در اینجا توزیع‌های جدید لینوکس Red Hat Enterprise آمده است

همچنین: 5 بهترین توزیع لینوکس برای مبتدیان: شما می توانید این کار را انجام دهید

در حالی که RHEL 9.1 شامل اصلی است PHP 8.1 به روز رسانی زبان این PHP پدر شما نیست.

مردم با کلاه قرمزی روی دیوار راه می روند.

تصویر: کلاه قرمزی

Ruby 3.1، Maven 3.8. NET 7 و Node.js 18.

  • به روز رسانی های جدید Rust-toolset، LLVM-toolset و Go-toolset.

  • مجموعه ابزار GCC 12 و کامپایلر GCC 12 به RHEL 8.

  • همه را کنار هم بگذارید و توزیع های لینوکس را دریافت می کنید که هم برای مدیران سیستم و ابر و هم برای برنامه نویسان ایده آل هستند. آنها سزاوار توجه شما هستند. به ویژه، اگر زیاد با PHP کار می کنید، RHEL 9.1 به شما کمک می کند تا با جدیدترین و بهترین نسخه PHP شروع کنید.


  • منبع: https://www.zdnet.com/article/here-come-the-new-red-hat-enterprise-linux-distros/#ftag=RSSbaffb68RHEL 9.1 همچنین از امنیت چند سطحی (MLS) برای مطابقت با طبقه بندی های امنیتی طبقه بندی شده دولتی با IAM پشتیبانی می کند. مدیر RHEL 9.1 همچنین می‌تواند از راه دور یکپارچگی محیط راه‌اندازی سیستم‌های عامل راه دور را برای امنیت سطح پایین تأیید کند.

    مدیریت دسترسی هویت RHEL (IAM) اکنون جدید را در خود جای داده است پاسخگو، برنامه DevOps Red Hat، ابزاری برای پیکربندی احراز هویت کارت هوشمند در کل تجارت آنها.

  • RHEL 8.1 همچنین شامل Mercurial 6.2، جدیدترین ابزار مدیریت کنترل منبع توزیع شده Mercurial است.

  • Red Hat همچنین با روش‌های زنجیره تامین نرم‌افزار امن در حال بهبود بیل مواد نرم‌افزاری خود (SBOM) است. ردهت این کار را با پذیرش انجام داد Sigstore، سرویس امضای نرم افزار منبع باز مورد توجه برای خطوط لوله و ابزار ساخت آن. این به نوبه خود RHEL و برنامه های ساخته شده با آن را بسیار قابل اعتمادتر می کند.

    کلاه قرمز رهبر امنیت توزیع لینوکس است. و با جدیدترین آن Red Hat Enterprise Linux (RHEL) نسخه های بتا، RHEL 8.7 و 9.1، شرکت نیروگاه لینوکس به ادعاهای امنیتی خود ادامه می دهد.

    طبق معمول به‌روزرسانی‌های RHEL، هر دو نسخه بتا شامل جدیدترین ابزارهای کدنویسی، ابزارهای کانتینر، زبان‌های رایانه، کامپایلرها، پایگاه‌های داده منبع باز و سرورهای وب و حافظه پنهان هستند. این شامل:

    در هر صورت، RHEL 8 تا ماه مه 2024 به طور کامل با ویژگی های جدید پشتیبانی می شود. RHEL 8 به حالت پشتیبانی تعمیر و نگهداری می رود. در آنجا، همچنان وصله‌های امنیتی حیاتی و مهم را دریافت می‌کند – و اگر Red Hat چنین تصمیمی بگیرد، وصله‌های دیگر.

    این شرکت همچنین Sigstore را در خود گنجانده است پودمان، آن ابتکار ظروف باز (OCI) رقیب داکر از آنجایی که پودمان به صورت بومی با کوبرنتیس، ابزار فوق العاده محبوب هماهنگ سازی ابری است که در نوع خود بسیار محبوب شده است.

    Red Hat هر دوی این نسخه‌های بتا را به‌صورت هم‌زمان منتشر می‌کند، زیرا در حالی که RHEL 9 جدیدترین ویژگی‌ها را دارد، تفاوت‌های عملی زیادی بین دو توزیع RHEL وجود ندارد. اریک هندریکس، حامی عملیات RHEL، افزود که برخی از شرکت‌ها ترجیح می‌دهند به موارد آزمایش شده و واقعی پایبند باشند.

    در این نسخه‌های بتا، برای توزیع‌های قدیمی‌تر RHEL 8.x و جدید RHEL 9.x، Red Hat در حال پیاده‌سازی ویژگی‌ها و نمایه‌های امنیتی داخلی جدید است. این شامل: