قیمت دوربین مداربسته انواع دوربین مدار بسته فروشگاه دوربین استور | arya-cctv

نصب آن‌ها آسان‌تر است، نیاز به نگهداری کمتری دارند و ظاهری دقیق‌تر و مرتب‌تر ارائه می‌دهند. علاوه بر این، آنها می توانند فیلم را از طریق اینترنت برای دسترسی آسان از هر نقطه منتقل کنند. ما شما را با انواع مختلف دوربین های امنیتی خانگی در دسترس آشنا می کنیم و در مورد مشخصات، مزایا و معایب آنها صحبت می کنیم. ما همچنین نکاتی را در مورد مواردی که برای یک موقعیت خاص در نظر بگیرید و بهترین نوع دوربین مداربسته را برای نیازهای خود انتخاب کنید، ارائه خواهیم مجله خبری دوربین مداربسته آریا داد. به شما کمک میکنیم که امنیت و آرامش بیشتری داشته باشید؛ شرکت کیانام ارتباط تولید کننده تجهیزات نظارت الکترونیک و دوربین مداربسته با برند اسفیورد در ایران می باشد و با تمرکز بر خدمات پس از فروش شایسته و آموزش های قبل و بعد از خرید است. و اصلی ترین دلایلی که افراد از دوربین مداربسته برای امنیت منزل و محل کار خود استفاده نمی کنند، قیمت بالا و عدم اطمینان به خدمات پس از فروش است که دوربین مداربسته اسفیورد یک تجربه متفاوت را برای شما ایجاد می کند.

  • صدا در دوربین صدا دار داهوا نسبت به میکروفون های خارجی دارای کیفیت بالاتری بوده و از این رو دارای جایگاه ویژه ای می باشد.
  • دوربین های آنالوگ قدیمی ترین نسل دوربین های مداربسته هستند و نصب آن ها از طریق کابل کواکسیال انجام می شود و معایب خاص خودشان از جمله نویز پذیری، اختلال در تصویر و …
  • تمامی حقوق این وب سایت برای فروشگاه اینترنتی سرای شبکه محفوظ می باشد.
  • در ابتدا CCD سرعت پایین (با مدت زمان نوردهی زیاد) و سپس CCD سرعت بالا (با مدت زمان نوردهی کم) تصویر را پیمایش میکنند.
  • دوربین های مداربسته برای ارسال سیگنال به دستگاهی به نام رسیور نیاز دارند.

شرط قانونی بعدی این است که کارفرما نمی تواند اطلاعات خصوصی کارمندان را از طریق دوربین مداربسته مورد بازرسی قرار دهد. در تمام مکان های مجاز که دوربین مدار بسته در آن نصب می شود، بنابر قانون باید نصب و راه اندازی برچسب یا تابلو، برای همه افراد اطلاع رسانی صورت گیرد. در شکل زیر نمونه ای از تابلوی اعلام نظارت توسط دوربین مداربسته را می بینید.

دوربین مدار بسته دام داهوا مدل HDW1200EMPA

سرای شبکه با سابقه ای نزدیک به 10 سال فعالیت در حوزه فروش و نصب دوربین مداربسته ، انواع محصولات دوربین مداربسته را با قیمت مناسب و تخفیف ویژه برای همکار و با تضمین کیفیت به شما ارائه می دهد. ضمن اینکه برای دریافت مشاوره پیش از خرید دوربین مداربسته ارزان می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید. دوربین های مداربسته آنالوگ با کیفیت اچ دی و بالاتر به دوربین مدار بسته AHD معروف می باشند. همچنین دوربین های مداربسته HD-CVI ، HD-TVI و HD-SDI از همین خانواده می باشد. برندهای چینی معمولاً این دوربین های مداربسته را تا کیفیت ۵ مگاپیکسل تولید می‌کنند.

مقایسه قیمت دوربین مداربسته در 74 برند

دوربین های ارزان یا کوچک، سنسورشان CMOS است و کیفیت تصویر پایینی هم دارد که در شرایط کم نور، بدتر می شود. دوربین مداربسته پلاک خوان دارای رزولوشن و کیفیت تصویر بالایی هستند و با اتصال به نرم افزار پلاک خوان قادرند پلاک اتومبیل هایی که از آن نقطه تردد می کنند را ثبت کنند. هر چقدر رزولوشن تصویر آن ها بالاتر باشد، برد دوربین پلاک خوان نیز بیشتر می شود و قادر است از فاصله ی بیشتری پلاک ها را ثبت نماید.

دوربین مداربسته وسیله‌ای است که معمولاً برای نظارت بر اماکن داخلی و خارجی که در جهت اهداف امنیتی، نظارتی و شخصی مورد استفاده قرار می‌گیرند. دوربین مداربسته در سال های قبل رشد زیادی داشته است و در مدل های مختلف همراه با تکنولوژی بروز شده است.سیستم های امنیتی پیشرفت فوق العاده و چشم گیری در این چند سال داشته است . همچنین با توجه به امکان راه داشتن پشت بام از خانه های اطراف دیوار ها و مرز بین دیوار همسایه را نیز با دوربین مدار بسته دید درشب قوی پوشش دهید.

http://66toolkit.ir