لینوکس: AWS اکنون دسکتاپ مجازی اوبونتو را برای توسعه دهندگان و مهندسان ارائه می دهد

همچنین: ابرهای صنعتی مایکروسافت: بیش از یک دسته خدمات همراه

همچنین: XeroLinux می تواند زیباترین دسکتاپ لینوکس باشد

در حال حاضر، کاربران فقط می توانند با استفاده از سرویس گیرنده های Windows یا Workspace مبتنی بر وب متصل شوند. AWS قصد دارد به زودی اتصالات از مشتریان Linux و MacOS را فعال کند.

همانطور که AWS اشاره می کند، نظرسنجی توسعه دهندگان HackerEarth در سال 2020 نشان داد که 66٪ از توسعه دهندگان حرفه ای آن را ترجیح می دهند، که باعث می شود بیشتر از ویندوز (61٪) استفاده شود.

AWS همچنین بسته‌های گرافیکی Graphics.g4dn و GraphicsPro.g4dn مبتنی بر GPU را در هفته‌های آینده اضافه خواهد کرد. این نمونه‌ها دارای پردازنده‌های گرافیکی NVIDIA و پردازنده‌های سفارشی اینتل Cascade Lake هستند. قیمت دو بسته GPU به ترتیب 537 و 959 دلار در ماه خواهد بود.

اوبونتو 22.04 برای دسکتاپ، که اوایل امسال منتشر شد، به مدت پنج سال از پشتیبانی استاندارد برخوردار است، به این معنی که تا آوریل 2027 خوب است. Canonical پشتیبانی ضروری مانند اصلاحات امنیتی را به مدت 10 سال ارائه می دهد. پیشنهاد Ubuntu Workspace با رابط خط فرمان AWS از پیش نصب شده است (CLI) و SDK.

قیمت فضای کاری یا به صورت ماهانه است، برای کاربرانی که عمدتاً از Workspace به عنوان دسکتاپ اصلی خود استفاده می کنند، یا در ساعت برای افرادی که در نیروی کار شما هستند که گهگاه از فضای کاری استفاده می کنند. قیمت Ubuntu Workspace از 23 دلار در ماه و برای هر دسکتاپ یا 19 سنت در ساعت شروع می شود.

سه نفر دور یک مانیتور در یک دفتر ازدحام می کنند

تصویر: Hinterhaus Productions/Getty
اوبونتو به گزینه های Microsoft Windows AWS و Linux Linux خود AWS در آمازون می پیوندد. دسکتاپ اوبونتو دقیقاً توسعه دهندگان و دانشمندان داده را هدف قرار داده است.

از امروز، می‌توانید دسک‌تاپ‌های اوبونتو را برای توسعه‌دهندگان، مهندسان یا دانشمندان داده‌تان نیز فراهم کنید. این به کاربران دسک‌تاپ مجازی اجازه می‌دهد تا انتخاب‌های بیشتری داشته باشند و دسته‌های جدیدی از بارهای کاری را بپذیرند. همچنین به مدیران دسکتاپ مجازی، چه در حال مدیریت هستید، یک تجربه ثابت می‌دهد. دسکتاپ های مبتنی بر ویندوز یا لینوکس برای نیروی کار شما. اکنون می توانید یک فرآیند و مجموعه ای از ابزارها برای مدیریت اکثر سیستم عامل های دسکتاپ خود داشته باشید.” Sébastien Stormacq از AWS در یک پست وبلاگ گفت 29 سپتامبر.

بسته نرم افزاری اوبونتو از طریق Amazon WorkSpaces با قیمت 23 دلار در ماه با یک CPU، 2 گیگابایت حافظه و 80 گیگابایت حجم ریشه / 10 گیگابایت حجم کاربر در دسترس است. گزینه‌ها تا هشت CPU با حافظه 32 گیگابایتی پیش می‌روند که از 125 دلار در ماه شروع می‌شود. Windows Workspace از 25 دلار در ماه شروع می شود.

پیشنهاد اوبونتو AWS از نسخه استفاده می کند 22.04 LTS (با نام مستعار جامی چتر دریایی). همه فضاهای کاری اوبونتو Ubuntu Pro را دریافت می کنند که شامل پشتیبانی و وصله امنیتی به مدت 10 سال است.

“بسیاری از توسعه دهندگان یا مهندسان DevOps دارای باتری از اسکریپت ها، ابزارها یا کتابخانه هایی هستند که به خوبی روی دسکتاپ ها یا لپ تاپ های اوبونتو آزمایش شده اند. ارائه دسکتاپ Ubuntu در Workspaces به توسعه دهندگان و مهندسان یک محیط آشنا و سازگار می دهد که به آنها امکان می دهد از هر کجا کار کنند، با دسترسی به یک انبوهی از ابزارها و کتابخانه های منبع باز در زمینه های پیشرفته مانند علم داده، هوش مصنوعی/ML، ابر و اینترنت اشیا.”

خدمات وب آمازون یک گزینه اوبونتو را برای مشتریانی که از فضاهای کاری آمازون برای توزیع دسکتاپ مجازی استفاده می کنند، اضافه کرده است.

فضاهای کاری اوبونتو در همه مناطق AWS که در آن فضاهای کاری در دسترس است، به جز منطقه Ningxia چین در دسترس هستند. فضاهای کاری آمازون در دسترس است برخی از مناطق در دسترس برای هر منطقه پشتیبانی شده


منبع: https://www.zdnet.com/article/linux-aws-now-offers-ubuntu-virtual-desktops-for-developers-and-engineers/#ftag=RSSbaffb68