هدفون بلوتوث Monoprice SYNC-ANC: صدای عالی، ANC نه چندان عالی


هدفون Monoprice SYNC-ANC در پس زمینه آبی روشن.

هدبند با روکش چرمی راحت است و برای طیف وسیعی از سایزها مناسب است.

مایکل گاریفو/ZDNET

هدفون‌های بلوتوث با سایز کامل با قابلیت حذف نویز فعال (ANC) سالهاست که یکی از کالاهای پرطرفدار بوده است. فضا تا حد زیادی تحت سلطه مدل هایی مانند سونی به تازگی WH-1000XM5 را منتشر کرده است یا طراحی قدیمی WH-1000XM4، و همچنین شرکت کنندگان مانند خط آسایش آرام Bose. متأسفانه، بیشتر آن جفت های عالی بیش از 300 دلار به فروش می رسند.

بنابراین، ممکن است کمی بیش از حد خوب به نظر برسد که درست باشد Monoprice همراه با هدفون بلوتوث عرضه می شود که ادعا می کنند ANC را تنها با 60 دلار ارائه می دهند. در حالی که این شک و تردید در طول آزمایش من کاملاً موجه بود، من هنوز متوجه شدم که هدفون بلوتوث Monoprice SYNC-ANC برای آنها بسیار مفید است، به خصوص با غیرفعال شدن ANC لرزان.

من لید را دفن نمی کنم. ANC در این هدفون خوب نیست. هنگامی که هنگام گوش دادن به صدا از آن استفاده می شود، حجم محتوا را کاهش می دهد و صدایی خفه ایجاد می کند که یادآور نوار کاست فرسوده است (اگر به اندازه کافی برای دریافت آن مرجع سن دارید). حتی اگر می‌خواهید از آن برای جلوگیری از نویز پس‌زمینه برای محیطی ساکت‌تر استفاده کنید، باز هم بیشتر شبیه یک دستگاه نویز سفید آرام به نظر می‌رسد تا تقریباً سکوت ارائه شده توسط ANC کاربردی که من استفاده کرده‌ام. به زبان ساده، شما نباید اینها را برای ANC آنها بخرید.

همچنین: 5 بهترین هدفون حذف نویز: دنیا را خاموش کنید

اکنون، با وجود این موضوع، بیایید در مورد اینکه چگونه این هدفون همچنان توانسته است من را به این باور برساند که ارزش قیمت 60 دلاری خود را دارند، بحث کنیم.

هدفون SYNC ANC Monoprice تا شده است.

هشدار منصفانه: صفحه پشتی فنجان های گوش دارای آهنربای اثر انگشت هستند. این لکه‌ها حاصل دست زدن به آن‌ها برای چند دقیقه در طول این عکاسی بود.

مایکل گاریفو/ZDNET

اولا، ساخت و ساز نسبت به قیمت کاملاً محکم است. لولاهای فلزی می‌چرخند و امتداد می‌یابند تا طیف وسیعی از جاها را فراهم کنند، و چندین پیکربندی تا شده فشار دادن آنها را در کیف شما آسان‌تر می‌کند.

هدفون SYNC-ANC Monoprice با نمای داخلی فنجان گوش.

بعید است که هرگز اینها را به عقب برگردانید.

مایکل گاریفو/ZDNET

در حالی که هدفون‌های مستعد لک بسیار کوچک هستند و نمی‌توان آن‌ها را روی گوش نامید، هدفون‌های Monoprice SYNC-ANC از جمله راحت‌تر و مقرون‌به‌صرفه‌ترین مدل‌های روی گوشی هستند که من استفاده کرده‌ام. من همچنین از نحوه مهر و موم شدن گوشواره های چرمی در هنگام پوشیدن شگفت زده شدم. در واقع، من دریافتم که مهر و موم غیرفعال ارائه شده توسط آنها در مسدود کردن نویز بیرونی بسیار موثرتر از ANC مشکل ساز است.

