لیست قیمت هایک ویژن به همراه تخفیفات جشنواره 1401 نمایندگی فروش دوربین هایک ویژن | arya-cctv

در زمان صحبت در مورد انواع دسته بندی دوربین مدار بسته بر اساس برند باید با اشتیاق بسیار ویژه ای در مورد برند سونی صحبت کنیم. همانطور که میدانید این برند از جمله برندهای اولیه است که تولید دوربین های مدار بسته را آغاز کرد. کیفیت این دوربین ها بسیار مجله خبری دوربین مداربسته آریا بالاست و می توانند تصاویری با کیفیت بسیار بالا تولید کنند. بسیاری از افراد بر این عقیده هستند زمانی که به تصاویر بدست آمده از این دوربین نگاه می کنید، آنقدر واقعی هستند که احساس می کنید در آن مکان حضور دارید و خودتان در حال نظاره محیط هستید.

  • دستگاه دی وی آر 8 کانال هایک ویژن قابلیت پشتیبانی از 8 عدد دوربین توربو HD را دارد.
  • دوربین چشم ماهی نوعی از دوربین مداربسته است که معمولا به شکل دایره ای بوده و به صورت سقفی و در محیط‌های داخلی نصب می‌گردد.
  • دوربین مدار بسته آنالوگ با روی کار آمدن انواع دوربین های با کیفیت نقش کمرنگی را در بازار رقابت پیدا کرده اند.
  • سوالات زیادی در مورد دوربین های مدار بسته پرسیده می شود که یکی از این سوالات مرتبط با دسته بندی دوربین مدار بسته بر اساس برند است.
  • پیش از نهایی کردن سفارش خود روی سایت، با ما تماس بگیرید تا اقدامات مربوط به دریافت فاکتور صورت بگیرد.

اگر می خواهید سیستم نظارتی خود را از راه دور کنترل کنید باید دوربین های دام تحت شبکه را انتخاب کنید. در کل این سیستم ها انعطاف پذیری بالاتری دارند و اگر برای خرید محدودیت مالی ندارید، پیشنهاد می شود تا این نوع از دوربین های دام را انتخاب کنید. برد دید در شب در برخی از دوربین های دام تا 50 متر می رسد که برای استفاده در فضای داخلی یا فضای آزاد مناسب می باشند. تولیدکنندگان امنیتی معتبر دارای سابقه طولانی در این صنعت هستند و می‌توانند کارکرد محصولات خود را تضمین کنند. در نهایت، شما باید بتوانید در مورد نحوه عملکرد محصولات نظارتی به درکی درست و واقعی دست‌یابید.

سیستم امنیتی آنالوگ ان آی کی مدل 5MP

اسناد مالی وحقوقی شرکت ها و ادارات مهمترین رکن ادامه حیات هر شرکتی به حساب می آید و در نتیجه تمام مدیران شرکت ها برای حفاظت از این اسناد از روش های مختلفی استفاده می کنند. نصب دوربین های مداربسته برای نظارت بر افرادی که در شرکت حضور دارند باعث می شود که امنیت این اسناد افزایش یابد. همچنین در صورت وقوع سرقت با مراجعه به تصاویر این دوربین ها می توانید پیگیری سارقان را از مراجع قضایی انجام دهید.

تاثیر هارد در قیمت خرید دوربین مدار بسته

دوربین های مدار بسته اسپید دام یا ptz قابلیت زوم بالا، چرخش افقی 360 درجه و چرخش عمودی 180 درجه دارند. عبارت PTZ مخفف Pan (چرخش افقی)، Tilt (چرخش عمودی) و Zoom (بزرگنمایی) می‌باشد. دوربین ahd (مخفف Analog High Definition) به منظور بهبود عملکرد دوربین های آنالوگ معرفی و تولید شد. در حقیقت این دوربین در بستر آنالوگ تصاویر را با رزولوشن بالاتر و با کیفیت HD ثبت می کند.

هر دوربین مداربسته لامپی می تواند یک سالن نسبتا بزرگ تا حدود ۸۰ متر مربع را به طور کامل و با کیفیت بالا پوشش دهد. تصاویر دوربین لامپی را می توانید به صورت زنده از طریق موبایل و با اتصال به اینترنت و از طریق نرم افزار مربوطه در هر مکان و زمانی مشاهده کنید. دوربین مداربسته بولت معمولا مستطیلی شکل و یا استوانه ای شکل هستند و معمولا برای ثبت تصاویر در فواصل زیاد استفاده می شوند.

http://66toolkit.ir