اپل iOS 16.0.3 با رفع اشکال برای آیفون 14 وارد شد

برخی از کاربران آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 پرو مکس دریافتند که جابجایی بین حالت‌های دوربین به کندی انجام می‌شود یا برنامه دوربین راه‌اندازی نشد.

ماه گذشته اپل iOS 16.0.2 را منتشر کرد تا مشکلی را برطرف کند که باعث می شد دوربین آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 پرو مکس هنگام عکس گرفتن با یک برنامه شخص ثالث به سرعت تکان بخورد.

تنها یک اصلاح امنیتی در این به‌روزرسانی وجود دارد و بر برنامه Mail در آیفون 8 به بعد تأثیر می‌گذارد. دریافت یک ایمیل مخرب ساخته شده ممکن است منجر به شرایط انکار سرویس شود، اپل در مشاوره توضیح می دهد. این مشکل به عنوان CVE-2022-22658 پیگیری می شود.

اپل در یادداشت‌های انتشار iOS 16.0.3 می‌گوید: «این به‌روزرسانی رفع اشکال و به‌روزرسانی‌های امنیتی مهمی را برای آیفون شما از جمله موارد زیر ارائه می‌کند».

  • تماس ورودی و اعلان‌های برنامه ممکن است در آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 پرو مکس با تأخیر مواجه شوند یا تحویل نشوند.
  • صدای میکروفون پایین ممکن است در طول تماس های تلفنی CarPlay در مدل های آیفون 14 رخ دهد
  • ممکن است دوربین در آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 پرو مکس به کندی راه اندازی شود یا بین حالت ها تغییر کند
  • ایمیل هنگام راه اندازی پس از دریافت یک ایمیل ناقص از کار می افتد


منبع: https://www.zdnet.com/article/apple-ios-16-0-3-arrives-with-bug-fixes-for-iphone-14-models/#ftag=RSSbaffb68آیفون 14 و آیفون 14 پلاس در کنار یکدیگر.

جیسون سیپریانی/ZDNET

به‌روزرسانی بعدی برای iOS احتمالاً iOS 16.1 خواهد بود که به جای رفع اشکال، ویژگی‌های جدیدی را شامل می‌شود. احتمالاً با نسخه جدید iPadOS وارد خواهد شد. انتظار می رود اپل در این ماه آیپدهای جدید مبتنی بر M2 را عرضه کند. iOS 16.1 هنوز در مرحله بتا است و پشتیبانی از چند وظیفه ای Stage Manager را برای برخی از iPad Pro های قدیمی تر به ارمغان می آورد. اپل همچنین مشخصات Matter را برای قابلیت همکاری خانه های هوشمند در iOS 16.1 پیاده سازی کرده است

سیب iOS 16.0.3 را منتشر کرده است با یک اصلاح امنیتی و چندین رفع اشکالات اخیراً صاحبان آیفون 14، آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 پرو مکس جدید را آزار می دهد.

رفع کندی تماس‌های ورودی و اعلان‌های برنامه، صدای کم میکروفون در طول تماس‌های تلفنی CarPlay، خرابی نامه‌ها و جابه‌جایی کند بین حالت‌های دوربین را نشان می‌دهد.

در طول ماه گذشته، برخی از کاربران آیفون 14 گزارش دادند که میزان صدا را به قدری پایین تجربه کرده‌اند که هنگام اتصال از طریق CarPlay نمی‌توانستند تماس گیرنده را بشنوند. با توجه به گفته‌ها، به نظر نمی‌رسد این مشکل بر مدل‌های قدیمی‌تر تأثیر بگذارد گزارش ماه گذشته در Reddit. دارندگان آیفون 14 نیز همین را گزارش کردند حجم مشکلات CarPlay در جوامع اپل.

دارندگان آیفون می توانند با رفتن به Settings > General > Software Update آپدیت 16.0.3 را بررسی کنند.