فناوری کسب و کار کوچک: چگونه ابزارهای مناسب برای رونق کسب و کار خود را پیدا کنید

بنابراین، در حالی که بسیاری از شرکت‌های کوچک این پتانسیل را دارند که سریع‌تر از همتایان بزرگ‌تر خود حرکت کنند، اما فاقد منابع – هم از نظر زمان و هم از نظر پول – برای ایجاد تحول دیجیتال رادیکال و مؤثر هستند.

او می‌گوید: «از یک طرف، کسب‌وکارهای کوچک سلسله مراتب و بوروکراسی برای فرآیندهای تصمیم‌گیری ندارند، بنابراین قطعاً می‌توانند سریع‌تر تصمیم‌گیری کنند و چیزهای متفاوتی را امتحان کنند و سپس فناوری را برای پشتیبانی از آن به کار گیرند».

شرکت های کوچک بنا به تعریف افراد کمتری برای اعمال یا امکان تغییر دارند. کمبود منابع اختصاصی فناوری اطلاعات به این معنی است که انتخاب‌های فناوری برای کسب‌وکارهای کوچک باید شهودی باشد، هم از نظر نحوه استفاده و هم از نظر بازپرداختی که برای کسب‌وکار فراهم می‌کنند.

مک کیب هشدار می دهد که نتیجه نهایی این امر می تواند پریشان و تاخیر باشد: “بسیاری از اوقات، آنها فقط تغییر را به تعویق می اندازند.”

و مزیت بزرگ دیگر این است که وقتی خودکار می‌کنید، اطلاعات و گزارش‌هایی را دریافت می‌کنید که به شما امکان می‌دهد عملکرد کسب‌وکار را ارزیابی کنید و بتوانید اصلاحات دوره را به طور مؤثر انجام دهید.»


منبع: https://www.zdnet.com/article/small-business-tech-how-to-find-the-right-tools-to-boost-your-business/#ftag=RSSbaffb68

مزیت بزرگی که شرکت‌های کوچک‌تر دارند، چابکی است؛ توانایی تغییر و سازگاری. و در دنیایی که به نظر می‌رسد هر نوع اختلالی با سرعتی سرسام‌آور به سراغ ما می‌آید، ارزش چابکی را هرگز نمی‌توان دست کم گرفت.

او می‌گوید: «در دنیایی که بسیار به هم پیوسته است، زمین بازی بین شرکت‌های کوچک‌تر و بزرگ‌تر سطح بیشتری دارد. هر دو می‌توانند به مخاطبان جهانی از مشتریان، کارمندان یا استخدام‌های جدید بالقوه دسترسی پیدا کنند.

متأسفانه، شواهد نشان می دهد که وضوح در مورد موارد استفاده دشوار است. فروشندگان زیادی در حال ارائه راه‌حل‌ها هستند که مزایای بالقوه فن‌آوری در غوغای هذل بازاریابی از بین می‌رود.

علاوه بر این، مک‌کنزی انتظار دارد که این روند ادامه یابد. صاحبان مشاغل کوچک مزایای مثبت فناوری و پلتفرم های آنلاین آن را دیده اند – و اکنون آنها بیشتر می خواهند.

مک کیب می‌گوید: «هر چیزی که آنها می‌فروشند کارها را سریع‌تر، آسان‌تر و ارزان‌تر انجام می‌دهند. “همه آنها همین را می گویند. به عنوان یک تجارت کوچک، شما باید به این فکر کنید که “واقعاً چه چیزی می تواند سوزن را برای من در مناطقی که احساس می کنم در آن گرفتار شده حرکت دهد” https://www.zdnet.com/ مقاله/تکنولوژی-کسب و کار-کوچک-چگونه-ابزار-های-درست-برای-رونق-کسب و کار خود را پیدا کنید/.”

یک هدف را در نظر بگیرید – مانند استفاده از ابر و اتوماسیون برای کاهش وابستگی به صفحات گسترده و فرآیندهای مبتنی بر کاغذ – و آن را محقق کنید.

Laurie McCabe، یکی از بنیانگذاران و شریک SMB Group، می گوید شرکت های کوچکی که به دنبال استفاده از مزیت هستند، می توانند با چالش های دشواری روبرو شوند.

کسب‌وکارهای کوچک با منابع محدود و چالش‌های متعدد، خواه با پرسش‌های مشتری، بهبود فرآیندهای زنجیره تأمین یا تقویت حضورشان در تجارت الکترونیکی باشد، هرگز قادر به انجام همه کارها در یک زمان نخواهند بود.

Bev White، مدیر اجرایی Nash Squared، می‌گوید مالکان و مدیران کسب‌وکارهای کوچک که نسبت به فرصت‌هایی که تحول دیجیتال فراهم می‌کند هوشیار هستند، اکنون می‌توانند نفوذ بسیار بیشتری نسبت به قبل در بازارها داشته باشند.

