این بیمه اتومبیل بر رانندگی شما نظارت می کند و بر اساس آن حق بیمه شما را تعیین می کند

IntelliDrive از طریق Connected Car از داده‌های رانندگی مرتبط با عواملی مانند ترمز، شتاب، سرعت و زمان روز استفاده می‌کند تا بلافاصله امتیاز IntelliDrive مشتری را محاسبه کند، که سپس برای توسعه مظنه حق بیمه شخصی‌شده آنها استفاده می‌شود. Travelers با شرکت تجزیه و تحلیل داده LexisNexis همکاری کرده است که داده های رانندگی خودروهایی را که در این برنامه ثبت نام کرده اند ارائه می دهد.

واقعیت، برای بهتر یا (به احتمال زیاد) بدتر، این است که ما با مجموعه وسیعی از ردیابی و نظارت همانطور که هست موافقت می‌کنیم، که اکثر آنها بدون تخفیف هستند. همچنین ممکن است در این فرآیند کمی پول پس انداز کنیم.


منبع: https://www.zdnet.com/article/this-car-insurance-monitors-your-driving-and-sets-your-premium-accordingly/#ftag=RSSbaffb68

بیمه مسافران قصد دارد به گسترش پیشنهادات تله‌ماتیک خود – فناوری‌هایی که برای ردیابی و انتقال داده‌های رانندگی استفاده می‌شود – در آینده ادامه دهد و از پیشرفت‌ها در فناوری و بینش مشتری استفاده کند. واقعیت این است که بدون شک این راهی است که صنعت بیمه در سال های آینده پیش خواهد رفت. بیمه‌گران مدت‌هاست که به سوابق رانندگی خوب پاداش می‌دهند، و با رواج فناوری‌های متصل، انگیزه زیادی برای پذیره‌نویسان وجود دارد که به دنبال تصویری دقیق‌تر از پروفایل ریسک مشتریان فردی باشند.

اما آیا رانندگان به نظارت بر رفتار رانندگی در زمان واقعی رضایت خواهند داد؟

Meisinger تأکید می کند: «IntelliDrive از طریق وسایل نقلیه متصل ثبت نام در تله ماتیک را آسان می کند. “اگر مشتری انتخاب کند، مسافران به سادگی از داده های سطح وسیله نقلیه استفاده می کنند تا بر حق بیمه خود بر اساس رفتارهای رانندگی ثبت شده توسط وسیله نقلیه تاثیر بگذارند. اگر داده ها عملکرد رانندگی ایمن را منعکس کند، می توان بلافاصله به مشتریان پاداش داد.”

همه اینها بر لحظه انتقالی که در پارادایم حمل و نقل شخصی در آن هستیم تاکید می کند. ظهور خودروهای خودران پیچیدگی‌های جدیدی را در تصویر ایجاد می‌کند، اگرچه مسافران معتقدند زیرساخت‌های بیمه فعلی برای رسیدگی به این تغییرات مناسب است.

دیدگاه اول شخص از شخصی که در حال رانندگی ماشین است

R. Classen / Shutterstock
در حال حاضر، اگر وسیله نقلیه آنها دارای فناوری تعبیه شده باشد و سال، ساخت و مدل توسط IntelliDrive پشتیبانی می شود، مشتریان می توانند انتخاب کنند.

یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های بیمه کشور در حال آغاز عرضه محصول بیمه رانندگی مبتنی بر رفتار است. دوبله IntelliDrive از طریق ماشین متصل، مسافران معتقد است که محصول جدید به نفع رانندگان ایمن خواهد بود که از مشتریان پنسیلوانیا و ایلینوی شروع می شود.

در حال حاضر، مشتریان باهوش با سوابق رانندگی ایمن احتمالاً باید از بیمه رفتار محور استقبال کنند، عمدتاً به این دلیل که پس انداز در این مرحله اولیه آن را به یک معامله خوب تبدیل می کند. این ممکن است برای افراد بدجنس که از پیامدهای ردیابی می ترسند، خوشایند نباشد.

Meisinger می‌گوید: «با IntelliDrive از طریق وسایل نقلیه متصل، مشتریان رانندگی ایمن می‌توانند به‌جای صبر کردن تا زمان تمدید، فوراً از پس انداز سود ببرند. “عادات رانندگی ایمن می تواند منجر به صرفه جویی تا 30٪ شود، در حالی که عادت های رانندگی پرخطرتر ممکن است منجر به حق بیمه بالاتری شود، که رانندگی ایمن را تشویق می کند و به مشتریانی که این کار را انجام می دهند پس انداز می کند. این برنامه بر نرخ شخصی سازی شده تری بر اساس کاربران تمرکز می کند. عادات رانندگی ایمن.”

همچنین: از نادیده گرفتن مهمترین ویژگی ایمنی خودرو خودداری کنید

همچنین: “قطار آسمان” جدید چین با استفاده از آهنربا و هوش مصنوعی در زیر یک مسیر مرتفع شناور است

همچنین: داشبورد دوربین‌ها را به شما می‌دهد تا اگر می‌خواهید در جاده‌ها آرامش داشته باشید

من با جو مایزینگر، معاون محصول بیمه شخصی در بیمه مسافرتی ارتباط برقرار کردم، که به من گفت این خدمات به طرق مختلف برای رانندگان با وجدان مفید خواهد بود.

مایزینگر می افزاید: “همانطور که ما به سطوح بالاتری از خودمختاری حرکت می کنیم، سیستم موجود همچنین به به حداقل رساندن سردرگمی مصرف کننده، عدم اطمینان نظارتی و اختلالات بازار کمک می کند. و ثبات را در طول دوره ای که وسایل نقلیه خودران و وسایل نقلیه تحت هدایت راننده به اشتراک می گذارند تضمین می کند. به خاطر داشته باشید که بیمه خودرو همچنین بهترین راه برای محافظت در برابر سایر مسائلی است که با مالکیت وسیله نقلیه، مستقل یا غیر مستقل، از جمله مسائل مربوط به آسیب های جوی و سرقت، به وجود می آیند.