در نهایت، یک پاور بانک واقعا ضد آب

اکثر پاور بانک ها در آسایش و ایمنی خانه ها، ادارات و اتومبیل ها زندگی می کنند. اما گاهی اوقات شما می خواهید مقداری نیروی اضافی را به محیط های بیرونی عالی ببرید، جایی که خیس و کثیف است. در واقع، اگر هنگام کمپینگ نیاز به شارژ یک تلفن هوشمند دارید یا یک GoPro برای مدت طولانی در حالت تایم لپس قرار می‌گیرد، احتمالاً پاوربانک نامناسبی را وارد فضای باز کرده‌اید.

همچنین فوق العاده ضد ضربه است. من آن را از ارتفاع بیش از یک متر روی سنگ ها و بتن انداخته ام و پلی کربنات سخت بیرونی آن به راحتی در برابر خراش ها و ضربه ها مقاومت می کند.

  • پاور بانک
  • کابل شارژ سریع USB-C
  • کارابین
  • راهنمای کاربری

گواهی IP67 به این معنی است که برای غوطه ور شدن در آب تا یک متر خوب است، و در حالی که من آن را در عمق جدی آزمایش نکرده ام، به نظر می رسد پاوربانک تا زمانی که به یاد داشته باشید که فلپ های لاستیکی را در جای خود محکم کنید، آب را به خوبی حفظ می کند.

اما این عایق رطوبتی است که به آن علاقه داشتم.

پانل چراغ 16 ال ای دی برای روشن کردن فضای باز و چادر مفید است و دو سطح روشنایی به آن انعطاف پذیری می دهد (اگرچه من طرفدار ویژگی های SOS نیستم زیرا همیشه در زمان های نامناسب فعال می شوند و یک چراغ چشمک زن در شب می تواند بسیار زیاد باشد. منحرف کننده).

طبق تجربه من، فضای باز در از بین بردن پاوربانک ها خوب است.

فقط زیر 40 دلار، این بسته بندی 10050 میلی آمپر ساعتی یک دستگاه با قیمت مناسب است با توجه به اینکه ضد آب است و دارای یک پنل LED بسیار مناسب است. اگر نیاز دارید که بتوانید یک پاوربانک را با اطمینان به فضای باز ببرید، این می تواند پاوربانک مناسب شما باشد!


منبع: https://www.zdnet.com/home-and-office/finally-a-truly-waterproof-power-bank/#ftag=RSSbaffb68

را آجر برقی RUGD.

پس از غوطه ور شدن در یک وان آب در طول شب، پورت ها کاملا خشک شدند و پاوربانک به خوبی کار کرد.

در سمت مقابل پنل LED چهار LED کوچک وجود دارد که به عنوان نشانگر میزان شارژ عمل می کنند. در کنار آن یک حلقه بزرگ برای تسمه یا اتصال آن به چیزی با استفاده از کارابین ارائه شده وجود دارد.

پنل ال ای دی

آدریان کینگزلی هیوز
نشانگر سطح شارژ

آدریان کینگزلی هیوز

فلپ های لاستیکی که درگاه های USB را می پوشانند

آدریان کینگزلی هیوز

همچنین: چرا درب باتری جایگزین بهترین لوازم جانبی GoPro است (نکته: ویژگی فوق العاده مفیدی دارد)

با یک پورت USB-C و USB-A و ظرفیت 10050 میلی‌آمپر ساعت، این یک پاوربانک بسیار کوچک است که برای چند بار شارژ کردن تلفن هوشمند مدرن خوب است.

آجر برقی RUGD

آدریان کینگزلی هیوز
مشکل این است که این پاوربانک در ایالات متحده با نام تجاری RUGD موجود نیست. با این حال، با نام تجاری POWERNESS در دسترس است. و بله، یکسان است. من یکی را در ایالات متحده داشتم که یکی را خرید و ما اندازه، وزن و ورودی و خروجی برق را با هم مقایسه کردیم و جدا از رنگ نارنجی و مارک، آنها دقیقاً همان پاور بانک هستند.

  • ظرفیت باتری 10050 میلی آمپر ساعتی
  • ورودی و خروجی USB-C 18W Power Delivery (PD).
  • خروجی شارژ سریع USB-A (QC).
  • حداکثر خروجی 18 وات
  • 16 چراغ LED با حداکثر خروجی 1300 لومن و دو حالت روشنایی و SOS (حداکثر زمان اجرا 12 ساعت)
  • دارای گواهی IP67
  • 97 × 97 × 28 میلی متر
  • 280 گرم

مرور: GoPro Hero 11 Black: بهترین دوربین اکشن جهان حتی بهتر می شود

اما بالاخره یک پاور بانکی پیدا کردم که در حد کار باشد.

زیر آب!

آدریان کینگزلی هیوز

فلپ های لاستیکی که درگاه های USB را می پوشانند