ربات خانگی آمازون Astro اکنون می تواند گربه ها و سگ های شما را تشخیص دهد

آمازون استرو در کنار سگ خواب.

تصویر: آمازون

صرف نظر از موقعیت مکانی خود، می‌توانید از نمای زنده Astro برای سلام کردن به آنها، تماشای تمام کارهای مضحک آن‌ها و رفع نگرانی‌های خود در مورد وضعیت خانه استفاده کنید.

در حال حاضر، فقط در صورت دعوت می توانید Astro را خریداری کنید. Astro با قیمت 999.99 دلار به فروش می رسد.




منبع: https://www.zdnet.com/home-and-office/smart-home/amazons-household-robot-astro-can-now-recognize-your-cats-and-dogs/#ftag=RSSbaffb68

کن واشنگتن، نایب رئیس Consumer Robotics می‌گوید: «بر اساس آنچه می‌گویید در حالی که Astro به یک شی نگاه می‌کند، Astro در مورد مکان و وضعیت آن شی در خانه شما خواهد آموخت – مشابه نحوه یادگیری انسان‌ها». این کار با درها و پنجره‌ها شروع می‌شود، به طوری که Astro می‌تواند به شما در صورت باز ماندن چیزی که نباید می‌بود، هشدار دهد.»

TLC Astro برای حیوانات خانگی کاملاً جدید نیست. از زمانی که Astro در سال گذشته سقوط کرد، می‌توانید Astro خود را به دوربین Furbo Dog به ربات متصل کنید تا به نوزاد خزدار خود هدیه بدهید.

علاوه بر شناسایی حیوان خانگی شما، Astro همچنین می‌تواند از یک قابلیت هوش مصنوعی چندوجهی جدید استفاده کند که به Astro اجازه می‌دهد مواردی را در خانه شما یاد بگیرد، فقط در صورت تمایل. همانطور که یک انسان به چیزها نگاه می کند و کلمات را با آنها مرتبط می کند، Astro یاد می گیرد که کلمات را با وسایل خانه شما مرتبط کند.

آمازون امروز اعلام کرد که Astro به زودی قادر خواهد بود گربه ها و سگ ها را در خانه تشخیص دهد. تشخیص حیوان خانگی به ربات اجازه می دهد تا به دستور شما حیوان خانگی شما را پیدا کند و یک فید ویدیویی از آنچه پیدا می کند برای شما ارسال کند.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که دوربین Furbo Dog خود را در سطل محموله قرار دهید، آن را به Astro وصل کنید و Furbo Alexa Skill را فعال کنید تا یک روتین الکسا ایجاد کند تا Astro را به اتاقی بفرستد تا برای حیوان خانگی شما یک هدیه پرتاب کند.

اگر حیوان خانگی دارید، می‌دانید که چقدر سخت است که دوست پشمالوی خود را در خانه تنها بگذارید، یا به این دلیل که آنها تنها می‌شوند یا فقط خانه را ویران می‌کنند. اکنون ربات خانه دوستانه آمازون، Astro، بررسی حیوانات خانگی شما را به سطح جدیدی می‌آورد.

Smart Astro

آمازون