کیفیت صدای ارائه شده توسط هدفون نیز به طرز شگفت انگیزی با قیمت 60 دلار خوب بود و بسیار بهتر از اکثر هدفون های بلوتوثی با قیمت مشابه که ANC ارائه نمی دهند. صحنه‌سازی صدا و جداسازی ساز و آواز برای بلوتوث بسیار بالاتر از حد متوسط ​​بود، و هر دو باس و تریبل وضوح بسیار خوبی را حتی در سطوح صدای بالاتر حفظ کردند. اگر صحبت از آن شد، اگر از هدفون های داخل گوشی استفاده می کنید، این صداها بسیار بلندتر از آن چیزی است که احتمالاً به آن عادت کرده اید. این برای افرادی که دوست دارند رد پای خود را بلند کنند عالی است، اما شاید برای سلامت طولانی مدت گوش آنها چندان عالی نباشد.

همچنین: 5 نکته برای جلوگیری از کم شنوایی ناشی از هدفون

پورت شارژ و کنترل هدفون SYNC ANC Monoprice.

انتظار شارژ فوق العاده سریع از پورت Micro-USB را نداشته باشید.

مایکل گاریفو/ZDNET

البته، شما نمی توانید همه چیز را داشته باشید، به خصوص نه برای این پول نقد. بنابراین Monoprice مجبور شد جایی را کاهش دهد. از جمله اقدامات کاهش هزینه، تصمیم به استفاده از یک پورت شارژ Micro-USB قدیمی تر و دکمه ها و سوئیچ های بسیار ابتدایی است که به دستگاه حس تقریبا یکپارچه سازی می دهد. با این اوصاف، کنترل‌ها به خوبی کار می‌کنند و به خوبی لمس می‌شوند، و باتری موجود 20 ساعت پخش (به طور کلی در آزمایش من دقیق) در هر بار شارژ ارائه می‌کند. بنابراین، ممکن است بتوانید چندین روز بین شارژها فاصله داشته باشید.

کنترل‌های هدفون SYNC ANC Monoprice

پورت آنالوگ 3.5 میلی متری برای گوش دادن با سیم، یک گزینه اضافی عالی است.

مایکل گاریفو/ZDNET

پایداری اتصال در آزمایش من بسیار عالی بود، تنها با افت بسیار نادر یک یا دو ثانیه که حتی گران‌ترین هدفون بلوتوثی که من تا به حال آزمایش کرده‌ام، هر چند وقت یک بار تجربه می‌کنند.

گزینه اتصال از طریق درگاه 3.5 میلی‌متری aux نیز بسیار خوب بود، به این معنی که تجهیزات قدیمی‌تر و هر چیزی که دارای جک 3.5 میلی‌متری باشد (حتی بدون پشتیبانی بلوتوث) می‌تواند از صدای فوق‌العاده شگفت‌انگیز استفاده کند.

کابل‌های هدفون SYNC ANC Monoprice.

شامل کابل های شارژ و AUX.

مایکل گاریفو/ZDNET

چیزی که ممکن است فوراً مشخص نباشد این واقعیت است که هدفون SYNC-ANC در واقع یک هدست بسیار عالی نیز ایجاد می کند. تماس‌گیرندگانی که در حین اتصال به تلفنم با آنها چت می‌کردم نمی‌توانستند بفهمند که از میکروفون خارجی استفاده می‌کنم، و شرکت‌کنندگان چت ویدیویی که از آنها استفاده می‌کردم گزارش دادند که صدایم را بلند و واضح می‌شنوند.

همچنین: AirPods Pro 2 در مقابل AirPods Pro: آیا ارزش صبر کردن را داشتند؟

من تقریباً آرزو می کنم که Monoprice به سادگی قسمت “ANC” نام را حذف کند و سوئیچ ANC را از خود دستگاه حذف کند. اگر من این هدفون ها را به عنوان هدفون کاملا غیرفعال با این ویژگی ها و این صدا به قیمت 60 دلار خریداری می کردم، هیجان زده می شدم. همانطور که مطرح است، عملکرد ضعیف ANC مسلماً طعم بدی را در دهان هر خریداری که آنها را برای آن ویژگی خریداری کرده است، به جا می گذارد.

اگر می‌توانید این کسری را نادیده بگیرید یا هرگز به ANC اهمیت ندادید، قیمت 60 دلاری در فروشگاه آنلاین Monoprice یک جفت هدفون بلوتوث عالی برای یک کاربر جوان‌تر یا یک جفت ثانویه ارزان‌تر را برای شما به ارمغان خواهد آورد. می ترسید در رفت و آمدهای طولانی در کیف تان بکوبید.


منبع: https://www.zdnet.com/article/monoprice-sync-anc-bluetooth-headphones-great-sound-not-so-great-anc/#ftag=RSSbaffb68