مانیتور منحنی 49 اینچی سامسونگ برای Prime Day 2 400 دلار تخفیف دارد

سامسونگ قیمت Z Flip 4 جدید خود را 200 دلار برای روز اول اکتبر کاهش داد

برای گیمرهایی که به دنبال تقویت تنظیمات بازی خود هستند، بزرگترین و فراگیرترین مانیتور بازی سامسونگ 29 درصد تخفیف در آمازون دارد. چه بازی انتخابی شما Apex Legends یا PowerWash Simulator باشد، مانیتور گیمینگ 49 اینچی Odyssey سامسونگ باعث می شود احساس کنید بخشی از یک دنیای فانتزی مجازی هستید.

مانیتور 49 اینچی سامسونگ Odyssey G9 روی پس‌زمینه آبی و بنفش

سامسونگ

صفحه نمایش مانیتور 49 اینچی Odyssey خمیده است تا میدان دید چشم انسان را تقلید کند تا احساس کنید در بازی در حال انجام هستید. این مانیتور بازی مجهز به فناوری پیشرفته QLED است تا رنگ ها را عمیق تر و زنده تر کند. مانیتور Odyssey G9 تطابق کامل تصویر و فریم پیکسل را تضمین می کند تا ثانیه ای از گیم پلی خود را از دست ندهید.

این مانیتور با صفحه نمایشی به عرض دو نمایشگر QHD که در کنار هم قرار گرفته اند، نوید تصاویر فوق العاده واضح را می دهد. مانیتور Odyssey G9 دارای نرخ تازه سازی 240 هرتز است که چهار برابر فریم صفحه نمایش معمولی را در اختیار شما قرار می دهد.

همچنین:

برای مطابقت با طرح رنگ بقیه تنظیمات بازی شما، Odyssey G9 با سفارشی سازی رنگ اصلی ارائه می شود. اگر به این فکر می کنید که تنظیمات بازی خود را برای ساعت ها گیم پلی فشرده، بدون توجه به بازی انتخابی خود، مناسب تر کنید، اودیسه جی 9 و 400 دلار در طول فروش دسترسی زودهنگام آمازون صرفه جویی کنید.


منبع: https://www.zdnet.com/home-and-office/home-entertainment/samsung-49-inch-odyssey-g9-gaming-monitor-deal-prime-day-october/#ftag=RSSbaffb68