سامسونگ گلکسی واچ 4 در فروش اکتبر آمازون 150 دلار قیمت دارد

هر تمرینی را می توان با این ساعت ردیابی کرد و به طور خودکار می تواند فعالیت شما را تشخیص دهد.

Samsung Galaxy Watch 4 در برابر شیب رنگ

آمازون
اگر به دنبال ساعت هوشمندی هستید، به خصوص ساعتی که در زمینه تناسب اندام و ردیابی سلامتی بسیار مناسب است، این را در نظر بگیرید گلکسی واچ 4 سامسونگ. این ساعت تجزیه و تحلیل ترکیب بدن را ارائه می دهد، فناوری که می تواند به شما در مورد چربی بدن، ماهیچه های اسکلتی، BMI و میزان متابولیسم شما اطلاع دهد. همچنین دارای مانیتورینگ ECG است، بنابراین شما در جریان ریتم قلب خود هستید.

همچنین دارای قابلیت های یک ساعت هوشمند سنتی است. می‌توانید به متن‌ها پاسخ دهید، موسیقی پخش کنید و به تماس‌ها از مچ دست خود پاسخ دهید. همچنین با سرویس‌های Google سازگار است، بنابراین می‌توانید از Google Pay، Maps، Search، YouTube و Google Assistant بدون برداشتن گوشی خود استفاده کنید.

برای یک ساعت هوشمند، گلکسی واچ 4 سامسونگ قیمت مناسب 220 دلار برای نسخه LTE و 150 دلار برای نسخه بلوتوث است. به زودی این ساعت را به سبد خرید خود اضافه کنید، زیرا معاملات آمازون امروز به پایان می رسد.


منبع: https://www.zdnet.com/article/the-samsung-galaxy-watch-4-is-150-during-october-amazon-sale/#ftag=RSSbaffb68همچنین: 6 بهترین معاملات فیت بیت در روز پرایم آمازون در ماه اکتبر

در حالی که در حال دویدن هستید، این ساعت حتی می‌تواند با استفاده از خوانش‌های VO2 Max برای ردیابی سطح اکسیژن و استقامت قلب و ریه‌تان، آموزش‌های پیشرفته دویدن را به شما ارائه دهد.