بهترین برند دوربین مداربسته در ایران و جهان بر اساس آمار رایکانت

اگر شما هم قصد دارید که یکی از انواع دوربین های مداربسته را خریداری کنید، با کارشناسان ما در ارتباط باشید. منظور از سیستمهای آنالوگ، دوربین و دی وی آری است که بر پایه کابل کواکسیل نصب میگردد و ممکن است تصاویری با کیفیت پایین TVL و یا تصاویری با کیفیت بالا مثلا ۶ مگاپیکسلی ارائه دهند. در گذشته سیستمهای آنالوگ کیفیت مناسبی نداشتند و کیفیتی در حدود ۰٫۰۳ مگاپیکسل خروجی میدادند اما در سالهای اخیر شرکتهای مختلفی تکنولوژی های جدیدی عرضه نموده اند که در همان بستر آنالوگ کیفیت بالای مگاپیکسلی رد و بدل شود.

هر آنچه که نیاز دارید و به ذهن شما خطور می کند در اینجا پیدا خواهید کرد. توجه داشته باشید که برای امنیت بیشتر، باید برای هر دستگاه، برنامه یا کاربر اطلاعات کاربری مخصوص برای ورود به سیستم با سطح دسترسی مشخص تعیین کنید. مجموعه ایمن صنعت هم در خصوص نصب کرکره برقی، نصب دزدگیر اماکن، نصب جک درب، نصب راه بند، نصب درب ریلی، نصب درب شیشه ای سکوریت هم خدمات شایانی را با نازلترین قیمت ارائه می دهد. دوربین های بی سیم آی پی تحت شبکه ارتباط امن و عالی نسبت به دوربین های بی سیم آنالوگ را دارا هستنند. کیفیت پایین تر نسبت به دوربین های دیجیتال ، هزینه ی بالای سیم کشی ،ارتباط بی سیم با کفیت پایین و نا امن. ۳- این دوربین کنترل سرعت در اردیبهشت سال ۱۳۳۹ در جاده کرج نصب گردید.

  • در ساخت دوربین ها از تکنولوزی های متفاوتی استفاده می شود که در این قسمت به بررسی هریک از آنها می پردازیم.
  • امروزه با توسعه و رشد جمعیت نیاز به نظارت بر روی کارمندان، کسب و کارها، مراکز نظامی، بانک ها و غیره روز به روز بیشتر شده است.
  • سپس کامپیوتر خود را خاموش‌کنید و موبایل خود را به شبکه اینترنت متصل کنید و نرم‌افزار مربوطه را نصب کنید.

این استاندارد مشخص میکند هر پوشش تا چه اندازه ای میتواند در مقابل نفوذ آب از خود مقاومت نشان دهد. ۴- در آن زمان رفاه و امنیتی که این سیستم ها به ارمغان آوردند، محبوبیت آنها را به شدت بالا برد. ۳- این ۳۰۰۰ دوربین هم توسط دولت و هم توسط کمپانی‌ها و شرکت ها نصب شده بود. ۴- سپس انگلستان اولین دوربین را در فضای باز در شهر ساحلی زیبای بورنموث Bournemouth نصب و بکار گماشت. ۳- در سال ۱۹۷۳ شهردار شهر نیویورک در میدان تایمز به منظور کاهش جرم و جنایت دوربین نصب نمود.

فروش و نصب انواع دوربین مداربسته، جک پارکینگی، دزدگیر، آنتن مرکزی دوربین مدار بسته دوربین مدار بسته تهران

دوربین های مداربسته بی سیم بدون استفاده از کابل با استفاده از اتصال Wi-Fi با روتر بی سیم ، فیلم ، صوتی و سایر اطلاعات را انتقال می دهند. اما این نوع دوربین ها هنوز نیاز به اتصال به کابل برق دارند ، بنابراین هنوز از سیم استفاده می کنند. دوربین های امنیتی بدون سیم به هیچ وجه از سیم استفاده نمی کنند زیرا دارای باتری هستند و همچنین می توانند داده ها (صوتی ، تصویری ، هشدارها و غیره) را از طریق اتصال Wi-Fi ارسال کنند. دوربین مدار بسته انواع مختلف دارد و فناوری تولید و ساخت این دستگاه ها روز به روز در حال پیشرفت است. این دوربین ها قابلیت های کمتری نسبت به دوربین مدار بسته تحت شبکه دارند. برند بوش آلمان از قدیمی ترین تولید کنندگان تجهیزات الکتریکی در جهان محسوب می شود.

