نمادهای خود را پس گرفتم. چیزی که واقعا جالب است این است که به نظر می‌رسد این فرآیند تمام فاویکون‌های کروم را بازیابی می‌کند، نه فقط آنهایی که در پوشه‌ای که به‌عنوان تب باز شده‌اند.

missing-icons.png

همچنین: چگونه برای به دست آوردن نتایج مورد نیاز خود به طور مؤثرتر در گوگل جستجو کنید

حکمت غالب این است که باید نمایه کروم خود را پیدا کرده و حذف کنید و سپس یک نمایه کاملاً جدید تنظیم کنید. این کار وقت گیر و آزاردهنده است. خوشبختانه، یک هک سریع وجود دارد که به نظر می رسد یک راه حل سریع را ارائه می دهد. این کمی خام است، اما همه بهترین هک ها هستند، اینطور نیست؟