سامسونگ ویژگی‌های هوش مصنوعی را برای گلکسی S23 و مدل‌های تاشو با یک شگفتی بزرگ عرضه می‌کند

سامسونگ ویژگی‌های هوش مصنوعی را برای گلکسی S23 و مدل‌های تاشو با یک شگفتی بزرگ عرضه می‌کند

دایره Samsung Galaxy S24 برای جستجو

کری وان/ZDNET

این شرکت امروز تایید کرد که انتشار جدیدترین ویژگی های Galaxy AI سامسونگ از 28 مارس، این پنجشنبه آغاز خواهد شد. با آخرین به‌روزرسانی One UI 6.1، دستگاه‌های قدیمی‌تر سامسونگ از جمله سری Galaxy S23 سال گذشته، Z Flip 5 و Z Fold 5، Tab S9 سری و موارد دیگر به ویژگی‌های کلیدی Galaxy AI مانند Circle to Search، Chat Assist، دسترسی خواهند داشت. و ویرایش مولد.

همچنین: سامسونگ در حال حاضر یک تلویزیون 4K 65 اینچی رایگان به شما می دهد و راه های زیادی برای واجد شرایط بودن وجود دارد.

“Galaxy AI مجموعه پیشگامانه ابزارهای هوش مصنوعی ما را در فاکتورهای شکلی مختلف در اختیار کاربران بیشتری قرار می دهد — تجربه تلفن همراه را متناسب با نیازهای آنها تنظیم می کند. اکنون، سامسونگ ویژگی های Galaxy AI را برای کاربران بیشتری در سراسر اکوسیستم Galaxy ارائه می دهد.” این شرکت در بیانیه مطبوعاتی روز سه شنبه گفت.

لیست کامل ویژگی های Galaxy AI که برای دستگاه های قدیمی سامسونگ ارائه می شود شامل موارد زیر است:

  • خدمات ارتباطی: کمک چت، مترجم، ترجمه زنده
  • خدمات بهره‌وری: دایره برای جستجو، کمک یادداشت، کمک مرور، کمک رونوشت
  • خدمات خلاق: ویرایش مولد، پیشنهاد ویرایش، حرکت آهسته فوری

من تقریباً تمام آخرین ویژگی‌های هوش مصنوعی را هنگام بررسی سری Galaxy S24 در ژانویه آزمایش کردم و خوشحالم که بیشتر آنها بیشتر به سمت سودمندی متمایل هستند تا حیله‌گری. Circle to Search، به‌ویژه، راه من برای یادگیری سریع بیشتر در مورد آنچه روی صفحه‌نمایش گوشی من است، تبدیل شده است، و حالت مترجم زمانی که برای کنگره جهانی موبایل به بارسلون سفر کردم، مفید بود.

ترجمه Samsung Galaxy S24 Ultra Live

ترجمه زنده در Samsung Galaxy S24 Ultra.

کری وان/ZDNET

با به‌روزرسانی آینده One UI 6.1، دیدن کاربران دستگاه‌های قدیمی‌تر نیز بسیار خوب است، اگرچه به نظر می‌رسد سامسونگ ابتدا مدل‌های عرضه شده در سال 2023 را در اولویت قرار داده است. که شامل گلکسی اس 23S23 Plus, S23 Ultra, S23 FE، Z Fold 5، Z Flip 5، Tab S9، Tab S9 Plus و Tab S9 Ultra.

شایان ذکر است، سامسونگ می‌گوید که این ویژگی در دستگاه‌هایی که مستقیماً از سامسونگ خریداری می‌شوند، در خرده‌فروش‌های شخص ثالث مانند آمازون و Best Buy اتفاق می‌افتد. و اپراتورهایی مانند AT&T، T-Mobile، Verizon و غیره. این بیت آخر شگفت‌انگیزترین است زیرا دستگاه‌های حامل معمولاً با نرم‌افزار اصلاح‌شده عرضه می‌شوند و اغلب به زمان بیشتری برای نگهداری و انجام به‌روزرسانی‌ها نیاز دارند. بنابراین، در حالی که این شرکت قول می‌دهد که آن دستگاه‌های انحصاری نیز ویژگی‌های جدید Galaxy AI را دریافت کنند، سرعت واقعی ممکن است کندتر باشد. من به بهترین ها امیدوارم.

همچنین: بهترین گوشی های سامسونگ برای خرید در سال 2024

در مورد اینکه چه چیزی یک دستگاه قدیمی را واجد شرایط دریافت جدیدترین ویژگی های Galaxy AI می کند، حدس شما به خوبی حدس من است. اگر چیپست ربطی به آن داشته باشد، حدس من این است که سری گلکسی اس 22، Z Flip 4 و Z Fold 4، و سری Tab S8 در بخش دریافتی بعدی قرار خواهد گرفت، زیرا همه آنها از اسنپدراگون 8 نسل 1 کوالکام، همان پردازنده اس 23 FE، قدرت می گیرند. با توجه به سری جدید به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری سامسونگ، تعجب نمی‌کنم اگر آن لحظه زودتر از این اتفاق بیفتد.



منبع: https://www.zdnet.com/article/samsung-to-roll-out-ai-features-to-galaxy-s23-and-foldable-models-with-one-big-surprise/#ftag=RSSbaffb68