لوازم جانبی جدید مایکروسافت به سمت عصر ترکیبی کار طراحی شده است

بسیاری از انتظارات برای رویداد امروز مایکروسافت برای رایانه های شخصی سرفیس جدید بود که شامل اصلاحاتی در سری سرفیس پرو، سرفیس لپ تاپ و سرفیس استودیو بود. با این حال، این شرکت همچنین از دو لوازم جانبی جدید، Presenter+ و Audio Dock رونمایی کرد که نشان دهنده تعهد مایکروسافت به عصر مدرن کار است.

Microsoft Presenter+ در پایه روی میز

تصویر: مایکروسافت

داک صوتی 249 دلاری مایکروسافت یک ایستگاه اتصال کوچک است که از HDMI، با دو درگاه USB-C و یک پورت USB-A پشتیبانی می‌کند و به عنوان میکروفون کنفرانس و سیستم بلندگو نیز عمل می‌کند. یک شارژر رایانه شخصی نیز وجود دارد. هدف؟ شلوغ کردن هر گونه میز اداری یا خانگی در حالی که صدای سطح بالایی را برای جلسات مجازی، کنفرانس ها و ارائه ها ارائه می دهد.

Presenter+ با قیمت 79 دلار و Audio Dock با قیمت 249 دلار به فروش خواهند رسید. مایکروسافت هنوز در دسترس بودن رسمی را فاش نکرده است.

بیشتر: قوانین کار در حال تغییر است و کار ترکیبی برنده است

این ریموت با قیمت 79 دلار برای رقابت قیمت گذاری شده است و در این بین قرار می گیرد PR100-R کانن کلیک کننده و کانون توجه لاجیتک. با این حال، نسخه مایکروسافت احتمالا برای همه مناسب نیست و مطمئناً لازم نیست بیش از 50 دلار برای آن هزینه کنید. یک کنترل از راه دور ارائه. اما اگر کسب‌وکار یا شغل شما حول محور تیم‌های مایکروسافت می‌چرخد و می‌توانید از ویژگی‌های متناسب با سرویس استفاده کنید، ممکن است Presenter+ گزینه‌ای برای خرید باشد.

داک صوتی میز کثیف شما را از بین می برد

به طور طبیعی، کنترل از راه دور با مایکروسافت تیمز بهترین کارایی را دارد، با ویژگی‌های بهینه‌شده مانند بالا یا پایین بردن دست با فشار طولانی دکمه اختصاصی Teams و امکان شماره‌گیری جلسه برنامه‌ریزی شده بعدی با فشار دادن میانبر دسترسی سریع. مایکروسافت می‌گوید Presenter+ با سایر سرویس‌های همکاری از جمله Zoom نیز کار می‌کند.

Presenter+ یک کنترل از راه دور مجهز به بلوتوث است که به شما امکان می‌دهد روی نمایش‌های اسلاید کلیک کنید، بی‌صدا/لغو صامت کنید و حتی توجه مخاطبان خود را با عملکرد نشانگر روی صفحه هدایت کنید (تصویر بالا را ببینید).

انتخاب پورت داک صوتی.

تصویر: مایکروسافت

بیشتر: همه چیزهایی که مایکروسافت در رویداد اکتبر سرفیس اعلام کرد

Presenter+ باید با کاربران Teams کلیک کند

زنی که از Microsoft Presenter+ Pointer در مقابل دو مانیتور استفاده می کند

تصویر: مایکروسافت

مایکروسافت می گوید بلندگوهای داخلی Omnisonic “صدای برتر را ارائه می دهند” و میکروفون های دوگانه جلویی حتی در حذف نویز و ورودی صدا بهتر هستند. ما باید لوازم جانبی را مورد آزمایش قرار دهیم و ببینیم که چگونه کار می کند – به خصوص در مورد میزان درخواست مایکروسافت برای یک واحد.


منبع: https://www.zdnet.com/article/microsofts-new-accessories-are-geared-toward-the-hybrid-era-of-work/#ftag=RSSbaffb68 داک صوتی مایکروسافت پنج پورت را نشان می‌دهد