شیشه ساختمان قیمت روز شیشه ساختمان انواع شیشه ساختمان رامادر

شیشه را در صنعت ساختمان می توان در طرح و نوع های مختلفی مشاهده کرد که بنا به نیاز و کارکرد می توان یکی از انواع مختلف آن را استفاده کرد. انواع مختلف شیشه شامل شیشه های صاف و شفاف، شیشه لمینت، شیشه سکوریت، شیشه سندبلاست و…. از شیشه ساختمان می توان برای ایجاد دکوراسیون جذاب و یا تکمیل زیبایی نمای خارجی و فضای داخلی ساختمان استفاده کرد. کاربرد شیشه ساختمان در قسمت‌های مختلف مانند پنجره‌ها، شیشه‌های دودبند جلوی آسانسور، بالکن، پارتیشن و حمام می باشد. شیشه‌های مورد استفاده در ساختمان در پنجره‌ها عموماً از نوع دوجداره و لمینت و درب شیشه دودبند و شیشه بالکن و شیشه حمام و شیشه پارتیشن، دربهای اتوماتیک عموماً 10 میل سکوریت می‌باشد.

شیشه ها انواع مختلف و کاربردهای متفاوتی دارند؛ که شیشه های ساختمانی پرکاربردترین آنها هستند. تنوع در این محصول باعث جذب مشتری و استقبال کنندگان www.zymaco.net زیادی می شود. تولید کننده لیست قیمت شیشه ساختمانی درجه 1 در کشورهای اروپایی را در اختیار مشتری قرار می دهد؛ تا با مقایسه قیمت ها بتواند بهترین خرید را داشته باشد. سطح بیرونی انواع شیشه‌ رفلکس به‌وسیله پوشش منعکس‌کننده نور و حرارت پوشانده شده که در کاهش ورود حرارت به داخل ساختمان و ایجاد درخشندگی نور ورودی به داخل تأثیرگذار است. شیشه رفلکس در ساختمان به‌گونه‌ای است که در طول روز داخل ساختمان مشاهده نمی‌شود و خاصیت آینه را دارد و در شب برعکس می‌شود. انواع شیشه های رفلکس در رنگ‌های متفاوت به‌صورت شیشه‌های تک جداره رفلکس و دوجداره وجود دارد.

این تأثیر در واقع به واکنش سیلیسی موجود در شیشه با فلوئورید هیدروژن است که تولید اسید می‌کند. 190×190×80 میلیمتر و وزن استاندارد آن حدود 2/2 کیلوگرم می‌باشد. امکان استفاده در جداسازی‌های فضاهای داخلی با حفظ روشنایی کافی. شیشه لمینیت از ترکیب دو یا چند شیشه که بین آنها یک یا چند لايه طلق PVB قرار گرفته به صورت یک مجموعه یکپارچه (به صورت دائمی) در آمده است، به وجود می‌آید. پس از مراحل برش و شکل‌دهی، در پرس‎‌های مخصوص آنها را در کوره الکتریکی تا 650 درجه سانتیگراد گرم کرده، به طور ناگهانی سرد می‌کنند تا بر اثر تبلور جزئی بر مقاومت آنها افزوده می‌شود.

اصول کلی اجرای شیشه

در بعضی مواقع ممکن است شیشه نشکن را از جنس شیشه سکوریت بسازند. انواع مختلفی از شیشه وجود دارد که در ساخت و ساز برای اهداف مختلف استفاده می شود. در ادامه این مطلب به بررسی خواص مهندسی و کاربرد این شیشه ها می پردازیم.

این مواد به همراه مواد افزودنی جزئی دیگر در کوره های ذوب شیشه ، مذاب شده و در نتیجه می توان به اشکال مختلف درآورد. شیشه دارای ساختار آمورف و جسمی سخت ، ترد ، شفاف ، نورگذر ، سختی ۶-۷ ووزن مخصوص۲۰/۲ گرم بر سانتی متر مکعب است. از شیشه های طرح دار ، می توان برای دکوراسیون یا حفظ حریم خصوصی استفاده کرد. رنگ شیشه به طور معمول سفیدتر از شیشه شفاف است و بسته به کاربرد آن ، می توان آن را لمینت کرد تا برای شیشه های ایمنی نیز استفاده شود. شیشه طرح دار را شیشه فیگور ، شیشه مبهم و شیشه تزیینی هم می نامند. شیشه های مشجر با عبور از غلتک هایی که روی آن ها نقش دارد ، ساخته می شوند و الگو به یک یا دو طرف شیشه منتقل می شود.

برای چهارچوب های چوبی و فلزی که دارای زهوار می باشند، حتما باید زهوار ها قابل جداسازی و نصب دوباره باشند. فاصله پیچ‌های خودکار مصرفی برای این زهوارها، حدود ۲۰ سانتی متر می باشد. درشیشه سند پلاستعملسند بلاستبه صورت پاشیدن شن و ماسه با قدرت بالا بروی هر نوع شیشه ای باعث مات شدنشیشهمـی شود.بروی این نوع شیشه ای سند بلاست هر گونه طرح و نقشی را می توان ایجاد کرد. اما به طور کلی ، پنجره های دوجداره از گزینه های ایده آل برای صرفه جویی در مصرف انرژی با مزیت اضافه به حداقل رساندن صدا است. پنجره های دوجداره در مقایسه با پنجره های تک جداره استاندارد ، گزینه ایمن تری محسوب می شوند. Innerhield یک لایه پلاستیک روی داخلی ترین شیشه است که بیشتر روی شیشه جلو استفاده می شود.

