برای قطع برق آماده شوید و با این ژنراتور خورشیدی 100 دلار صرفه جویی کنید

ژنراتورهای قابل حمل یک خطای عالی هستند، اما ژنراتورهای خورشیدی حتی بهتر هستند. و سیستم HomePower ONE Geneverse یکی از قابل اعتمادترین هاست. واحد باتری اصلی کمتر از 25 پوند وزن دارد، اما می تواند ارائه دهد توان بیش از 1000 وات با یک بار شارژ این برای روشن نگه داشتن دستگاه های ضروری به مدت یک هفته کافی است.

می توانید ژنراتور را از ماشین یا پریز برق خانه خود شارژ کنید، اما جذابیت واقعی در اینجا این است که HomePower ONE با یک پنل خورشیدی که مخصوص نیازهای آن طراحی شده است عرضه می شود. SolarPower ONE بانکی از سلول های خورشیدی است که می توانید در کمتر از یک دقیقه در هر جایی که نور خورشید وجود دارد، راه اندازی کنید. این پنل که 50 درصد کارآمدتر از پنل‌های خورشیدی سنتی خانگی است، خروجی 200 وات برای شارژ HomePower ONE یا هر دستگاه سازگار ارائه می‌کند. هر دو موارد با امتیاز بالا دارای گارانتی هستند و به طور کامل توسط وزارت انرژی ایالات متحده و FCC تایید شده اند.

به لطف انواع پریزهای HomePower ONE، به سختی ابزاری وجود دارد که نتوانید به آن وصل کنید. دو شاخه USB-C و دو اتصال USB-A وجود دارد که یکی از آنها دارای قابلیت شارژ سریع Qualcomm 3.0 است. حتی یک اتصال 12 ولت / 10 آمپر “فندک سیگار” برای شارژ خودرو وجود دارد.

جایگزین-this-image.jpg

StackCommerce

محتوای زیر توسط شرکای ZDNet برای شما آورده شده است. اگر محصولی را بخرید که در اینجا مشخص شده است، ممکن است کمیسیون وابسته یا غرامت دیگری دریافت کنیم.

قطع برق فقط آزاردهنده نیست. بسته به مدت زمان ماندگاری آنها، می توانند زندگی را تغییر دهند – به ویژه برای کسانی که از خانه کار می کنند. خواه این آسیب به شبکه برق ناشی از بلایای طبیعی، حملات سایبری، یا صرفاً یک شکست سیستمی مانند تگزاس در سال 2021 باشد، صاحبان خانه باید آماده باشند.

در حال حاضر، شما می توانید دریافت کنید HomePower ONE Generator و SolarPower ONE پانل های خورشیدی برای 1499 دلار، تقریباً 100 دلار کمتر از کل MSRP 1597 دلاری.


منبع: https://www.zdnet.com/article/prepare-for-power-outages-with-100-off-this-solar-generator/#ftag=RSSbaffb68