اولین تصاویر از دوربین های مداربسته زندان اوین در شب آتش‌سوزی خبرساز! + فیلم

، شلنگی و آندوسکوپی (حفره و چاه) و کنترل اتاق کودک و پرستار میباشد. شما میتوانید به سادگی کالا مورد نظر خود را انتخاب کنید ، مقایسه ، بررسی و خریداری کنید ، تیم مجرب ما حتی بعد از خرید پیشتیبان شما و همراه شماست. این دوربین ها برای فضاهای خارجی طراحی شده اند و پوشش ضد آب آنها این دوربین مداربسته بولت را برای کارکرد در شرایطِ بدِ محیطی نیز فراهم می کند. بولت ها با استفاده از نور مادون قرمز قابلیت تصویربرداری در شرایط بد نوری و تاریکی را نیز دارند. این نوع از دوربین ها اندازه نسبتاً کوچکی دارند (2 تا 2.5 اینچ) و به خاطر لنز ثابت شان، میدان دید محدودی دارند. کاربران برای ثبت تصاویر در فاصله ی دور از این دوربین ها استفاده می کنند.

  • امروزه استفاده از دوربین های تحت شبکه یا ip رواج بیشتری پیدا کرده است.
  • دوربین مداربسته داهوا 2 مگاپیکسل مدل HAC-HDW1200EMP-A – دارای سنسور اینچی1/2.7 CMOS – دارای دید در شب 50 متری هوشمند – دارای لنز ثابت 3.6 میلی متری و فلزی – دارای میکروفون داخلی – دارای رزولوشن تصویری 2 مگاپیکسل -…
  • دوربین مدار بسته با توجه به نوع انتخاب که آنالوگ و یا آی پی باشند، در بستر کابل کواکسیال یا کابل شبکه می تواند تصاویر را بر روی یک ضبط کننده ذخیره نماید و از آنجا به فرد و یا افرادی محدود ارسال کند.
  • نصب دوربین های دارای پایه های مغناطیسی یا پد های چسبناک آسان است ، اما برای طولانی مدت ، پیچاندن دوربین روی دیوار یک روش قابل اعتماد است.
  • عتیقه ها، وسایل با ارزش و پول زیادی از داخل خانه اش به سرقت رفته بود، مرد تنها شوکه شده بود و با شیما تماس گرفت و نوعروس جوان وقتی شنید خانه مرد عتیقه فروش هدف سرقت قرار گرفته به سرعت و سراسیمه خود را به آن جا رساند.

یکی از انواع دوربین مدار بسته که به تازگی به بازار راه یافته است دوربین فیش آی (فیش آی یا دوربین چشم ماهی یا دوربین Fisheye یا دوربین 360 درجه) می‌باشد. با استفاده از یک دوربین فیش آی می توان یک محیط ایندور داخلی بزرگ را تنها با یک دوربین پوشش داد. این دوربین ها از لنز مخصوصی برخوردارند که بسیار واید می‌باشد و قابلیت پوشش یک فضای بزرگ را فراهم می آورد. این نوع از دوربین معمولا گرانقیمت می‌باشند، دلیل گرانی این نوع دوربین مدار بسته به خاطر این است که معمولا دوربین‎های مداربسته چشم ماهی از نوع دوربین های تحت شبکه می‌باشند و لنز آنها از تکلنولوژی پیشرفته برخوردار است. این مول از دوربین های مدار بسته را می توان شناخته شده ترین نوع تلقی کرد. برد وسیع این دوربین مثال زدنی بوده و دارای توانایی فیلم برداری تا مسافت 100 متر در هنگام تاریکی است دوربین مداربسته دید در شب.

نیاز امنیتی و قسمت های مختلف به شما کمک می کند تا نوع دوربین را برای هر فضا و مکان مورد نظر مشخص کنید. بودجه ای که برای خرید دوربین اختصاص داده اید، کیفیت تصویر ، مدت زمان ضبط تصاویر ضبط شده روی هارد دیسک ، انتقال تصویر بر روی موبایل یا کامپیوتر مواردی از این دست در این مرحله باید بررسی شود . یکی از مهمترین موارد و پارامتر های در خرید دوربین مدار بسته میزان توانایی دوربین در هنگام قرار گیری در محیط های تاریک است (دید در شب, مادون قرمز ) .

