مانیتور گیمینگ Odyssey Ark سامسونگ با قیمت 3499 دلار یک منظره دیدنی است

نسبت ابعاد

1000 R

سامسونگ دارد پیش‌سفارش‌های نمایشگر را اکنون باز کرد در فروشگاه آنلاین آن همانطور که از نمایشگری به این بزرگی و منحصر به فرد انتظار دارید، باید کیف پول خود را با قیمت برچسب 3500 دلاری باز کنید. اما، اگر صفحه نمایش را از قبل سفارش دهید، سامسونگ 100 دلار از آن را کاهش می دهد تا به شما کمک کند این هیولای غالب میز را بپردازید.


منبع: https://www.zdnet.com/home-and-office/home-entertainment/samsungs-3499-odyssey-ark-gaming-monitor-is-a-sight-to-behold/#ftag=RSSbaffb68

1,000,000:1

اگر مادرتان در کودکی به شما گفته بود که خیلی نزدیک تلویزیون ننشینید، اجازه ندهید او این عکس را ببیند.

سامسونگ

ذهن خم شدن “حالت کابین خلبان” در عمل.

سامسونگ

1mz (GTG)

3,840 x 2160

پشتیبانی از HDR

نسبت کنتراست

پشتیبانی از همگام سازی تطبیقی

ما فقط می توانیم تصور کنیم که او چه می بیند …

سامسونگ

انحنا

FreeSync Premium Pro

نور پس زمینه

Samsung Odyssey Ark روی میز با یک گیمر با استفاده از نمایشگر مجازی روی آن

55 اینچ

اگر از Odyssey Ark استفاده می کنید، ممکن است دسترسی به آن عناوین حتی به رایانه شخصی نیاز نداشته باشد. هاب گیمینگ داخلی این مانیتور به گونه ای طراحی شده است که یک پلتفرم یک مرحله ای باشد که از طریق آن بازیکنان می توانند به تعدادی از گزینه های پخش بازی از جمله Xbox دسترسی داشته باشند. ، NVIDIA GeForce NOW، Google Stadia، Utomik و Amazon Luna.

وقتی زمان بازی تمام شد و نیاز به بازگشت به کار دارید، سامسونگ امیدوار است از کنترلر Ark Dial برای باز کردن گزینه‌های سفارشی‌سازی مختلف مانیتور استفاده کنید. از جمله آنها عبارتند از:

  • صفحه نمایش حرکت فلکس – حالتی که به کاربران اجازه می دهد نمایشگرهای مجازی بین 27 تا 55 اینچ، با قابلیت تغییر نسبت تصویر (16:9، 21:9 و 32:9 همگی پشتیبانی می شوند) ایجاد کنند.
  • چند نمای – Odyssey Ark می تواند تا چهار نمایش مجازی فوق الذکر را همزمان در حالت افقی (افقی) یا سه صفحه در حالت عمودی (عمودی) پشتیبانی کند.
  • نوار بازی – یک نوار وضعیت روی صفحه طراحی شده برای ارائه اطلاعات در یک نگاه درباره آماری که گیمرها بیشتر به آن اهمیت می دهند، مانند وضعیت فعلی FPS (فریم در ثانیه)، حالت HDR (محدوده دینامیکی بالا) و VRR (بازسازی متغیر) نرخ) وضعیت. کاربران همچنین می‌توانند از Game Bar برای تنظیم تنظیمات سریع نمایشگر استفاده کنند، که می‌تواند فوراً تنظیمات آن را مطابق با وظیفه مورد نظر تنظیم کند.
Samsung Odyssey Ark در حالت پرتره

مانیتور Odyssey Ark در حالت افقی

هنگامی که سامسونگ مجموعه مانیتورهای آتی خود را در نمایشگاه لوازم الکترونیک مصرفی گذشته به نمایش گذاشت، یک مدل (به معنای واقعی کلمه) بیش از هر چیزی که اعلام شده بود بزرگ جلوه کرد. این ارک 55 اینچی اودیسه قول داده است که تنظیمات چند مانیتور را با یک صفحه نمایش منفرد و فوق انعطاف پذیر جایگزین کند که می تواند همه چیز را از تولید چندین مانیتور مجازی برای کارهای بهره وری تا استفاده به عنوان یک نمایشگر واحد و بسیار فراگیر برای هر نوع بازی انجام دهد.

16:9

بله (HDR 2000)

زمان پاسخ

توانایی Odyssey Ark برای پرکردن کل میدان دید بیننده با چیزی که سامسونگ آن را Cockpit Mode می‌نامد، افزایش می‌یابد، یکی از ویژگی‌های پایه قابل تنظیم ارتفاع دستگاه است که به آن اجازه می‌دهد تا به صورت افقی یا عمودی بچرخد تا بهترین حالت را در بازی داشته باشد. غوطه وری که ما به آن اشاره می کنیم.

اندازه نمایشگر

فناوری Sound Dome داخلی با استفاده از آرایه مانیتور از چهار بلندگوی میان رده (یکی در هر گوشه) برای ایجاد حس صدایی که از اطراف کاربر می آید، سعی می کند گیلاس را در بالای آن غوطه وری قرار دهد. پشتیبانی از فناوری‌های تقویت‌کننده صدای هوش مصنوعی و Dolby Atmos، و همچنین دو ووفر مرکزی برای نت‌های باس تا ۴۵ هرتز به این امر کمک می‌کند.

اکنون که سامسونگ بالاخره این مانیتور را به پایان رسانده است، می‌توانیم ببینیم که مشخصات آن توانایی پشتیبان‌گیری از تمام موارد استفاده متنوعی را دارد که سامسونگ انتظار دارد در آنها عالی باشد:

165 هرتز

کشتی ادیسه با مردی که در حالت پرتره تماشا می کند

وضوح

نمونه ای از ویژگی Flex Move Screen که در زیر پوشش داده شده است.

سامسونگ

در حالی که تمام آمارهای فوق این مانیتور را در بین بهترین مانیتورهای بازی موجود در بازار از منظر ریاضی قرار می دهد، سامسونگ امیدوار است که اندازه و انحنای منحصر به فرد نمایشگر آن را به یک ورودی منحصر به فرد در فضا تبدیل کند.

مینی ال ای دی کوانتومی با کم نور محلی

نرخ تجدید

البته، اگر با گیم پلی لکنت زبان یا تصاویر پیکسلی روبرو هستید، هیچ یک از این فناوری ها اهمیتی نخواهد داشت. برای این منظور، سامسونگ از AMD برای فناوری FreeSync Premium Pro خود استفاده کرد، که با جبران پویا برای نوسانات در خروجی گرافیکی رایانه شخصی (در مواردی که پشتیبانی می شود، فریم ها را در حین بارگذاری روی صفحه نمایش 4K صاف می کند). سامسونگ خاطرنشان می‌کند که نرخ تازه‌سازی 165 هرتز همچنین به ارائه تصاویری روان برای تیراندازان رقابتی و سایر عناوین سریع کمک می‌کند.