مایکروسافت: iCloud Photos، Apple TV و Apple Music به ویندوز 11 می آیند

icloudmicrosoftphotos

اعتبار: مایکروسافت

ظاهراً مایکروسافت به نوعی با اپل به توافق رسیده است و پشتیبانی از iCloud Photos را به برنامه Windows 11 Photos می آورد. مایکروسافت همچنین در 12 اکتبر اعلام کرد که برنامه‌های Apple Music و Apple TV در مقطعی از سال 2023 در فروشگاه مایکروسافت موجود است.

بسیاری از دستگاه‌ها و خدماتی که مایکروسافت در جریان رویداد Fall Surface خود در 12 اکتبر به نمایش گذاشت، قبلاً فاش شده بود. تعدادی دستگاه Surface جدید، تجهیزات جانبی جدید و پیش نمایشی از ابزار طراحی گرافیکی جدید این شرکت به نام Microsoft Designer وجود داشت. اما چند قطعه جالب مشارکت اپل تا قبل از امروز منتشر نشده بود.

از همکاری ما با اپل هیجان زده هستیم برای آوردن تجربیات عالی برای کاربران آیفون به ویندوز و ایکس باکس – با ادغام iCloud در برنامه Photos، Apple Music و Apple TV که به فروشگاه مایکروسافت می آیند! رویداد مایکروسافت را پخش کرد.

در جریان رویداد امروز سرفیس، مقامات همچنین گفتند که اپل موزیک در حال حاضر روی ایکس باکس در دسترس است، اما این برنامه در مقطعی از سال آینده به فروشگاه مایکروسافت نیز خواهد آمد تا روی رایانه‌های شخصی نیز کار کند. آنها همچنین گفتند که برنامه Apple TV در سال 2023 به فروشگاه می آید اما هیچ جزئیات یا زمان بیشتری فراتر از آن ارائه نکردند.

مایکروسافت در مورد پشتیبانی iMessage که به ویندوز 11 می آید چیزی برای گفتن نداشت. سرویس Phone Link مایکروسافت که به کاربران تلفن های اندرویدی و آیفون اجازه می دهد به طور یکپارچه تر با رایانه های شخصی ویندوز خود متصل شوند، از iOS بسیار محدود پشتیبانی می کند (به لطف رویکرد باغ دیواری اپل ، اکثریت موافقند). مایکروسافت نیز به روز رسانی در این مورد ارائه نکرده است کی، چگونه و آیا از ویندوز 11 در حال اجرا بر روی مک های سیلیکونی اپل پشتیبانی می کند — چیزی که بسیاری از کاربران امیدوارند بشنوند.




منبع: https://www.zdnet.com/article/microsoft-icloud-photos-apple-tv-and-apple-music-are-coming-to-windows-11/#ftag=RSSbaffb68برای آزمایش این موضوع، اینسایدرها باید وارد برنامه iCloud برای ویندوز در رایانه شخصی خود شده و Photos را انتخاب کنند. عکس‌های iCloud آن‌ها در کنار عکس‌های منابع دیگر در نمای گالری «همه عکس‌ها» و همچنین در یک صفحه اختصاصی قابل دسترسی از صفحه ناوبری کناری ظاهر می‌شوند.

مقامات مایکروسافت گفتند که از امروز شروع به ارائه به‌روزرسانی برای برنامه Windows 11 Photos برای آزمایش‌کنندگان Windows Insider در کانال Dev کرده‌اند. این به‌روزرسانی (2022.31100.9001.0) به آزمایش‌کنندگان اجازه می‌دهد عکس های iCloud را مستقیماً از داخل برنامه Microsoft Photos اضافه کنید و به آنها دسترسی پیدا کنید.