برای ارائه بعدی، Google به شما اجازه می دهد ویدیویی از خود به اسلایدهای خود اضافه کنید

گوگل همچنین تجربه‌های «بوم هوشمند» خود را دوچندان می‌کند که ابزارهایی مانند Google Docs را با هم همکاری می‌کند. به عنوان مثال، گوگل “تراشه های هوشمند” را به صفحات گوگل اضافه می کند. آنها همچنین استخراج داده های تراشه هوشمند را اضافه می کنند، بنابراین کاربران می توانند به سرعت صفحات گسترده را با اطلاعات مهم از تراشه هایی که در سرتاسر Workspace استفاده می کنند، پر کنند.


منبع: https://www.zdnet.com/article/for-your-next-presentation-google-will-let-you-add-a-video-of-yourself-to-your-slides/#ftag=RSSbaffb68در همین حال، Google Chat در حال دریافت ایموجی های سفارشی و مکالمات رشته ای درون خطی است. Google همچنین در حال اضافه کردن فضاهای فقط برای پخش در Chat است، بنابراین رهبران می توانند در سراسر سازمان خود اعلامیه های گسترده ای ارائه دهند.

Google Cloud روز سه‌شنبه مجموعه‌ای از به‌روزرسانی‌ها را در مجموعه Workspace خود معرفی کرد که عمدتاً حول تمرکز بیشتر محصولات همکاری خود است. یکی از ویژگی‌های جدیدی که به Workspace می‌آید، ویژگی Speaker Spotlight در Google Slides است که به شما امکان می‌دهد یک فید ویدیویی از خودتان به‌جای اینکه درست در کنار آن باشد، به ارائه خود اضافه کنید.

آپارنا پاپو، معاون Google Cloud و GM of Workspace، پیش از کنفرانس Google Cloud Next به خبرنگاران گفت: تمرکز گوگل بر “اتصالات همهجانبه” به “رویکرد ما برای نزدیک‌تر کردن مردم از طریق محصولات ارتباطی ما” اشاره دارد.

گوگل همچنین با کمک دوربین‌های مجهز به هوش مصنوعی Huddly و Logitech، فریم‌های تطبیقی ​​را به Google Meet، سرویس ویدئو کنفرانس خود اضافه می‌کند. با استفاده از این ویژگی، Meet می‌تواند بلندگوها را شناسایی و قاب‌بندی کند، بنابراین تمرکز همیشه در مفیدترین نقطه است.

همچنین: رایانش ابری چیست؟ هر چیزی که باید در مورد ابر بدانید توضیح داده شده است

googleslides.png

تصویر: گوگل

Google Meet به‌روزرسانی‌های متنوع دیگری مانند رونویسی خودکار جلسات و کادربندی خودکار ویدیو را دریافت می‌کند.

با ایجاد یک نمای منسجم از ارائه و ارائه‌دهنده، مخاطبان می‌توانند به دلایل Google راحت‌تر آن را دنبال کنند – حتی اگر ارائه را پس از ارائه به صورت ناهمزمان تماشا کنند.