شیشه ساختمانی در تهران برای مصرف های گوناگونی مانند شیشه مسطح در آسانسورها و کارگاه ها استفاده کرد.اگر جایی در ساختمان بخواهید شیشه به کار ببرید که از دید پنهان باشد، می توانید از شیشه های مشجر استفاده کنید. با استفاده از کاربردهای شیشه ساختمانی در تهران مثل شیشه های خم، می توان دکوراسیون بسیار شیک و لوکس در ساختمان ایجاد کرد. شیشه ها به دلیل داشتن انواع مختلف و رنگ های متنوع این امکان را به شما می ‌دهند که به راحتی شیشه مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید. در میان انواع شیشه ساختمانی در تهران با توجه به کارآیی لازم آن، نوع و قیمت شیشه برای فضاهای مختلف می توان بهترین انتخاب را داشت.

  • شیشه های ساختمانی مانند شیشه های سکوریت و رفلکس دارای ویژگی ها و قابلیتهای مختلفی می باشند وبه عنوان مثال می توان به معماری ،‌میزان مقاومت شیشه و طراحی آن اشاره کرد.
  • معمولا درمکان هایی که ریزش قطعات شیشه موجب آسیب می شود و همچنین درجاهایی که نیاز به مقاومت بالایی میباشد، از شیشه لمینت استفاده می شود.
  • در ادامه این مقاله پاسخ سوالات خود را راجع به شیشه پیدا می کنید و برای خرید شیشه ساختمانی ، هر گونه شیشه صنعتی، درب و پنجره ، یراق آلات شیشه و اطلاع از قیمت شیشه ها به سایت نگین شرق مراجعه کنید.
  • استفاده از شیشه‌های دوجداره به دلیل حفظ انرژی حرارتی و برودتی و کاهش آلودگی صوتی در پنجره ساختمان بیمارستان‌ها، کتابخانه‌ها، موزه‌ها و ساختمان‌های حاشیه خیابان‌های پرتردد کاربرد وسيع دارند.
  • در این نوع شیشه‌ها، یک سطح شیشه با یک پوشش منعکس کننده نور و حرارت از جنس فلز یا اکسیدفلزی دارای این خاصیت پوشانده می‌شود.
شیشه ساختمان قیمت روز شیشه ساختمان انواع شیشه ساختمان رامادر

شیشه رفلکس یا انعکاس‌دهنده نور که به‌عنوان شیشه آینه‌ای نیز شناخته می‌شود از شیشه فلوت ساخته می‌شود به این صورت که روی شیشه فلوت را به‌وسیله ماده پوششی که خاصیت انعکاس دارد می‌پوشانند. از این نوع شیشه در ساختمان‌ها برای نمای خارجی و پنجره‌های بیرونی استفاده می‌شود که خاصیت بازتاب نور به بیرون را دارد که باعث می‌شود نور به داخل ساختمان نفوذ نکند. همچنین حالت آینه‌ای شیشه در روز به این صورت است که از داخل نمای بیرون قابل‌مشاهده و در شب این مکانیزه برعکس می‌شود. قیمت انواع شیشه ساختمانی به دلیل شفافیت و عبور نور از خودش در فضاهای مسکونی کاربرد بالایی دارد. شما علاوه بر این که با شیشه می توانید فضاها را از یکدیگر تفکیک کنید، می توانید نور کافی برای محیط را تامین کنید. همین امر موجب این است که محیط زندگی‌ تان وسیع‌ تر به نظر برسد.

برای ضد آتش نمودن شیشه به مواد اولیه آن اکسید بوریک اضافه می شود. البته مقدار سیلیس به کار رفته در تولید آن نیز در مقایسه با شیشه های معمولی بیشتر است. از این شیشه ها در مکان هایی که شیشه در معرض حرارت است، استفاده می شود؛ از قبیل بخاری ها و شومینه ها. شیشه نشکن از دو الی سه لایه شیشه که تحت فشار و حرارت با استفاده از نایلون شفاف بهم چسبیدند تولید می شوند. این شیشه ها برخلاف شیشه های معمولی که پس از خردشدن به اطراف پراکنده می شوند نمی باشند.

بررسی انواع شیشه های ساختمانی و تفاوت آنها

امکان به کارگیری آجرهای شیشه‌ای در ساخت سکوبندی آشپزخانه و یا میز اپن آن. نظافت و سادگی در آجر دیوارهای شیشه‌ای به گونه‌ای است که حتی در فضاهای مسکونی به سادگی قابل انجام و کمترین مزاحمت را برای ساکنین دارد. و خاک، سفیدکاری و نقاشی در آجرهای شیشه‌ای تنها شامل آجرچینی و در موارد خاص بندکشی است. امکان به کارگیری طرح‌ها و رنگ‌های مختلف در یک یا چند دیوار بنابر هر نوع سلیقه. شیشه اسپندرال به علت رنگی بودن بخشی از انرژی خورشیدی را جذب می‌کند.