۱- در سال ۱۹۴۹ شرکت آمریکایی وریکون Vericon اولین کمپانی بود که اقدام به تولید و فروش دوربین مدار بسته نمود. این arya-cctv.ir به راحتی با دوربین مداربسته تحت شبکه ای با چند برابر قیمتش رقابت میکند. در صورتی که نیاز به پردازش تصاویر و یا استفاده از هوش مصنوعی باشد، دوربین مداربسته شبکه بهترین انتخاب است.

داشتن نگاه تعاملی به جای تقابلی در مدارس

شما به راحتی می توانید با قرار دادن آن در مکانی مناسب و اتصال به اینترنت مودم خود مراقب فرزندان خود باشید. تنها با نصب نرم افزار مربوط به دوربین بر روی گوشی همراه خود تصاویر را مشاهده کنید. دوربین های مدار بسته معمولی توانایی فیلم برداری از یک نقطه خاص را دارند و قابلیت چرخش، بالا و پایین شدن و بزرگنمایی را ندارند.

به خاطر داشته باشید که دروازه یا گاراژ (در صورت وجود) نیز از نقاط دسترسی اصلی یک خانه یا محل کار هستند و همچنین باید بر آنها نظارت شود. پوشش امنیتی تمام نقاط دسترسی باید حفظ شود تا در صورت تلاش کسی برای ورود به ملک شما به شما هشدار دهد. دوربین مدار بسته C-Mount با توجه به قیمت دوربین مداربسته گزینه ایده آل برای کسانی است که ممکن است مایل به انطباق با میدان دید باشند. آنها به لنزهای قابل جدا شدن مجهز هستند که می توانند برای کنترل فواصل مختلف، در اطراف چرخانده شوند. دوربین C-Mount معمولا حجیم هستند، بنابراین مانند دوربین های گلوله ای به عنوان یک بازدارنده قابل مشاهده در فعالیت های جنایی عمل می کنند.

دوربین مداربسته دیجیتال

این به توانایی دوربین در ماسکه کردن قسمتهایی از تصویر، جهت جلوگیری از مشاهده اپراتور از مناطق حفاظت شده اشاره دارد. اطلاعات مربوط به عملکرد این ویژگی را می توان در یک دوربین مدار بسته، DVR یا در سوئیچ Matrix بیابید. Charged Coupled Device نوعی سنسور تصویر است که در دوربین های مدار بسته استفاده می‌شود. این موارد همچنین در بازار با نام های HAD CCD، IT CCD، Super HAD CCD شناخته می‌شوند. کنترل خودکار دستیابی به طور خودکار سیگنال فیلم را در شرایط کم نور افزایش می‌دهد. استانداردی است که مؤلفه های نرم افزار را قادر می سازد بدون در نظر گرفتن زبان (های) مورد استفاده در ایجاد آنها، در یک محیط شبکه با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.

تصاویر/ مراسم بزرگداشت طلبه شهید آرمان علی‌وردی در مدرسه علمیه آیت‌الله مجتهدی (ره) تهران

دوربین های اسپید دام به دلیل تعبیه شدن موتور روی آنها از قیمت بالاتری نسبت به سایر دوربین های مداربسته برخوردارند. بله ، به شرط اینکه دوربین های مداربسته مخصوص دید در شب را تهیه نمایید می توانید تصاویر محیط را در محیط های تاریک هم داشته باشید. دوربین های امنیتی دید در شب متفاوت از دوربین های معمولی هستند و با استفاده از فناوری مادون ‌قرمز بطور بهینه در شرایط تاریکی مطلق عمل می کنند . مدل ‌های مادون ‌قرمز گران ‌تر از دوربین‌ های روز / شب هستند و آن‌ هایی که این گزینه را انتخاب می‌کنند معمولا این کار را می ‌کنند چون ثبت تصاویر در شب برای امنیت کسب‌ و کار آن‌ ها حیاتی است . یکی دیگر از فاکتورهای اساسی که باید در مرحله برنامه ریزی در نظر گرفته شود این است که مدتی زمان لازم را برای فکر کردن در مورد نوع دوربین امنیتی نیاز دارید. از دوربین‌های داخلی و خارجی، گرفته تا سیم و بی سیم، انتخاب های زیادی جهت خرید دوربین مدار بسته وجود دارد.