مایکروسافت سرفیس 3 بازسازی شده را با 200 دلار دریافت کنید

در این مورد، صفحه نمایش قابلیت چند لمسی 10 نقطه ای را ارائه می دهد. و پایه سرفیس از هر دو حالت عمودی و افقی پشتیبانی می‌کند، بنابراین پیمایش راحت صفحه‌نمایش بسیار آسان است. به علاوه، این لپ تاپ دارای دکمه ویندوز آشنا، میکروفون برای تماس یا ضبط، Wi-Fi و بلوتوث، بلندگوهای استریو با Dolby، دوربین جلو 3.5 مگاپیکسلی و دوربین پشت 8 مگاپیکسلی است. شما تمام پورت‌های مورد نیاز خود را نیز خواهید داشت: یک پورت USB 3.0 با اندازه کامل، جک هدست، پورت نمایشگر کوچک، کارت‌خوان microSD و درگاه شارژ میکرو USB.

این سرفیس 3 می‌تواند بسیاری از نیازهای محاسباتی شما، از کار گرفته تا تماشای فیلم، بازی کردن تا وبگردی، یا فقط گوش دادن به آهنگ‌های مورد علاقه‌تان را برطرف کند. اما مهم نیست که چه کاری انجام می‌دهید، می‌توانید مطمئن باشید که همه چیز از فیلم‌های HD گرفته تا برنامه‌های پرکاربرد شما در صفحه نمایش ۱۰.۸ اینچی ۱۰۸۰p فوق‌العاده به نظر می‌رسد.

تنها مشکل این است که کاملا نو است نوت بوک ویندوزی فوق سبک با یک صفحه نمایش عالی می تواند بسیار گران باشد. درعوض، خرید را بازسازی شده در نظر بگیرید. به عنوان مثال، این مایکروسافت سرفیس 3 محصول 2015 که ما از 10 نمره 8 را به دست آوردیم. وزن آن تنها 1.37 پوند است و تا 10 ساعت ویدیو با 2 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه SSD سریع ارائه می دهد. شما همان ویژگی‌های با کیفیت را با قیمتی کمتر از آنچه در زمان جدید بودن آن پرداخت می‌کردید، دریافت می‌کنید.

اگر به یک دستگاه فوق سبک ویندوز 10 نیاز دارید و نمی خواهید بودجه خود را کاهش دهید، این دستگاه را بازسازی کنید. مایکروسافت سرفیس 3 امروز فقط با 199.99 دلار — این 13 درصد تخفیف است.


منبع: https://www.zdnet.com/article/get-a-refurbished-microsoft-surface-for-200/#ftag=RSSbaffb68

محتوای زیر توسط شرکای ZDNet برای شما آورده شده است. اگر محصولی را بخرید که در اینجا مشخص شده است، ممکن است کمیسیون وابسته یا غرامت دیگری دریافت کنیم.

تلفن‌های هوشمند مدرن به ما امکان می‌دهند به کتاب‌های صوتی گوش دهیم، برنامه‌های تلویزیونی را پخش کنیم، ایمیل خود را بررسی کنیم و موارد دیگر. با این حال، برخی از فعالیت ها به سادگی نیاز به یک کامپیوتر مناسب دارند. اما زمانی که آن زمان برای حمل حتی چهار پوند ماشین آلات کافی نیست، راه حل یک نوت بوک فوق سبک است. و اگر در حال خرید لپ‌تاپ هستید، ممکن است لپ‌تاپ با صفحه‌نمایش عالی برای نمایش زیبای محتوای خود تهیه کنید.

جایگزین-this-image.jpg

StackCommerce