او می‌گوید: «چه چیزهایی واقعاً باید به خوبی انجام دهید، به بینش نیاز دارید، و باید به آرامی پیش بروید». “پس واقعاً روی استفاده از فناوری برای پشتیبانی از آن مناطق در شرکت خود تمرکز کنید.”

حتی زمانی که تصمیمی برای رفتن به بازار فناوری اطلاعات گرفته می‌شود، SMB‌ها می‌توانند به دلیل عدم تطابق تخصص فنی داخلی با نفوذ بازاریابی خارجی متوقف شوند.

بنابراین، بسیاری از شرکت‌های کوچک نتایج مثبتی را از دیجیتالی شدن می‌بینند. وایت می‌گوید این شرکت‌های کوچک و متوسط ​​از فناوری‌های اصلی مانند ابر برای چرخش و بهره‌برداری از فرصت‌های جدید استفاده می‌کنند – و این در اقتصاد جهانی که به سرعت در حال تغییر است، حیاتی است.

از طرف دیگر، آنها پهنای باند زیادی ندارند – نه فقط پهنای باند فناوری، بلکه پهنای باند پردازشی. هر زمان که نیاز به ایجاد تغییر در یک کسب و کار کوچک داشته باشید، این کار بسیار سنگین است.

بنابراین، درس بزرگ مک کیب برای افرادی که کسب و کارهای کوچک را اداره می کنند و به دنبال استفاده از فناوری دیجیتال هستند چیست؟ پاسخ ساده است: قبل از اینکه حتی به راه حل های دیجیتالی بالقوه فکر کنید، ابتدا روی چالش های اصلی تمرکز کنید.

بر اساس تحقیقات شرکت استخدام Nash Squared، وقتی از شرکت‌های کوچک و متوسط ​​بریتانیا در مورد اهداف هزینه‌شان پرسیده می‌شود، سه برابر بیشتر از شرکت‌های بزرگ (49 درصد در مقابل 18 درصد) سرمایه‌گذاری در فناوری را افزایش می‌دهند.

SMB Group، یک شرکت تحلیلی که به روندهای فناوری برای مشاغل کوچک نگاه می کند، همچنین اشتیاق بالایی برای سرمایه گذاری در فناوری اطلاعات گزارش می دهد. بیش از نیمی (54٪) از شرکت های کوچک می گویند که قصد دارند هزینه های فناوری را افزایش دهند.

دفتر SMB

Maskot / Getty Images

او می‌گوید: «اقتصاد دیجیتال برای کسب‌وکارهای کوچک حیاتی است و فرصتی بزرگ برای دستیابی به بازارها و مشتریان جدید است.

کسب‌وکارهای کوچک فرصت بزرگی در استفاده از فناوری برای پیشی گرفتن از رقبای بزرگ‌تر اما کندتر خود دارند.

با این حال، این همه خبر خوب نیست. بسیاری از SMB ها با مشکل مواجه هستند رقابت، منابع محدودی دارند و – شاید مهمتر از همه – سرمایه گذاری در فناوری هایی که می تواند به آنها در صرفه جویی در زمان و هزینه یا نوآوری و رشد کمک کند، آسان نیست.

“واقعاً روی کارهایی که باید به خوبی انجام دهید تمرکز کنید – فناوری می تواند به شما کمک کند آن کارها را بهتر انجام دهید، به طوری که آنها را سریعتر انجام دهید. اگر به صورت خودکار کار می کنید، افراد بیشتری می توانند زمان کمتری را روی چیزهای کم ارزش صرف کنند. آنها می توانند زمان بیشتری را صرف کنند. انجام کاری که آنها باید انجام دهند تا به رشد شما کمک کنند.”

شواهد نشان می دهد که بسیاری از صاحبان مشاغل کوچک احساس می کنند چابکی ذاتی آنها به آنها مزیتی می دهد. به گزارش نش اسکوارد، دو برابر تعداد SMEها (23%) نسبت به شرکت های بزرگتر (10%) در مقیاس بندی ایده های خوب و توقف سریع ایده های ضعیف بسیار یا بسیار موثر هستند.

این تحلیلگر می گوید شرکت های کوچکی که دارای استراتژی تحول دیجیتال هستند و ابتکاراتی در دست اجرا دارند، سه برابر بیشتر از شرکت هایی که هیچ برنامه ای ندارند، از افزایش درآمد از سال 2020 برخوردار شده اند.

تینا مک‌کنزی، رئیس سیاست‌گذاری و حمایت در فدراسیون کسب‌وکارهای کوچک، می‌گوید که سازمان او شواهد روشنی از چابکی SMB در دو سال گذشته دیده است.

«در طول COVID-19، بسیاری از مشاغل با حضور فیزیکی سازگار شدند و یک حضور آنلاین ایجاد کردند که شروع به کار کرد، در حالی که بسیاری از افراد نیز کسب‌وکارهای آنلاین «هیجانی» را راه‌اندازی کردند که اکنون به شرکت‌های مهمی تبدیل شده‌اند، زیرا مردم ایده‌های جدیدی را به دنیای دیجیتال می‌آورند. فضا.”