کار از راه دور همه چیز را تغییر داده است. و هنوز هم عجیب تر می شود

«ترک بی سر و صدا» و «اخراج بی سر و صدا» همیشه مسائلی بوده اند، اما زمانی که ما شروع به به چالش کشیدن هر چیز دیگری در مورد زندگی اداری کرده ایم، این مسائل آشکارتر شده اند. به طور مشابه، مفاهیمی مانند «بیکاری» واقعاً نتیجه افزایش فناوری کار از راه دور، برون سپاری و محاسبات ابری است، و بعید است که این آخرین پدیده محیط کار با فناوری باشد.

بسیار آسان است که ببینیم طی یکی دو سال آینده تحول سریعی در شیوه‌های کاری رخ خواهد داد – انفجار کامبرین از شیوه‌های کاری که به این معنی است که روز کاری در آینده نزدیک کاملاً متفاوت به نظر می‌رسد.

دوشنبه افتتاحیه ZDNet برداشت ابتدایی ما از هفته فناوری است که توسط اعضای تیم تحریریه ما نوشته شده است.

قبلاً در افتتاحیه دوشنبه ZDNET:


منبع: https://www.zdnet.com/article/remote-work-has-changed-everything-and-its-still-getting-weirder/#ftag=RSSbaffb68

کاری که تغییر به سمت دورکاری واقعا انجام داده است، بسیاری از عجیب و غریب ها و تنش هایی است که به تدریج در یک روز کاری متوسط ​​برای چند سال ایجاد شده است. در حدود یک دهه گذشته، راه اندازی دفتر استاندارد کمتر و کمتر منطقی بوده است، زیرا بر اساس این فرضیه که دیگر درست نیست (اینکه افراد، داده ها و ابزارهایی که استفاده می کنند باید همه در یک فضای فیزیکی جمع آوری شوند) بود. .

وسوسه انگیز است که فکر کنیم، دو سال و نیم پس از اینکه کار از راه دور بر بسیاری از کارمندان ادارات تحمیل شد، همه از آن رنج می برند.

کارگران نمی‌خواهند در خانه بمانند، زیرا نمی‌توانند برای رفت‌وآمدشان اذیت شوند.

مفهوم هفته 4 روزه که قبلاً در افق ظاهر شده است، ادعا می کند که می تواند ما را بهره ورتر کند و هر هفته یک روز دیگر به ما استراحت دهد.

البته، عاقل‌ترین کارفرمایان – و کارگران – مایلند اندکی بهره‌وری کوتاه‌مدت را با فرصتی برای گرد هم آوردن تیم‌هایشان حداقل یک‌بار برای صحبت درباره استراتژی، ارائه ایده‌های جدید یا صرفا یادآوری اینکه تیمی با یک هدف مشترک چگونه است.

از برخی جهات کاملاً قابل درک است که چرا روسا می خواهند همه به دفتر بازگردند – به این ترتیب آنها حداقل می توانند وضعیت مردم را ببینند (و مطمئن شوند که در طول 9 تا 5 سالگی شغل دوم یا سوم خود را انجام نمی دهند).

چیزی که به طور فزاینده‌ای روشن می‌شود این است که این ایده که همه افراد هر روز تمام روز از یک دفتر کار می‌کنند، دیگر آن تصور خودکار سابق نیست. طبق یک تحقیق، تقریباً نیمی از کارمندان اداری اکنون یا کاملاً از راه دور یا در نوعی ترتیب کار ترکیبی کار می کنند. و به نظر می رسد که آنها آن را دوست دارند (و در نتیجه بیشتر می خوابند).

هفته کاری شما در حال عجیب تر شدن است.

افتتاحیه دوشنبه ZDNET

آنها می خواهند در خانه بمانند زیرا بسیاری از آنها از این طریق بازده بیشتری دارند.

و با این حال، حتی اکنون، من فکر می کنم، بسیاری از کارگران و مدیران آنها هنوز در تلاش هستند تا بفهمند این تغییر در زندگی کاری ما واقعاً به چه معناست.

زنی که روی لپ تاپ کار می کند.

مرصا ایماژ/گتی ایماژ

اگر روی پروژه ای کار می کنید که نیاز به تمرکز و تمرکز دارد، دفتری پر از افرادی که در مورد آنچه که شب گذشته در تلویزیون تماشا کرده اند صحبت می کنند تقریباً آخرین جایی است که می خواهید باشید.

مدیران خود را در موقعیت کمی عجیب و غریب می یابند که باید کارگران خود را متقاعد کنند که به دفتر بازگردند. حتی عجیب‌تر از آن، رئیس‌ها می‌بینند که از مردم می‌خواهند به دفتر بازگردند، حتی اگر این امر باعث شود کمتر سازنده.

رسیدن به متاورس را پرتاب کنید، و این به این معنی است که «وقتی»، «کجا» و «چگونه» کارهای ما همگی در جریان هستند.