مجموعه Fire TV آمازون Omni QLED و موارد دیگر را اضافه می کند

این تلویزیون ها دارای فناوری تطبیقی ​​HDR 10+ و روشنایی تطبیقی ​​هستند. همراه با Dolby Vision IQ و 96 ناحیه تخصصی کاهش نور برای افزودن کنتراست به صفحه تصویر شما، تصویر با ویژگی های فناوری محیط نیز ارتقا یافته است.

آنها یک حسگر محیط/نور ویژه دارند که فقط زمانی که در اتاق هستید و از آن استفاده می کنید نمایش داده می شود. مثالی که آمازون به طور خاص از آن استفاده کرد، راه رفتن به اتاق نشیمن برای رفتن به آشپزخانه در مقابل یک میان وعده آخر شب بود — در سناریوی اول، نمایشگر حالت هنری تلویزیون روشن می ماند و در طول میان وعده، تلویزیون باقی می ماند. خاموش

در نهایت، نسخه ارتقا یافته تلویزیون همچنین استفاده از ویجت‌ها، اعلان‌های تقویم و سایر ویژگی‌هایی را که کاربران در مورد مدل‌های Echo Show خود دوست دارند ارائه می‌دهد. قیمت این مدل‌ها از 799 دلار آغاز می‌شود و اکنون برای پیش‌فروش در دسترس خواهند بود.


منبع: https://www.zdnet.com/home-and-office/home-entertainment/amazon-new-fire-tv-omni-qled-release-date-price-features-how-to-buy/#ftag=RSSbaffb68

آنها همچنین از فناوری هوشمند برای نمایش 1500 اثر هنری از هنرمندان مشهور استفاده می کنند تا در صورت عدم استفاده روی صفحه نمایش داده شوند. همچنین می‌توانید عکس‌های خانوادگی خود را نمایش دهید.

سال گذشته، آمازون سری Fire Omni را معرفی کرد و اکنون، غول خرده فروشی تلویزیون های سری Fire Omni QLED را معرفی کرد. این مدل‌ها در مدل‌های 65 و 75 اینچی عرضه می‌شوند و دارای ویژگی‌های قوی هستند.