بهترین معاملات هدفون در آمازون برای روز پرایم اکتبر

اگر در ماه اکتبر در بازار هدفون هستید، به دنبال آمازون نباشید، زیرا فروش اولیه دسترسی زودهنگام را برگزار می کند.

اینها ممکن است جدیدترین و بهترین مدل هدفون سامسونگ نباشند، اما همچنان مجموعه‌ای از ویژگی‌های صوتی پیشرفته را ارائه می‌کنند – و اکنون برای یک معامله شیرین. با حذف هوشمند نویز فعال، می‌توانید صدای فراگیر سامسونگ را با چهار سطح نویز محیطی متفاوت تنظیم و از آن خارج کنید. این هدفون به عنوان نسل اول Galaxy Buds Pro، ضد آب IPX7 با تناسب ارگونومیک برای کاهش نویز پس‌زمینه است. به علاوه، آنها 8 ساعت زمان بازی را با هر بار شارژ ارائه می دهند.

  • قیمت فعلی: 169 دلار
  • قیمت اصلی: 349 دلار

سه معامله برتر در زیر آمده است، اما ما معاملات اضافی آمازون را فهرست کرده‌ایم که ارزش بررسی بیشتر در پایین صفحه را دارند، و سایر یافته‌های عالی را در خرده‌فروش‌های غیر آمازون، مانند Target و Best Buy، نیز برجسته کرده‌ایم.

اگر به دنبال یک ست هدفون بی سیم برای کار یا ورزش هستید، هدفون Beats Studio 3 Noise Cancelling بهترین گزینه برای شماست. Beats که یک رهبر قدیمی هم در راحتی و هم کیفیت صدای واضح است، آخرین مدل خود را عرضه کرد — و این نیز از این قاعده مستثنی نیست. با حداکثر 22 ساعت عمر باتری، تراشه W1 اپل، و فناوری حذف نویز تطبیقی ​​خالص (ANC)، ارزش پول خود را از میز تا باشگاه (و هر فعالیتی که در این بین انجام می دهید) به دست خواهید آورد. بعلاوه، این هدفون تنها پس از 10 دقیقه شارژ، 3 ساعت زمان پخش دارد.

  • قیمت فعلی: 89 دلار
  • قیمت اصلی: 169 دلار

ZDNET فروش را بررسی کرده است تا بهترین معاملات را بر اساس دسته بندی پیدا کند:

آمازون که برای دسترسی زودهنگام خریداران به انبوهی از معاملات قبل از شروع رسمی فصل تعطیلات طراحی شده است، رویدادی شبیه به روز اول در ماه اکتبر برگزار می کند. نام رسمی آن “فروش اولیه دسترسی زودهنگام” است، از نظر فنی به عنوان فروش “Prime Day” شناخته نمی شود، به طور مشابه چند روز طول می کشد و محدود به اعضای Prime است.

در روز اول اکتبر، می‌توانید از تخفیف‌های عالی هدفون استفاده کنید. ما بهترین قیمت‌ها را برای پول شما جمع‌آوری کرده‌ایم، بنابراین می‌توانید بهترین پیشنهاد هدفون را با توجه به قیمت و اولویت‌های صوتی خود پیدا کنید.

بهترین معاملات هدفون در آمازون برای روز اول اکتبر

همچنین: فروش دسترسی زودهنگام Amazon Prime چیست و در ماه اکتبر چه زمانی است؟

در اینجا جدیدترین تخفیف‌های فروش دسترسی زودهنگام آمازون پرایم است که می‌توانیم روی هدفون‌ها و هدفون‌ها پیدا کنیم:

به‌عنوان یک حرفه‌ای، می‌دانم که هدفون‌ها چقدر در زندگی کاری و در خانه یکپارچه هستند. پس از آزمایش مجموعه ای از هدفون ها، تجزیه و تحلیل مارک های معتبر، و تحقیق در مورد نشانه گذاری های قابل توجه، من این لیست از یافته های با کیفیت را گردآوری کردم تا بتوانید قیمت مناسبی دریافت کنید.

در زیر چندین پیشنهاد دیگر برای هدفون وجود دارد.

  • قیمت فعلی: 119 دلار
  • قیمت اصلی: 199 دلار

من همچنین نظرات مشتریان را اسکن کردم تا ببینم محصولات چگونه کار می کنند قبل از اینکه خرید را توصیه کنم. در نهایت، هدف من – و ZDNET – ارائه توصیه‌های دقیق برای کمک به شما در خرید هوشمندتر است.

ZDNET متعهد به یافتن بهترین معاملات برای دستگاه‌ها و محصولات باکیفیت است که به نزدیک‌ترین خانواده و دوستان خود توصیه می‌کنیم. از آنجایی که ابزارهای فناوری مورد علاقه من اغلب دارای قیمت بالایی هستند، به دنبال معاملاتی گشتم که حداقل 20 درصد تخفیف داشته باشند یا به ندرت در فروش باشند. من مارک های معتبر را در نظر گرفتم و با ابزارهای ردیابی قیمت به سایت های دیگر ارجاع دادم.

شرکت صوتی Anker، Soundcore، به تازگی هدفون های حذف نویز شخصی سازی شده را مقرون به صرفه تر کرده است. این هدفون ها با شکل ارگونومیک سه نقطه ای طراحی شده اند که از فشار بیش از حد گوش، بال های گوش برای قفل شدن صدا و نوک گوش سیلیکونی مایع در اندازه های مختلف جلوگیری می کند. به عبارت دیگر، Soundcore تناسب راحت و کاربردی را تضمین می کند. Liberty Pros همچنین فناوری حذف نویز استاندارد را ارائه می دهد که حذف نویز را بر اساس تجزیه و تحلیل HearID و صدای اطراف سفارشی می کند تا تجربه شنیداری شما را به خوبی تنظیم کند.

معاملات بیشتر هدفون و هدفون اکتبر Prime Day 2022

همچنین: Prime Day 2: فروش اولیه دسترسی زودهنگام آمازون چیست؟

و ما بهترین معاملات زیر 20 دلار را جمع آوری می کنیم:


منبع: https://www.zdnet.com/article/best-earbuds-deals-amazon-prime-early-access-sale-october-prime-day/#ftag=RSSbaffb68

هدفون در چند سال گذشته به ابزاری ضروری برای انجام وظایف، ورزش و کار در خانه تبدیل شده است. در حالی که هدفون ها برای مسدود کردن محیط اطراف به صورت روزانه بسیار کاربردی هستند، گاهی اوقات قیمت آن ها به آن شیرین نیست. اما نگران نباشید – فروش دسترسی زودهنگام آمازون نزدیک است.