دوربین مداربسته آنالوگ تفاوت دوربین آنالوگ و دیجیتال مفهوم dvr

چون این مورد اصلاً آپشن نیست و بی کیفیت ترین تجهیزات چینی هم باید این کارو انجام بده. جالبه تمام سایت هایی که بالا آمدند ، ادعای بهترین، با کیفیت ترین، ارزون ترین، بهترین گارانتی، فنی ترین و …. دارند و آقای محمدی گیج شده که چه خبره که همه‌ی این سایت‌ها میگن ما بیشترین تخفیف رو داریم و نماینده رسمی و اصلی شرکت فلان هستیم. نظرات ارسال شده توسط شما، اریا سی سی تی وی پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد. محصولات داهوا به طور گسترده در خرده فروشی ها، مدارس، هتل ها، بانک ها، بیمارستان ها، ساختمان های اداری، بزرگراه ها، عوارضی ها (کنترل ترافیک) استفاده می شود. با ارائه نوآوری های فنی سفارشی ، راه حل های هوشمند ترافیک و راه حل های دیگر، داهوا به بهترین شکل ممنون میکوشد اعتماد مشتری را به دست می دهند.

  • پس از استقرار در دوربین ، ضبط فناوری و نظارت بر تنظیماتی که برای کسب و کار شما مناسب است ، ۹۰ درصد راه ایجاد یک دوربین مدار بسته و نصب آن را رفته اید – اما هنوز کار شما تمام نشده است.
  • این دوربین‌ ها دارای پان/شیب و زوم بالایی هستند که آنها را قادر می‌ سازد فضاهای بزرگ را پوشش دهند.
  • این محبوب ترین مدل دوربین مدار بسته است که در فروشگاه ها فروخته می شود ، می توانید تقریباً در همه جا این نوع دوربین را پیدا کنید.
  • به طوری که این لوازم چوبی لوکس، انرژی منفی را دفع می کنند و ضمن زیبایی ظاهری و جذابیتی که دارند ، بسیار کارآمد بوده و به صورت روزمره مورد استفاده قرار می گیرند.
  • ضبط تصویر تنها زمانی که شخصی در محیط نصب دوربین مداربسته وجود دارد، باعث صرفه‌جویی فراوان در فضای ذخیره‌سازی و انرژی می‌شود.

این دوربین ها را می توان با استفاده از یک پوشش ضد آب کرد و در فضا های باز مورد استفاده قرار داد . کارآگاهان که به رفتارهای نوعروس جوان مشکوک بودند فیلم صحنه خروج شیما و ورود دزدان را بارها مورد بازبینی قرار دادند و به سرنخ جدیدی رسیدند. عتیقه ها، وسایل با ارزش و پول زیادی از داخل خانه اش به سرقت رفته بود، مرد تنها شوکه شده بود و با شیما تماس گرفت و نوعروس جوان وقتی شنید خانه مرد عتیقه فروش هدف سرقت قرار گرفته به سرعت و سراسیمه خود را به آن جا رساند. مجتمع فنی برق به عنوان یکی از مجهزترین آموزشگاه های فنی حرفه ای در کشور، مجموعه ای از دوره های آموزشی را زیر نظر سازمان فنی حرفه ای و به صورت عملی و کارگاهی برگزار می نماید. دوره های برگزار شده در این آموزشگاه فنی حرفه ای، شامل دوره های نصب ، تعمیرات، برق صنعتی، مکانیک و جوشکاری است. بازنشر محتوای شبکه‌های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.

این دوربین دارای فناوری مادون قرمز و LED با کیفیت دید در شب و بالاترین میزان ضبط فریم در ثانیه است که می توان آن را با کیفیت 720 پیکسل یا 1080 پیکسل خریداری کرد. دوربین صنعتی طبق تصویر برای تصویربرداری در فضای بیرونی یا داخلی مورد استفاده قرار میگیرد. انواع دوربین مدار بسته باکس معمولا بدون لنز به کاربران عرضه میشود . برندها و مارک های بسیار گوناگونی برای تجهیزات مداربسته در بازار موجود می‌باشند. بسیاری از این برندها چینی درجه دو و درجه سه می‌باشند و تنها تعداد اندکی مارک تجهیزات نظارتی در بازار موجود می‌باشد که از نظر طول عمر، کیفیت، گارانتی، خدمات پس از فروش، و پشتیبانی از خوب می‌باشند. برای مشاهده لیست بهترین مارک دوربین مداربسته به بخش برندهای دوربین مدار بسته مراجعه فرمائید.

این دوربین ها معمولا قابلیت دید در شب دارند و می توانند در محیط های تاریک نیز تصاویر مطلوب و واضحی ثبت کنند. دوربین های مدار بسته IP در مقایسه با دوربین های آنالوگ قیمت بالایی داشته همچنین این دوربین ها محدودیت استفاده از پهنای باند دارند. تمامی خدمات شامل تعمیرات کلی و تخصصی دوربین ها، رفع خرابی انتقال صدا و تصویر، تعمیرات نرم افزاری و ریست پسورد کرد و سرویس کردن تمامی قطعات و اتصالات دوربین مداربسته از خدمات تعمیرات فازینو محسوب می‌شوند. دومین نکته مهم برای افزایش طول عمر دوربین‌ها با توجه به نوع مکان نصب انتخاب برند و مدل دوربین مورد نیاز شما است. اگر با تحقیق و پرس‌وجو نتوانستید نوع دوربین را انتخاب کنید، حتما از نصاب ماهر سوال بپرسید که با تکیه بر تجربه و دانش خود بهترین دوربین را برای مصرف شما ارائه بدهد. همچنین ممکن است تنها با کمک یک برقکار رفع اتصالی کار شما پیش برود.

