شماره تلفن واقعی خود را خصوصی نگه دارید و با این سرویس 25 دلاری یک شماره جدید بسازید

محتوای زیر توسط شرکای ZDNet برای شما آورده شده است. اگر محصولی را بخرید که در اینجا مشخص شده است، ممکن است کمیسیون وابسته یا غرامت دیگری دریافت کنیم.

جایگزین-this-image.jpg

StackCommerce
با این طرح ترکیبی از 1000 دقیقه تلفن و 6000 پیامک در سال دریافت می کنید. البته، همیشه می توانید هر زمان که بخواهید، دقیقه تلفن یا اعتبار پیامک بیشتری را به حساب خود اضافه کنید. با استفاده از داده های تلفن همراه یا WiFi برای چت، می توانید از هزینه های خدمات نیز جلوگیری کنید. حتی می توانید از مرورگر وب خود و همچنین از تلفن های iOS و Android به Hushed دسترسی داشته باشید.

جای تعجبی نیست که کاربران عاشق Hushed هستند. از بیش از 5600 بررسی در اپ استور، امتیاز مطلوب 4.6 ستاره از 5 را به دست آورد. بحران فنی آن را “یک جایگزین مناسب و سبک تر برای چیزی مانند Google Voice” نامید.

این تنظیمات نه تنها به شما کمک می کند ناشناس بودن کامل در تمام ارتباطات شما، اما شما همچنین دارای ویژگی هایی هستید که بیشتر می خواهید، مانند پست صوتی سفارشی شده و ارسال تماس. به علاوه، می‌توانید به راحتی تماس‌های خصوصی برقرار کنید، پیام‌های متنی یا تصویری ارسال کنید و چندین شماره را در یک برنامه بسیار کاربرپسند مدیریت کنید.

شما فقط باید برنامه ساده و در عین حال ایمن Hushed را دانلود کنید و سپس می توانید به راحتی با شماره دوم خود بدون خرید قرارداد تلفنی جدید و گران قیمت تماس برقرار کنید. یک کد منطقه ای را از میان صدها کد موجود در ایالات متحده و کانادا انتخاب کنید تا بتوانید با همه شماره های تلفن هر دو کشور بدون هیچ هزینه ماهانه تماس بگیرید و پیامک دریافت کنید.

شماره تلفن خود را خصوصی نگه دارید یک اشتراک مادام العمر برای یک خط تلفن خصوصی خاموش امروز فقط با 24.99 دلار، 83 درصد از قیمت اشتراک معمول 150 دلار کاهش یافته است.


منبع: https://www.zdnet.com/article/keep-your-real-phone-number-private-and-make-a-new-one-with-this-25-service/#ftag=RSSbaffb68

آیا گاهی اوقات آرزو می کنید که ای کاش یک خط تلفن دوم برای خصوصی نگه داشتن شماره تلفن واقعی خود داشته باشید؟ زمانی که می خواهید متن های کاری بفرستید، مواردی را در Craigslist بفروشید، از یک سرویس دوستیابی استفاده کنید یا حتی یک تجارت جدید راه اندازی کنید، ممکن است ارزشمند باشد. از سوی دیگر، شاید شما احساس کرده اید که هزینه اضافی ارزش آن را ندارد، اما شماره تلفن دوم اکنون مقرون به صرفه است با 24.99 دلار اشتراک مادام العمر در Hushed.