این کار در دوربین های مداربسته به وسیله حسگر الکترونیکی دوربین یا Imaging Sensor صورت میگیرد. دوربین های مداربسته آنالوگ نسل قدیمی تر از سیستم های مداربسته را تشکیل می دهند که امروزه رفته رفته در حال از رده خارج شدن هستند. این دوربین ها در مقایسه با دوربین های شبکه یا دیجیتال از عیب های بزرگی برخوردارند که یکی از بزرگترین آنها محدود بودن کیفیت تصویر این دوربین هاست. دوربین مداربسته تحت شبکه برخلاف دوربین های آنالوگ که برای انتقالتصاویر به کابل ها نیاز دارند این اطلاعات را از طریق شیکه اینترنت جابجا می کنند دوربین تحت شبکه این قابلیت را دارد تا صدا ی دو طرفه را از طریق شبکه جابجا نمایند.

های کلیدیبرند هایک ویژنتمرکز برای رضایت مشتری است ، که در تمام مدت فعالیت خود بسیار به این موضوع اهمیت داده است. دوربین‌های مداربسته حرم مطهر شاهچراغ (ع) جنایت عامل اریا سی سی تی وی تروریستی از زمان ورود به حرم مطهر شاهچراغ تا لحظه دستگیری را به نمایش گذاشتند. وظایف عمده NVRها همانند DVRها بوده و قابلیت‌های نسبتا مشابهی را دارا می‌باشند.

دوربین‌های آی‌پی یا پروتکل اینترنت (IP)

به دلیل آنکه شرکت تولید کننده بصورت بی واسطه قطعات الکترونیکی را واردات، تولید و مونتاژ میکند ( با حفظ کیفیت عالی )، سعی بر آن شده قیمت محصولات نسبت به دیگر رقبا ارزان تر، مناسب تر و با توجه به نیاز مالی هر شخص ارائه گردد. کلیه محصولات دوربین مداربسته پارس بین، به دلیل طراحی زیبای بدنه و همچنین استفاده از قطعات الکترونیکی استاندارد، در کلیه امکان عمومی، شخصی، صنعتی، اداری قابل استفاده میباشد. اول آنکه بدنه‌ی فلزی آن از ورود هرگونه گرد و غبار، آب و رطوبت به درون دوربین که باعث آسیب‌های جدی به آن می‌شود، جلوگیری می‌کند.

فواید نصب دوربین مدار بسته در خانه و محل کار

این موضوع می تواند باعث اطمینان پرسنل یک مجموعه از تحت نظر بودن توسط مدیر خود شود و در نهایت منجر به دقت بیشتر در فعالیت های فردی شان گردد. کاربرد دوربین های مداربسته در جلوگیری از ارتکاب جرایم بسیار وسیع است. استفاده نامحسوس از دوربین های آپارتمانی نیز بسیار رواج یافته است. بطور مثال می توان به دوربین های دستگاه های خود پرداز اشاره کرد که برای شناسایی جرایمی چون وارد کردن تصادفی رمز کارت اعتباری کاربرد دارد. آخرین تحقیقات آماری از شهر های بزرگ آمریکا و انگلستان نشان می دهد بعد از نصب دوربین های مداربسته در پارکینگ ها ۵۱ درصد از تعداد جرایم کاسته شده است. در فرودگاه ها میزان کاهش جرایم ۲۳% و در سایر مراکز عمومی روی هم رفته این مقدار ۷% بوده است.