مهم ترین مشخصات فنی دوربین های مدار بسته

این کار تا دهه 1990 ادامه یافت و در سال 1994 توسط وزارت خانه انگلستان به عنوان یک طرح موفقیت آمیز شناخته شد. این روند سپس در کشورهای دیگر نیز توسعه پیدا کرد تا دوربین مدار بسته به یک ضرورت برای همۀ ساختمان های مسکونی، اداری و تجاری تبدیل شود. ما مشکلات مربوط به دوربین مدار بسته را به صورت غیر حضوری و حضوری حل می‌کنیم.

  • اختلاف سطح نور در محیطهای مختلف یکی از مشکلات اصلی دوربین ها است.
  • نصب دوربین مداربسته در منزل می‌تواند مزایای زیادی داشته باشد، اما خطرات جدیدی نیز ممکن است برای حریم خصوصی و امنیت شبکه ایجاد کند.
  • علاوه بر این مورد، ورود قاچاق دوربین‌مداربسته نیز بعد از ممنوعیت ورود کالا به کشور، رواج پیدا کرده است.
  • در نظر داشته باشید که هر چقدر عدد فاصله کانونی لنز دوربین بیشتر شود، زاویه دید آن کمتر می شود.

سرویس ذخیره‌سازی ابری معمولا در پکیج‌های مشخص ارائه می‌شود و می‌توانید انتخاب کنید که ویدئوها را چه مدت نگه دارید. داشتن دوربین مدار بسته در محل کار و زندگی می‌ تواند بعنوان یک عامل بازدارنده در برابر مجرمین و هر نوع فعالیت غیرقانونی باشد. ۳٫ هارد دیسک که وظیفه ثبت و ضبط تصاویر را بر روی خود دارد که با توجه به نیاز مدت زمان ضبط تصاویر انتخاب می کنیم. نقاط قوت arya-cctv.ir پلکو ( مناسب برای پروژه هایی با محدودیت بودجه ) می باشد.

فروش و نصب انواع دوربین های مدار بسته دوربین مدار بسته دوربین مدار بسته تهران

دوربین مداربسته سیم کارت خور، به دوربین تحت شبکه ی بی سیمی گفته می شود که نیاز به اینترنت مودم از طریق کابل یا حتی وای فای ندارد. برند بوش یک شرکت الکترونیکی آلمانی بسیار معروف در سطح جهانی است که در ایران نیز محبوبیت خوبی دارد. این شرکت قدمت زیادی داشته و به خاطر محصولات با کیفیتی که تولید می‌کند شناخته‌شده است. برای انتخاب و خرید بهترین برند دوربین مداربسته، اگر بودجه بیشتری دارید، دوربین مداربسته بوش را انتخاب کنید. اما این نکته را در نظر بگیرید که اگر چه بوش برند با کیفیتی است؛ اما از نظر سهولت کار و راه‌اندازی، رتبه خوبی کسب نکرده است.

نفوذ شرکت‌های اسرائیلی در کشاورزی ایران

از سوی دیگر افزایش تقاضای مردم برای خرید و نصب این محصول در منزل یا محل کار خود، شرکت های مختلف خارجی و داخلی را از سالها پیش بر آن داشته است تا به رقابتی تنگاتنگ برای ارائه محصولات خود در بازار بپردازند. و نسبت به فروش انواع دوربین مدار بسته در مدل های مختلف و با تکنولوژی های داخلی مختلف اقدام نمایند. دوربین مدار بسته با نام انگلیسی Closet Curcuit Television یا به اختصار CCTV شناخته می شود.

عکس

در کارخانجات صنعتی نیز از دوربین‌های مداربسته در محل‌ها یا مراحلی از کار که حضور فیزیکی انسان خطرناک، دشوار و یا حتی غیرممکن است نیز بهره گرفته می‌شود. از جمله این مشاغل می‌توان به صنایع شیمیایی و راکتورهای هسته‌ای اشاره کرد. بدیهی است که نظارت روند این پروسه به صورت مستقیم امکان‌پذیر نیست.

سرقت کالا، ادعای دروغین کارکنان نسبت به مجروح شدن در محل کار، خسارت ناشی از اعمال خرابکاران و عدم امنیت کارکنان در محل کار، تمام این‌ها گرچه کم و کوچک، می‌توانند خسارات جدی به کسب و کار شما وارد کنند. طبق گزارش‌های اعلام شده، در سال ۲۰۱۶ تعداد ۳٫۲ میلیون سرقت گزارش‌شده در ایالات متحده رخ داده است. همانطور که مطرح شد، تنها صرف نصب دوربین مداربسته در دید افراد، عامل بازدارنده موثری در مقابل سرقت و خرابکاری می‌باشد.

آخرین پکیج ارائه شده در دوربین مارکت شامل 6 عدد دوربین مدار بسته و 1 دستگاه دی وی آر می باشد. این پکیج برای افرادی که قصد نظارت در منطقه نسبتا بزرگتری مانند باغ ها و عمارت ها را دارند مناسب می باشد؛ چرا که تعداد زیادی دوربین در این پکیج وجود دارد که می توانید در مکان های متفاوت محل مورد نظر خود نصب کنید. خرید به صورت پکیجی باعث می شود تا قیمت دوربین مدار بسته برای شما مناسب تر باشد. دومین پکیج ارائه شده در فروشگاه دوربین مداربسته دوربین مارکت شامل 4 عدد دوربین مدار بسته و 1 دستگاه دی وی آر می باشد.