فروش شش ماهه لنوو: 1500 دلار در ThinkPad صرفه جویی کنید

لپ تاپ ها و لوازم جانبی دیگری نیز علاوه بر این تخفیف های عالی به فروش می رسند. در زیر، سایر معاملات فروش نیمه سالانه لنوو را فهرست کرده‌ایم که ارزش بررسی دارند. امروز آنها را به سبد خرید خود اضافه کنید، زیرا منابع محدود است و ما نمی دانیم که فروش چه زمانی به پایان می رسد.


منبع: https://www.zdnet.com/article/lenovo-semi-annual-sale-deals/#ftag=RSSbaffb68

دو در یک را ترجیح می دهید؟ X1 Yoga Gen 6 شما را پوشش می دهد، زیرا قدرت کارت حافظه 32 گیگابایتی (لحیم شده) را با پردازنده نسل یازدهم اینتل Core i7-1185G7 ترکیب می کند تا به شما کمک کند در طول روز کاری شارژ کنید. صفحه نمایش لمسی 14 اینچی با قلم یوگای Active 2 Lenovo نیز کار می کند.فروش جداگانه). از کد استفاده کنید THINKANNIDEAL2 برای دریافت تخفیف کامل

  • قیمت فعلی: 1249 دلار
  • قیمت اصلی: 1619 دلار
اگر به دنبال ارتقاء تنظیمات دفتر WFH یا بازی خود هستید، Legion Tower 5 در حال حاضر با 22 درصد تخفیف در فروش است. پردازنده AMD Ryzen 7 5800 می تواند تا 4.60 گیگاهرتز کلاک داشته باشد و با 16 گیگابایت رم کار می کند که در دو کارت 8 گیگابایتی از هم جدا شده اند. به علاوه، به لطف ویژگی خنک کننده هوای 150 واتی، نسبتا خنک می ماند.

ThinkPad P14s یکی از بهترین معاملات فروش نیمه سالانه است. این لپ تاپ با ارائه صفحه نمایش لمسی 14 اینچی Full HD و ضد تابش نور، از پردازنده نسل دوازدهم اینتل Core i5-1235U بهره می برد که با Turbo Boost تا 4.7 گیگاهرتز فرکانس می دهد. همچنین دارای فضای ذخیره سازی قابل توجهی است: 512 گیگابایت.

  • قیمت فعلی: 1499 دلار
  • قیمت اصلی: 3769 دلار

به‌علاوه، اگر دانش‌آموز یا معلم هستید، پس از تأیید وضعیت خود، می‌توانید 5 درصد تخفیف اضافی دریافت کنید. همچنین می توانید برای فاینانس Lenovo برای پرداخت اقساط ماهانه به جای کل هزینه از قبل درخواست دهید. و از 10 اکتبر تا 16 اکتبر، در صورت خرید از طریق سایت، دو برابر امتیاز پاداش دریافت خواهید کرد.

ما همه تخفیف‌ها را تجزیه و تحلیل کردیم تا بهترین معاملات فروش نیمه‌سالانه Lenovo را در زیر جمع‌آوری کنیم.

  • قیمت فعلی: 979 دلار
  • قیمت اصلی: 2439 دلار

فروش دسترسی زودهنگام آمازون پرایم نزدیک است، اما لنوو با فروش نیمه سالانه خود در حال پیشرفت است. با این تخفیف های عمده می توانید دریافت کنید 1500 دلار تخفیف آ ThinkPad P14s Intel Mobile Workstation در میان سایر معاملات لوازم جانبی لپ تاپ، مانند 40 درصد تخفیف برای ماوس بی سیم لاجیتک M30.