فیلم دوربین مداربسته نیکا شاکرمی از لحظه ورود به ساختمان نیمه کاره ️ فوتوسلفی

این برند دوربین مداربسته یکی از رهبران بازار در دنیای نظارت تصویری در سراسر جهان است. هانیول با تعهد به کیفیت بالا، تمام محصولات خود را تحت آزمایش‌های دقیق قرار می‌دهد. یا همان مادون قرمز، دوربینی است که بدون در نظر گرفتن شرایط روشنایی کار می‌کند به این معنی که حتی هنگامی که میزان نور و روشنایی محیط صفر باشد، به شما کمک می‌کنند تا بطور دقیق از محیط خود با خبر شوید. دوربین های دیجیتال مداربسته در ابتدای ورود به بازار مزایای کمی نسبت به دوربین های انالوگ داشتند. اما با گذشت زمان و پیشرفت علوم دیجیتال، این دوربین ها هر روز بیشتر رایج شدند.

برخی به اشتباه تصور می‌کنند، اریا سی سی تی وی بیسیم، لزوما سیم ندارد. دوربین مدار بسته بر اساس شکل و ظاهر می تواند قیمت های متنوعی داشته باشد. اگر بخواهیم انواعی از شکل ظاهری دوربین های مداربسته را نام ببریم می توانیم به دوربین های دام (سقفی)، دوربین های بالت (دیواری)، دوربین های فیش آی (چشم ماهی)، دوربین های اسپیددام و ….

  • دوربین مداربسته پلاک خوان یا سیستم های ANPR قادرند تا با تشخیص پلاک خودرو ها به راحتی شخص خاطی را شناسایی کنند.
  • از سوی دیگر ، موضوعاتی همچون سبک زندگی، هنر، حوادث، علم و تکنولوژی، گردشگری و ورزش در اولویت است.
  • این دوربین‌ها با استفاده از فناوری اینفرارد یا مادون قرمز این کار را انجام می‌دهند.
  • یرای دستیابی به این امر مهم بهتر است از قبل با کارشناسانی که در این زمینه فعالیت می کنند مشورت نمود تا راهنمایی های لازم برای پیشروی درست کار انجام شود.

دوربین مداربسته داهوا HAC-HFW1200TP-A – دارای سنسور اینچی2.7 CMOS – دارای دید در شب 25 متری هوشمند – دارای میکروفون داخلی – دارای لنز ثابت 3.6 میلی متری – دارای رزولوشن تصویری 2 مگاپیکسل – دارای تکنولوژی بهبود تصویر… دوربین مداربسته داهوا HAC-HFW1400TP – دارای سنسور 1.3 اینچی CMOS – دارای دید در شب 25 متری هوشمند – دارای لنز ثابت 3.6 میلی متری – دارای رزولوشن تصویری 4.1 مگاپیکسل – مجهز به بدنه آلومینیومی ضد آب با استاندارد مقاومتی… دوربین مداربسته داهوا DH-HAC-B1A21P – دارای سنسور CMOS – دارای دید در شب 20 متری هوشمند – دارای لنز ثابت 3.6 میلی متری – دارای رزولوشن تصویری 2 مگاپیکسل – مجهز به تکنولوژی WDR – دارای بدنه پلاستیکی و استاندارد مقاومتی…

فروش و نصب انواع دوربین های مدار بسته دوربین مدار بسته دوربین مدار بسته تهران

برای تضمین زاویه دید بهتر می توان لنزهای مورد استفاده در یک دوربین باکس را تنظیم کرد ، بنابراین یک دوربین مانند این بسیار متنوع است. دوربین مدار بسته، یک دستگاه الکترونیکی است که تصاویر را دریافت کرده و آن ها را به اطلاعات دیجیتالی تبدیل می کند. دوربین مدار بسته معمولا برای کنترل و نظارت بر اماکن و ساختمان های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. با بازبینی تصاویر ضبط شده توسط دوربین های مدار بسته می‌توانید روابط کاری را کنترل کرده و در صورت بروز هرگونه نزاع و اختلاف میان کارکنان، بهترین تصمیم‌گیری را داشته باشید. نقاط قوت دوربین مداربسته اکسیس ( قابلیت دسترسی به سیستم از راه دور ، کیفیت بالای تصاویر در شب ، رمزگذاری ویدیویی قوی ، سازگاری و امکان اتصال به شبکه‌های متنوع IP ، استفاده از فناوری zip stream برای نخستین بار ) می باشد.

گسترش استفاده از سیستم‌های امنیتی و حفاظتی در منزل، محل کار، ساختمان و غیره باعث شده است که افراد به منظور تأمین امنیت مالی و جانی به دنبال خرید دوربین مدار بسته با قیمت مناسب باشند. همچنین به دلیل تنوع شرکت‌ها و مراکز ارائه دهنده خدمات دوربین مدار بسته باید دقت کنید تا از مراکز دارای پشتیبانی و گارانتی تجهیزات خود را خریداری فرمایید. دوربین های مدار بسته دیجیتال وضوح بسیار بالاتری نسبت به دوربین های مدار بسته آنالوگ ارائه می دهند.

لیست قیمت دوربین مداربسته اقتصادی

شما باید مطمئن شوید که نصاب اقدامات احتیاطی برای ضد آب شدن دوربین را انجام می دهد. درجه بندی دوربین هایIP، میزان محافظت ارائه شده توسط محفظه دوربین را نشان می دهد. اگر دوربین های امنیتی شما در داخل باشد، به احتمال زیاد نیازی به دوربین با درجه IP بالا نخواهید داشت. اگر دوربین های شما الزاما باید در برابر شرایط شدید آب و هوایی باشند به دوربین هایی با درجه IP بالاتر نیاز خواهید داشت.

سایت دانلود فیلم

صرف نظر از انواع دی وی آر از نظر تعداد کانال که می توانند 4 کانال ، 8 کانال ، 16 کانال ، 32 کانال و یا… باشند ، dvr های موجود در بازار در دو دسته کلی نیز تقسیم بندی می شوند. استفاده از این دوربین ها برخلاف نامشان در بازار ایران، منحصر به مصارف صنعتی نیست. این دوربین ها که نام اصلیشان دوربین های بادی body camera می باشد دوربین های مکعب مستطیل شکلی هستند که معمولا قابلیت نصب لنز بصورت جداگانه روی آنها تعبیه شده است.

برند رایسک ارائه دهنده دوربین های مداربسته با کیفیت بالاست که نقش فیلمبرداری را دارند. این برند بطور گسترده و با به کارگیری نیروی ماهر توانسته طیف وسیعی از محصولات را به بازار عرضه کند. با توجه به توضیحات بیان شده اگر به تعداد دوربین های مداربسته زیادی مثلا بالای 12 عدد برای یک محیط بزرگ نیازمندید از دوربین های مداربسته شبکه یا IP استفاده کنید (البته این مورد به هندسته محیط شما نیز بستگی دارد ). این نوع دوربین های مداربسته نسل قدیم سیستم های امنیتی می باشند و امروزه خیلی مورد استفاده قرار نمی گیرند حتی در بازار نیز به راحتی پیدا نمی شوند. پس برای خرید دوربین مداربسته بدون مشاوره و راهنمای مناسب اقدام نکنید تا از هدر رفت هزینه خود جلوگیری کرده باشید. به دو یا چند رایانه اجازه می‌دهد تا اطلاعات را به سرعت و به راحتی تبادل کنند.