این هدفون های بی سیم را با کیف شارژ فقط با 26 دلار تهیه کنید

جفت‌سازی خودکار به هدفون‌های Flux 7 TWS امکان می‌دهد به محض اینکه آنها را از جعبه شارژ خارج کردید، با دستگاه شما همگام شوند. سپس، هنگامی که آنها را به کیس برگردانید، به طور خودکار قطع و خاموش می شوند.

کیس شارژ دارای شارژ سریع هوشمند است، به این معنی که هدفون ها می توانند تنها در چند ساعت شارژ شوند. باتری لیتیومی پلیمری 2000 میلی آمپری داخلی این کیس نیز به عنوان یک پاوربانک چند منظوره عمل می کند که می توانید از آن برای پشتیبانی از تلفن و سایر دستگاه های با باتری استفاده کنید. آنها همچنین 5 ساعت زمان آماده به کار را برای هدفون فراهم می کنند.

این هدفون دارای دستیار صوتی نیز می باشد. به سادگی یک دکمه را برای دو ثانیه فشار دهید تا آن را بیدار کنید، که باعث می شود موسیقی خود را به بهترین نحو که دوست دارید پخش کنید. علاوه بر این، هدفون ها با هر دو دستگاه اندروید و iOS که بلوتوث ارائه می دهند سازگار هستند.

با بسیاری از ویژگی‌های مشابه با هدفون‌های بسیار گران‌تر، جای تعجب نیست که مصرف‌کنندگان آن را دوست دارند. خریدار تایید شده Bob R. به آنها امتیاز پنج ستاره داد و گفت: “ایربادهای Flux 7 TWS به راحتی با iMac من جفت می شوند و به دلیل اندازه آنها صدا همان چیزی است که من از یک هدفون مناسب انتظار دارم. آنها به خوبی در گوش من می مانند. آسان برای استفاده.”

اگر شما منتظر یک معامله ای عالی برای هدفون های بی سیم، انتظار شما به پایان رسیده است. در حالی که برای علاقه مندان به تناسب اندام طراحی شده است، همه می توانند از Earbuds Flux 7 TWS لذت ببرند که با یک کیس شارژ بی سیم ارائه می شود که به عنوان یک پاوربانک عمل می کند. کل بسته فقط با 25.99 دلار به فروش می رسد.

دریافت کنید هدفون Flux 7 TWS با کیس شارژ بی سیم امروز فقط با 25.99 دلار، کاهش 74 درصدی نسبت به قیمت معمولی 99 دلاری.


منبع: https://www.zdnet.com/article/get-these-wireless-earbuds-with-a-charging-case-for-just-26/#ftag=RSSbaffb68

محتوای زیر توسط شرکای ZDNet برای شما آورده شده است. اگر محصولی را بخرید که در اینجا مشخص شده است، ممکن است کمیسیون وابسته یا غرامت دیگری دریافت کنیم.

عرضه هدفون Flux 7 TWS تکنولوژی پیشرفته کاهش نویز برای به حداقل رساندن نویز پس زمینه علاوه بر این، رتبه بندی IPX4 هدفون ها به این معنی است که آنها ضد عرق و ضد آب هستند و آنها را برای ورزش و ورزش در فضای باز مناسب می کند. حتی زمانی که باران می بارد می توانید به آهنگ های مورد علاقه خود گوش دهید!

جایگزین-this-image.jpg

StackCommerce