مایکروسافت آفیس را برای ویندوز یا مک با 32 دلار همین حالا دریافت کنید

مایکروسافت آفیس را برای ویندوز یا مک با 32 دلار همین حالا دریافت کنید

stack-social-microsoft

می توانید گردش کار خود را با مایکروسافت آفیس 2019 ساده کنید که اکنون فقط 30 دلار است.

StackSocial

کارکرد موثر و سازنده در هر دفتری را می توان با مجموعه ای قابل اعتماد و سازگار از برنامه ها که از پردازش کلمه، ایجاد صفحه گسترده، تولید ارائه و ایمیل و سایر موارد پشتیبانی می کند، آسان تر کرد.

مایکروسافت آفیس سال‌هاست که این مبانی را پوشش می‌دهد، و شاید نخواهید روی نسخه‌های تخفیف‌خورده و کمی قدیمی‌تر بخوابید. به عنوان مثال، در حال حاضر، می توانید مایکروسافت آفیس 2019 را برای ویندوز یا مک با تنها 32 دلار با کد ENJOY20 دریافت کنید – که بیش از 80 درصد تخفیف دارد.

اگرچه این مجوزهای مایکروسافت آفیس نسخه 2019 هستند، اما ممکن است متوجه شوید که آنها به اندازه آخرین نسخه مجموعه با رتبه برتر مایکروسافت، قابلیت استفاده و گردش کار را ساده می کنند. کاربران همچنین ممکن است متوجه شوند که نسخه کمی قدیمی تر با دستگاه های کمی قدیمی تر بهتر کار می کند.

نسخه‌های 2019 برای مک و ویندوز با داشتن مجموعه برنامه‌های افزایش بهره‌وری مایکروسافت، برای کمک به حرفه‌ای‌ها در تقریباً هر کاری طراحی شده‌اند. هر مجموعه دارای موارد دلخواه زیر است: Excel، Word، PowerPoint، Outlook و OneNote.

کاربران می توانند به راحتی صفحات گسترده بودجه بندی قابل خواندن، ارائه های قوی و موارد دیگر را با Microsoft Office ایجاد کنند. در حالی که هر دو نسخه این مجموعه با برنامه های مشابه عرضه می شوند، کاربران مک به Teams Classic، یک برنامه مفید برای همکاری مجازی، دسترسی خواهند داشت. کاربران ویندوز امتیاز Publisher را دریافت می‌کنند که ایجاد خبرنامه و آگهی‌ها را آسان می‌کند و Access، یک برنامه مدیریت داده ارزشمند است.

برای نصب راحت، کاربران ویندوز باید سیستم عامل خود را به ویندوز 10 یا 11 به روز کنند، در حالی که کاربران مک باید حداقل نسخه مونتری 12 یا جدیدتر را داشته باشند.

علاوه بر دسترسی مادام‌العمر به این برنامه‌های افزایش بهره‌وری، این معامله با تحویل فوری و دانلود برای یک دستگاه سازگار پس از خرید آسان است. کاربران همچنین بدون هزینه اضافی مادام العمر به تیم پشتیبانی مشتری محترم مایکروسافت دسترسی خواهند داشت.

اگر شما مانند اکثر کاربران هستید، ممکن است نیازی به پرداخت پول اضافی برای نرم افزاری که برای بهبود گردش کار شما طراحی شده است، نباشد.

Microsoft Office Professional Plus 2019 برای ویندوز یا Microsoft Office Home and Business 2019 برای Mac را فقط با 32 دلار با کد ENJOY20 برای مدت زمان محدود دریافت کنید.



منبع: https://www.zdnet.com/article/get-microsoft-office-for-windows-or-mac-for-32-right-now/#ftag=RSSbaffb68