دوره آموزش دوربین مدار بسته تعمیر و نصب دوربین مدار بسته ب

انتخاب و پیشنهاد دوربین مداربسته با توجه به محل کاربرد، یکی از وظایف متخصصین این حوزه است. استفاده از دوربین‌های معمولی در مناطق بارانی و مرطوبت، ممکن است دستگاه شما را خراب کند. سایر دوره ها پرطرفدار ویژه بازار کار که در فن اموزان در حال برگزاری است شامل آموزش تعمیرات لوازم خانگی ، آموزش نصب کرکره برقی ، آموزش نصب کولر گازی ، آموزش برق ساختمان ، آموزش هوشمند سازی ساختمان و … می باشد. بیشتر سیستم های امنیتی دوربین مدار بسته شباهت زیادی به دوربین های IP و ضبط کننده های ویدئویی تحت شبکه دارند.

نکته مهم که باید قبل از خرید دوربین بدانید!!!

شما باید با توجه به کاربری سیستم نظارت تصویری خود از یکی از روش های فوق یا ترکیبی از این دو استفاده نمایید. این نوع دوربین همان‌طور که از نامشان هم پیداست، دوربین‌های کوچکی هستند که به دوربین مخفی هم شهرت دارند. این نوع دوربین دارای مادون‌قرمز یا دید در شب نیستند به همین خاطر برای محیط‌های کم‌نور مناسب نخواهند بود. در این حالت برق شهر توسط کابل به آداپتور ۱۲V وصل می شود و سپس آداپتور به دوربین متصل می شود .

این کابل از یک طرف به قسمت Output دوربین مداربسته و از سمت دیگر به قسمت Input دستگاه DVR متصل می شود. سپس با یک کابل BNC، قسمت Output دستگاه DVR را به قسمت Input مانیتور وصل کنید. در این مرحله با روشن کردن سیستم دوربین مدار بسته، تصاویر در مانیتور نشان داده می شود. در انتها با استفاده از پوشش های مناسب، روی سیم کشی و کابل ها را بپوشانید. قدم بعدی و یکی دیگر از مواردی که در آموزش نصب دوربین مداربسته باید رعایت شود، اجرای کابل ارتباط جهت مانیتورینگ تصاویر سیستم دوربین مدار بسته اجرا شده از محل دستگاه DVR یا NVR تا محل مشاهده تصاویر توسط اپراتور است.

پس چه فرقی دارد؟ با استفاده از سوئیچ ها می توانید دوربین های بیشتری را به یک NVR متصل کنید. همچنین آزادی و انعطاف بیشتری در قرار دادن آنها وجود دارد، زیرا فقط باید در همان LAN (شبکه محلی) دوربین های مبتنی بر IP باشد. DVR دوربین مدار بسته، دستگاهی است که هارد دیسک نظارتی در آن وجود دارد. بنابراین تمام ضبط های دوربین مدار بسته شما در داخل دستگاه DVR قرار دارند. به شدت توصیه می شود که DVR را در یک محفظه قفل شده نگه دارید تا حتی اگر مهاجمی DVR را ببیند، نتواند ویدیوهای ضبط شده را از بین ببرد.

گام به گام دروس سوم

در این پارت کلیدی ترین نکات در مورد استفاده از سوئیچ ها با تعداد و سرعت پورت های متفاوت در پروژه های دوربین مداربسته بیان می شود تا بتوانید در طراحی یک سیستم دوربین مداربسته ip تمامی استاندارد های یک سوئیج شبکه را رعایت کنید. ما در مرکز دوربین مداربسته ایران قصد داریم آموزش دوربین مداربسته را به صورت صفر تا صد در اختیار شما همراهان گرامی قرار دهیم. سیستم IP این مزیت را دارد که از دستگاه‌های شبکه‌ای استفاده کند که می‌توانند دامنه دوربین‌های IP را فراتر از سیستم‌های مداربسته آنالوگ گسترش دهند. یکی دیگر از مزایای دوربین IP این است که قابلیت‌های این دوربین‌ها بسیار بیشتر از سیستم‌های HD است. وضوح تصویر دوربین های IP، امروزه بسیار بالاتر از دوربین‌های مداربسته HD است. این بدان معناست که شما می‌توانید تعداد دوربین‌های مورد نیاز برای مشاهده یک منطقه خاص را با استفاده از دوربین‌های IP کاهش داده تا هزینه کل را کاهش دهید.

از مهم‌ترین دسته‌بندی‌های دوربین مداربسته، دسته‌بندی براساس تکنولوژی است. بر این اساس، دوربین‌های مداربسته به دو نوع تحت شبکه و آنالوگ تقسیم می‌شوند. همان‌ طور که گفته شد، انتخاب دوره مناسب آموزش دوربین مداربسته اولین قدم در ورود به این بازار کار است. دوره مناسب، دوره‌ای است که از سرفصل‌های مهم، پیوسته، مرتبط و به‌روز تشکیل شده باشد. در چنین دوره‌ای است که می‌توانید جزو افراد برتر در حوزه نصب و فروش دوربین مداربسته شوید.

توجه داشته باشید که هنگام خرید دوربین های مداربسته ، تمامی لوازم مورد نیاز برای نصب توسط فروشنده به شما داده می شود و لازم نیست نگران خرید سوئیچر شبکه ، NVR و یا کابل های شبکه باشید. دوربین های مداربسته تحت شبکه نیاز به تغذیه دارند و باید به صورت مجزا برای هر کدام(از طریق آداپتور) ویا با سیم کشی و اتصال به تغذیه مرکزی این کار را انجام دهید. نصب دوربین مداربسته حرفه‌ای، بین جوانان محبوب بوده و با توجه به اهمیت موضوع امنیت و استفاده از سسیتم‌های نظارتی تمایل به نصب انواع دوربین‌های مداربسته در مکان‌های مختلف رو به افزایش است.

  • این دوربین ها، دوربین هایی هستند که در جای خود ثابت بوده و توانایی ارسال تصاویر و فیلم های رکورد شده را بر روی سیستم های دیگر مانند امپیوتر، لپ تاپ، موبایل و…
  • قابلیت هایی که در فناوری دوربین مداربسته نهفته است و شغل نصب دوبین مداربسته را ارزش آفرین کرده است.
  • این نقشه‌ها تخمینی از مدت زمان و ابزار و لوازم مورد نیاز را به شما خواهند گفت.
  • از دستگاه‌های مهم برای سیستم امنیتی NVR بوده که برای دوربین‌های پیشرفته طراحی می‌شوند و کارایی کنترل بیشتری دارند.
DVR را طبق کتابچه راهنمای کاربر ارائه شده همراه با DVR تنظیم کنید. برای تأیید اینکه هر دوربین به درستی کار می کند و زاویه دید دلخواهتان را ارائه می دهد، از تصاویر ارائه شده توسط همه دوربین ها به طور همزمان در یک صفحه استفاده کرده و همگی را تنظیم نمایید. یک دستگاه بی سیم که اریا سی سی تی وی به دستگاه DVR متصل می شود، تصاویر ارسالی از دوربین را دریافت کردهو وارد دستگاه DVR می کند. 6- اتصالات.اصلی ترین فیش مورد نیاز برای نصب سیستم داربسته آنالوگ فیش BNC است. دانلود General_DeviceManage برای اپدیت دستگاه های dvrاموزش برنامه general-divice manage نرم افزاری م…

آموزش انتقال تصویر به روی موبایل توسط IP STATIC