دوربین DH-HAC-HFW1509TP-LED بالت 5 مگاپیکسل برند داهوا

به همین دلیل تنها در صرتی امکان استفاده همزمان از این دوربین ها موجود است که تکنولوژی Onvif برای دوربین ها فراهم شده باشد. به نوعی این دوربین ها را می توان به دو دسته از لحاظ ثبت و ذخیره تصاویر تقسیم بندی کرد. دسته اول دوربی هایی هستند که برای ذخیره ی تصاویر به طور قطع به یک سیستم مرکزی nvr لازم دارند اما برخی از این دوربین ها دارای رم بوده و می توانند تصاویر را در رم خود بدون نیاز به nvr ذخیره نمایند. این نیاز فزاینده به سیستم‌های امنیتی، منجر به توسعه بازار شده و به تبع آن تکنولوژی‌های دخیل در آن را نیز شدیداً گسترش داده است. ما در این راهنمای جامع نصب دوربین مداربسته قصد داریم تا سر حد امکان به توضیح بخش نصب این دوربین‌ها بپردازیم تا حتی افراد عادی و غیر متخصص نیز با فرایند نصب آشنا شوند. برای برخی کیفیت تصویر و برای بعضی دیگر قیمت دوربین مدار بسته در اولویت قرار دارد.

قیمت انواع دوربین مداربسته

این یک گزینه ایده آل است اگر یک محافظ امنیتی داشته باشید که در حال مشاهده یک فید ویدئوی زنده در سایت است. CCTV سیستمی است که به شما این امکان را می‌ دهد که نگاهی به آنچه در داخل و اطراف کسب ‌و کار شما رخ می‌ دهد داشته باشید . دوربین‌ ها و ناظران شما را قادر می ‌سازند تا رخداد ها را مشاهده کنید و فیلم‌ های ضبط ‌شده را برای مراجعات بعدی ثبت کنید. این سیستم ها به کارت ضبط ویدئو احتیاج ندارند ، زیرا تصاویر مستقیما در رایانه ذخیره می شوند اما به فضای نسبتا زیادی برای ذخیره ضبط نیاز دارند ، بنابراین معمولا به شدت فشرده می شوند. دوربین نظارتی چگونه فیلم را ضبط می کند ؟ به طور خلاصه ، دوربین‌ های دارای DVR ، داده‌ های فیلم را در ضبط‌ کننده معمولا یک هارد دیسک ، پردازش می‌ کنند. سیستم‌ های NVR داده‌ ها را در خود دوربین پردازش می‌ کنند و سپس آن را به ضبط‌ کننده پخش می‌ کنند.

© تمامی حقوق مادی و معنوی محتوای موجود در این وبسایت متعلق به شرکت دیجی حفاظ است و هرگونه کپی برداری از آن غیر مجاز است. مبلغ پرداختی شما به امانت نزد شیپور می‌ماند تا کالا برایتان ارسال ‌شود، پس از دریافت کالا با تاییدِ شما مبلغ را به فروشنده منتقل می‌کنیم. کلیه حقوق مادی و معنوی برای این سایت محفوظ می باشد و هرگونه کپی برداری مورد پیگیرد قرار خواهد گرفت. از داده های شخصی شما برای پشتیبانی از تجربه شما در سراسر این وب سایت، مدیریت دسترسی به حساب کاربری خود و اهداف دیگری که در سیاست حفظ حریم خصوصی ما شرح داده شده است ، استفاده می شود.

صعود بایرن مونیخ به صدر جدول و شکستی دیگر برای یاران آزمون

تمام این قطعات، پیچیدگی های مخصوص به خود را دارند؛ لذا برای استفاده از آن ها باید از تمام بخش های سخت افزاری و نرم افزاری آن ها به خوبی آگاهی داشت. متخصصین فنی دوربین مداربسته، در این امر افراد ماهر و با تجربه ای هستند. در این مقاله سعی داریم در مورد اجزای دوربین مدار بسته و تجهیزات مورد نیاز برای نصب این دستگاه ها مطالبی را بیان کنیم. پاناسونیک برند ژاپنی است و بیشتر تولیدات این برند روی سیستم های صوتی تمرکز دارد. این برند در حوزه تولیدات خود توانسته سهم قابل توجهی در بازار را به خود اختصاص دهد. البته شاهد این هستیم که برند پاناسونیک، در بخش دوربین های مداربسته نیز فعالیت دارد.

در سیستم انالوگ اطلاعات به صورت سیگنال های آنالوگ برای دستگاه ضبط و پخش ارسال می شوند. در دوربین های دیجیتال اطلاعات تحت پروتکل های شبکه برای دستگاه مرکزی ارسال می شوند. هایک ویژن یک کمپانی تولیدکننده و تامین‌کننده چینی سیستم‌های دوربین مدار بسته است، که بیش از کارمند در 59 شعبه بین‌المللی دارد.