این دستگاه مجهز به هوش مصنوعی شما (یا اسبتان) را در حین ایجاد محتوای ویدیویی ردیابی می کند

برنامه Pivo Pod Active.

اگر تولیدکننده محتوا هستید، از تلفن خود برای ضبط آن محتوا استفاده می‌کنید، می‌خواهید کمی آزادی بیشتری برای حرکت در حین فیلم‌برداری داشته باشید، و می‌خواهید چیزی فوق‌العاده ساده برای راه‌اندازی و استفاده از آن داشته باشید، Pivo Pod Active ممکن است قطعه‌ای عالی باشد. تجهیزات.

همچنین: دوربین اکشن 360 درجه X3 Insta360 شما را شگفت زده خواهد کرد

Pivo Pod Active را امتحان کنید و ببینید که آیا کمکی به ایجاد محتوای شما به سطح بعدی نمی کند.


منبع: https://www.zdnet.com/article/this-ai-powered-device-tracks-you-or-your-horse-while-you-create-video-content/#ftag=RSSbaffb68 ریموت Pivo Pod Active.

همانطور که گفتم، Pivo Pod Active بسیار بهتر از انتظارات من بود. در واقع، این دستگاه کوچک به همان اندازه که من تا به حال از چنین قطعه ای از فناوری دیده ام، به “وصل و بازی” واقعی نزدیک است. در عرض چند دقیقه پس از جعبه گشایی، Pivo Pod Active را با نصب برنامه راه‌اندازی و اجرا کردم و هوش مصنوعی من را هنگام ایجاد محتوا ردیابی می‌کند. این واقعاً تأثیرگذار است.

کاربر ایده آل Pivo Pod کیست؟

همچنین: چگونه با این ویژگی مخفی سریعتر به دوربین آیفون خود دسترسی پیدا کنید

Pivo Pod Active هیچ کدام از این چیزها نیست. من هرگز چنین محصولی را تجربه نکرده‌ام که استفاده از آن نه تنها به این سادگی باشد، بلکه دقیق باشد. این واقعاً ترسناک است که چقدر خوب این دستگاه حرکت شما را دنبال می کند. حتی بهتر از آن، برای کسانی که نمی‌خواهند برنامه را روی گوشی خود نصب کنند، Pivo Pod Active با یک کنترل از راه دور کوچک ارائه می‌شود که به شما امکان می‌دهد حرکت و سرعت دستگاه را کنترل کنید.

برای کسانی که نمی خواهند مجبور به استفاده از کنترل از راه دور باشند، برنامه رایگان (برای اندروید یا iOS). به جای استفاده از برنامه دوربین Android یا iOS خود، برنامه Pivo+ را باز می‌کنید، به آن اجازه می‌دهید به پایه متصل شود، اجازه دهید چهره شما را پیدا کند و شروع به ضبط کنید. Pivo Pod Active هنگام حرکت به چپ و راست (یا در یک دایره کامل در اطراف دستگاه) به طور خودکار شما را دنبال می کند.

تنها نقطه ضعف به Pivo Pod Active این است که فقط با گوشی قابل استفاده است. بنابراین، اگر از دوربین DSLR، GoPro یا دوربین سطح سینما استفاده می‌کنید، شانسی ندارید. Pivo Pod Active نه تنها توانایی نگه داشتن این دستگاه ها را ندارد، بلکه ممکن است قدرتی برای تبدیل دوربین سنگین تر را نیز نداشته باشد.

آیا من هرگز اشتباه می کردم

همچنین: بهترین دوربین های اکشن

صورت خود را درون دایره نگه دارید و Pivo Pod Active شما را در اطراف و اطراف دنبال خواهد کرد.

تصویر: جک والن

نحوه عملکرد Pivo Pod Active

ویژگی های Pivo Pod Active عبارتند از:

Pivo Pod چگونه کار می کند

در طول سال‌ها، ابزارهای بیشتری برای بازبینی به من فرستاده شده است. در بهترین حالت، می‌توانم بگویم شاید 50 درصد از آن دستگاه‌ها طبق وعده داده شده تحویل داده شوند، در حالی که شاید 25 درصد آنها واقعاً من را تحت تأثیر قرار داده باشند. به همین دلیل، هنگامی که دستگاه دیگری برای من فرستاده شد که قول می‌داد ایجاد محتوای ویدیویی را بسیار آسان‌تر کند، شک داشتم.

دستگاه مورد نظر را می نامند Pivo Pod Active، که به قیمت 139.99 دلار به فروش می رسد. Pivo Pod Active چیست؟ این یک دستگاه مجهز به هوش مصنوعی است که از یک برنامه اندروید یا iOS برای ردیابی و دنبال کردن چهره شما (یا بدن، بسته به نحوه تنظیم آن) هنگام ایجاد محتوای ویدیویی استفاده می کند.

Pixel Pro 6 من به Pivo Pod Active متصل شده است.

تصویر: جک والن

نحوه عملکرد Pivo Pod به نحوه استفاده از آن بستگی دارد. به عنوان مثال، اگر بدون برنامه از آن استفاده می کنید، به سادگی گوشی خود را به دستگاه متصل می کنید، هر دو پایه Pivo Pod Active را روشن می کنید و سپس کنترل از راه دور را روشن می کنید. هنگامی که آنها همگام شدند (که تقریباً بلافاصله اتفاق می افتد)، می توانید از کنترل از راه دور برای حرکت دادن پاد از راست به چپ هنگام ضبط استفاده کنید. دکمه های کنترل از راه دور به شما این امکان را می دهند:

پایه Pivo Pod Active.

اما اگر تلفن شما برای محتوای مورد علاقه شماست، Pivo Pod Active یک افزودنی کاملاً عالی برای کیت ابزار شما خواهد بود. ردیابی خودکار و زوم خودکار هر دو به درستی انجام می شوند و حرکت هندزفری که برای محتوای خود به دست می آورید بسیار آزاد است.

ریموت Pivo Pod Active در کف دست شما قرار می گیرد و بسیار خوب طراحی شده است.

تصویر: جک والن

من در مورد چنین دستگاه هایی شک داشتم زیرا تعدادی از آنها را تجربه کرده ام که واقعاً نتوانسته اند ارائه دهند. یا دستگاه برای استفاده بسیار حجیم بود، هوش مصنوعی آنطور که انتظار می رفت کار نمی کرد، یا فقط یک شکست همه جانبه بود.