بهترین معاملات مک بوک و مک مینی اپل در حال حاضر: ژانویه 2022

ممکن است تخفیف 8 درصدی زیاد به نظر نرسد، اما برای تراشه M2 جدید معرفی شده در مک بوک ایر، این یک سرقت کامل است. تراشه M2 نسبت به تراشه M1 دارای عملکرد قدرتمندتر و ارتقا یافته است. صفحه نمایش 13.6 اینچی همچنان صفحه نمایش مطلوب Liquid Retina را دارد. همچنین می توانید بدون شارژر لپ تاپ خود را در شهر ببرید و با یک بار شارژ تا 18 ساعت کار کنید.

مک‌بوک پرو ۱۳ اینچی اپل تنها مدل لپ‌تاپ غیر از مک بوک ایر بود که در گذشته به تراشه M1 به‌روزرسانی شد و هنوز هم یکی از بهترین مک‌بوک‌های موجود در بازار محسوب می‌شود.

بررسی را بخوانید: بررسی مک بوک ایر M2

  • قیمت فعلی: 949 دلار
  • قیمت اصلی: 1299 دلار

بررسی را بخوانید: بررسی مک مینی (اواخر 2020).

بررسی را بخوانید: بررسی لپ تاپ 13 اینچی MacBook Pro M1

  • قیمت فعلی: 1149 دلار
  • قیمت اصلی: 1299 دلار

یافتن معاملات مک بوک ایر می تواند مشکل باشد، بنابراین این معامله نادر است.

  • قیمت فعلی: 649 دلار
  • قیمت اصلی: 699 دلار

منتقد ZDNET عملکرد لپ‌تاپ به‌روزرسانی‌شده را یک پیشرفت بزرگ در نظر گرفت، علی‌رغم اینکه کامپیوتر در ظاهر شبیه به نسل قبلی خود مبتنی بر اینتل است.

به معاملات و بررسی های فنی بیشتر علاقه مندید؟ در خبرنامه ZDNet Recommends مشترک شوید و به کارشناسان ما اجازه دهید اینترنت را جستجو کنند تا محصولات، خدمات و معاملات برتر را برای شما بیابند.


منبع: https://www.zdnet.com/article/best-macbook-deals/#ftag=RSSbaffb68

با Mac Mini، قیمت‌ها یا اعلامیه‌های بی‌پایان موجودی وجود ندارد که بسیاری از دستگاه‌های دیگر را در بازار رایانه‌های شخصی گرفتار کند. کلیف جوزف، منتقد ZDNET، تطبیق پذیری آن را ستود و آن را «ماشینی فشرده و مقرون به صرفه برای کار در خانه» نامید.

با CPT 8 هسته ای خود، تراشه M1 در محبوب ترین لپ تاپ اپل دارای یک نیروگاه برای انجام تمام کارهای شما است. مک بوک ایر با صفحه نمایش 13.3 اینچی رتینا و 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی، دارای 8 گیگابایت حافظه برای پاسخگویی سریع و عمر باتری تا 18 ساعت است.

همچنین: بهترین مک ها

  • قیمت فعلی: 1099 دلار
  • قیمت اصلی: 1199 دلار

مک بوک دارای عمر باتری افزایش یافته و پشتیبانی مداوم از برنامه است، حتی پس از تغییر از یک هسته x86 به هسته مبتنی بر ARM.

شما می توانید در حال حاضر در دیگر نیروگاه های اپل صرفه جویی کنید. از MacBook Proهای فریب خورده گرفته تا Mac Mini بسیار محبوب، اینها بهترین معاملات مداوم برای اکوسیستم MacOS اپل در هر سطح سخت افزاری هستند که انتخاب کنید.

معرفی تراشه M2 توسط اپل باعث علاقه مجدد به خطوط مک بوک ایر و مک بوک پرو شده است. تقاضای زیاد برای تراشه‌های M2 باعث فروش و تبلیغات در سیستم‌های مقرون‌به‌صرفه مبتنی بر M1 شده است و قیمت‌های رایانه‌های باکیفیت را که سایر فروشندگان نمی‌توانند با آن‌ها رقابت کنند، کاهش داده است.

M1 Mac Mini اپل در میان کمبودهای زنجیره تامین از سال 2020 تا به امروز در بهترین زمان وارد شد. کامپیوتر نیروگاه کوچک اپل یک واحد نسبتاً ارزان و همه کاره را فراهم می کند. با ارائه عملکردهای مختلف، می تواند به عنوان یک ماشین تکالیف، یک مرکز مصرف رسانه، و یک دستگاه ویرایش عکس با قابلیت شگفت انگیز عمل کند.