معامله طاووس: 60٪ در اشتراک با این کد صرفه جویی کنید

برای به دست آوردن معامله، باید از کد استفاده کنید سپتامبر به قرارداد 20 دلاری در سال را دریافت کنید. همانطور که گفتیم، معامله فقط برای گزینه پشتیبانی از تبلیغات است. اگر تبلیغات نمی خواهید، مجبور خواهید بود به 99 دلار در سال گزینه Premium Plus ارتقا دهید.


منبع: https://www.zdnet.com/home-and-office/home-entertainment/peacock-deal-coupon-promo-code-sale/#ftag=RSSbaffb68 این گزینه ای است که از طریق تبلیغات پشتیبانی می شود، اما با تمام رویدادهای ورزشی مورد علاقه شما، از جمله Live Sports، لیگ برتر، و کشتی WWE ارائه می شود – همه از راحتی اتاق نشیمن شما پخش می شوند.

جدای از ورزش و تله‌نوولا، Peacock همچنین به شما امکان دسترسی به برخی از برنامه‌های تلویزیونی راحتی شما را می‌دهد، مانند برنامه کلاسیک پارک ها و تفریحات و دفتر. اگر خواهان موفقیت‌های بزرگ سینمایی هستید، می‌توانید پخش جریانی کنید دنیای ژوراسیک: سلطه، من نفرت انگیز، مرد شمالی، و بیشتر.

علاوه بر ویژگی‌های ورزشی، به مجموعه‌های انحصاری Peacock Original مانند Bel Air، Killing It و موارد دیگر دسترسی خواهید داشت، با دسترسی روز بعد به همه برنامه‌های NBC و bravo. اگر اعضای خانواده دوزبانه دارید یا وسواس تلویزیونی دارید، Peacock همچنین به Telemundo برای آهنگ های مورد علاقه شما مانند دسترسی دارد. وعده های کمپین، عشق شجاع، و بیشتر.

سرویس پخش تلویزیون طاووس (CNET)

خانم پاونی، ایندیانا یا اسکرانتون، پنسیلوانیا؟ می توانید به آنجا برگردید و از لزلی ناپ، ران سوانسون و بقیه بخش پارک ها لذت ببرید یا دفتر با اشتراک یک ساله Peacock. به طور معمول، قیمت اشتراک تبلیغاتی حدود 49 دلار در سال یا 4.99 دلار در ماه است. در حال حاضر، Peacock قیمت اشتراک سالانه را کاهش داد – و شما می توانید سرویس پخش را برای فقط 20 دلار برای یک سال تمام با کد مخصوص