قیمت 12 عدد دوربین مداربسته vivok چین دیده بان | arya-cctv

پس از نصب دوربین ها توصیه می شود حداقل ماهی یکبار این دوربین ها را تمیز کنید و اجازه ندهید تار عنکبوت بر روی دوربین بنشیند. در نتیجه، کارشناسان تلاش می کند تا مسافت های مورد نظر را مشخص کند و به کارفرما بگوید به چه صورتی عمل کند. همگی ما بارها این مطلب را شنیده اید که بسیاری از دزدان و سارقان از نقطه کور دوربین های مدار بسته استفاده کرده اند و توانسته اند به محیط مورد نظر نفوذ کنند. همانطور که در دوربین پانوراما به این موضوع اشاره کردیم دوربین چشم ماهی می تواند تصویر کاملی از محیط تهیه کند.

  • قطعا هدف افراد از خرید دوربین با توجه به مکان نصب و سایر انتظاراتی که دارند متفاوت است و هر یک از ما با در نظر گرفتن کاربردی که انتظار داریم اقدام به خرید می کنیم.
  • روش دیگر این است که می توان از یک کابل استفاده کرد و کنار هر دوربین یک سوئیچ قرار داد.
  • فاکتور رسمی دوربین مداربسته تصدیق و تأییدی بر کالای فروخته شده به شما است و با توجه به وجود شرکت‌ها و فروشگاه‌هایی که جنس و کالای قاچاق به فروش می‌رسانند، خرید دوربین مدار بسته همراه با فاکتور رسمی خیال خریدار را راحت می‌کند.
  • دکل های دوربین مداربسته انواع مختلفی دارند و در ابعاد ارتفاع های مختلفی ساخته می شوند.
  • به همین منظور برای انتخاب بهترین دوربین مداربسته ابتدا باید نیازهای کاربری مورد نظر خود را شناسایی کنید.

دوربین 8 مگاپیکسلی هایک ویژن از نوع دام و دوربین 8 مگاپیکسلی هایک ویژن از نوع بولت در این لیست وجود دارند. دوربین 8 مگاپیکسلی هایک ویژن دارای کیفیت تصویر فوق العاده بالایی بوده و تصاویر با وضوح و کیفیت بالایی ارائه می دهد. دوربین 6 مگاپیکسلی هایک ویژن از نوع دام و دوربین 6 مگاپیکسلی هایک ویژن از نوع بولت در این لیست به چشم می خورند. دوربین 6 مگاپیکسلی هایک ویژن دارای کیفیت تصویر فوق العاده بالایی بوده و تصاویر با کیفیت و وضوح بالایی ارائه می دهد. لازم به ذکر است برخی از برندها تنها تولید کننده محصولات تحت شبکه هستند مانند شرکت تیاندی.

انواع دوربین مداربسته بر اساس شکل و فرم ظاهری

همچنین برای مثال در مدل هایی مانند DS-2CD2342WD-I سطح کمتری برای اشغال توسط حشرات وجود دارد. نحوه انتشار نور IR در دوربین های مداربسته قدیمی به نحوی است که منجر به ایجاد یک الگوی دایره ای شکل از نور بر روی تصویر می شود و روشنایی بیشتر در مرکز تصویر متمرکز است. این مساله باعث می شد که تا حدود ۳۰ درصد از کارائی دوربین مداربسته پاناسونیک از بین برود و از طرفی روشن کردن محیط در بعضی از مکان ها به دلایل حفاظتی همیشه مقدور نیست و یا بسیار هزینه بر است . نورپردازی دوربین های مداربسته پاناسونیک در گذشته نه چندان دور، از اهمیت زیادی برخوردار بود و با ورود پروژکتور های مادون قرمز ، و یا دوربین هایی که دارای ” ال ای دی ” مادون قرمز بودند ، این مشکل تا حدودی حل شد . با توجه به محدودیت زیاد سرعت اینترنت در ایران استفاده از شبکه های داخلی برای ایجاد انتقال تصویر بسیار مناسب خواهد بود.

ویژگی آی آر (IR) یا infrared

این دوربین ها ، با استفاده از فیلتر هایی نویز های تصویر را حذف می کنند و کیفیت و شفافیت تصاویر به حد مطلوب می رسد . کاهش نویز نقطه‌ای هر پیکسل را با پیکسل کناریش مقایسه می‌کند و نویزهای ناخواسته پیدا شده داخل فریم را ازبین می‌برد. این تکنولوژی کل تصویر را پردازش کرده و عکسی باکیفیت و واضح را ارائه می‌دهد. پس از آن دو تصویر به دست اماده از این دو حسگر با هم ترکیب میشوند و تصویر نهایی را تولید میکنند که نور مناسبی هم در نقاط هم نور و هم در نقاط پر نور دارد.

در آخرین دسته بندی دوربین مدار بسته به لحاظ ظاهر باید به دوربین مدار بسته بیسیم اشاره کنیم. این دوربین با شبکه وای فای کار می کند و برای نصب و راه اندازی آن نیازی به کابل و سیم نیست. دوربین مدار بسته پانوراما مجهز به لنز چشم ماهی است که این قابلیت را دارد تصاویر را در 180 تا مجله خبری دوربین مداربسته آریا 360 درجه تهیه کند. این تصاویر کیفیت بسیار بالایی دارند و می توانند اطلاعات جامع و وسیعی را از محیط در اختیار افراد قرار دهند. معمولا دوربین مدار بسته پانوراما در محیط های مسکونی و فروشگاه ها نصب می گردد. زیرا این محیط ها بسیار وسیع هستند و افراد زیادی در آن رفت و آمد دارند.

http://66toolkit.ir