در داخل خزانه با فناوری پیشرفته از روبات‌ها برای ایمن نگه داشتن کارت‌های تجاری کمیاب استفاده می‌شود

کریگ برای حمایت از این ادعا به داده هایی استناد می کند. به عنوان مثال، زمانی که S&P 500 بیش از 50 درصد از اوج خود در طول بحران وام مسکن در سال 2008 کاهش یافت، کارت های معاملاتی تنها حدود 10 درصد کاهش یافت.

طاق PWCC توسط دو در 7500 پوندی محافظت می شود.

تصویر: ZDNET / استفانی کاندون

کریگ اذعان می کند: «برای آن دسته از کلکسیونرهای بلندمدت که دوست دارند اقلام خود را به صورت روزانه نگهداری کنند، خزانه برای آنها مناسب نیست. “اما تعداد زیادی از مردم هستند که جمع آوری می کنند [who] هر روز یا هر هفته یا حتی هر ماه به اقلام آنها نگاه نکنید و [those items] برو در یک کمد یا صندوق امانات یا هر چیز دیگری بنشین… زیبایی خزانه این است که می توانید آن را در آنجا داشته باشید، به صورت دیجیتالی آرشیو شده، ایمن ذخیره شده و کاملاً بیمه شده است… و می توانید از هر جایی از آنها لذت ببرید. در جهان با ورود به حساب PWCC خود.”

همچنین: سرویس جدید گوگل به توسعه دهندگان Web3 کمک می کند تا برای پلتفرم های مبتنی بر بلاک چین بسازند

کریگ می گوید: «این یک نمایش دیجیتال است، اما توسط یک دارایی فیزیکی پشتیبانی می شود.

شاید به یاد داشته باشید که کارت های معاملاتی در دهه های 80 و 90 دوران اوج خود را داشتند، زمانی که سرگرمی – مانند هر چیز دیگری – بیشتر شبیه به آن بود. این بازار کارآمدترین یا قابل اعتمادترین بازار نبود، اما میلیون‌ها نفر، از پیر و جوان، به اندازه‌ای برای کارت‌های معاملاتی ارزش قائل بودند که آن‌ها را سرمایه‌گذاری تلقی کنند.

به دلایل کریگ، بازار کارت‌های معاملاتی نیز تا حدودی به دلیل همه‌گیری COVID-19 احیا شد.

درب طاق

در نهایت، کارت های معاملاتی به خزانه می روند – فضایی به مساحت 2000 فوت مربع که از هر شش طرف با 11 اینچ بتن احاطه شده است. برای ورود به داخل، باید یکی از دو در 7500 پوندی را باز کنید. 140 دوربین امنیتی وجود دارد که همه چیز را با دقت زیر نظر دارند و همچنین حسگرهای تشخیص حرکت و پرسنل امنیتی در ساعات اداری وجود دارد. دما، رطوبت و روشنایی همه به دقت در طاق کنترل می شوند تا موارد بایگانی شده حفظ شود. فقط کارمندان منتخب PWCC مجاز به حضور در خزانه هستند، اما هرکسی که از خزانه استفاده می کند می تواند عکس های باکیفیت دارایی های خود را به صورت آنلاین مشاهده کند.

در حالی که کلکسیون‌های دیجیتالی به شکل NFT به صحنه می‌آیند و سپس دوباره از بین می‌روند (حداقل در حال حاضر)، کارت‌های معاملاتی همچنان به ایجاد علاقه ادامه می‌دهند – فقط به شهرت یوتیوب توجه کنید. لوگان پل پوشیدن یک کارت فوق العاده نادر در رینگ، یا درک جتر باز کردن بازار کارت معاملاتی خود

اگرچه تجارت یک سرگرمی قدیمی است، اکثر مشتریان PWCC رویکرد دیجیتال را پذیرفته‌اند – در واقع، حدود 80 درصد از دارایی‌های خزانه PWCC هرگز خارج نمی‌شوند. مردم کارت‌ها را روی پلت‌فرم دیجیتال می‌خرند و می‌فروشند، در حالی که از نظر فیزیکی با خیال راحت در خزانه می‌نشینند.

آن جرقه نوستالژی همزمان با ظهور فناوری‌هایی بود که خرید و فروش کلکسیون‌ها را آسان‌تر از همیشه کرده‌اند. PWCC مزایده های منظم و بازاری با قیمت ثابت را در خدمات وب آمازون اجرا می کند و ادعا می کند که میزبان بزرگترین بازار کارت معاملاتی در جهان است.

خزانه قلب اکوسیستم PWCC است – ساختار فیزیکی که PWCC را قادر می سازد تا یک پلت فرم کارت معاملاتی برای عصر دیجیتال ایجاد کند. با داشتن تمام دارایی های فیزیکی در یک مکان، PWCC می تواند یک پلت فرم معاملاتی قابل اعتماد و سریع و همچنین خدمات مالی مدرنی را ارائه دهد که ارزش دارایی مشتریان را افزایش می دهد.

جسی کریگ، معاون فروش PWCC Marketplace، پلتفرمی برای خرید و فروش کارت‌های تجاری و سایر کلکسیون‌ها، می‌گوید: «این هنوز هم ورزشی است، هنوز هم آمریکاییانا است». و اگر بتوانید سرمایه‌گذاری را با جمع‌آوری و چیزی که دوست دارید ترکیب کنید، ما معتقدیم که اکثریت آمریکایی‌ها ترجیح می‌دهند این کار را به جای ریختن پول در بازار سهام انجام دهند.»

با یک بازوی رباتیک، دستگاه هر کارت را برمی‌دارد، از آن عکس می‌گیرد و آن را بر می‌گرداند تا از طرف دیگر عکس بگیرد. تصاویر با وضوح بالا و وضوح پایین به شماره های ارسالی مناسب پیوند داده می شوند و ارسال در حساب مشتری ثبت می شود. با استفاده از تشخیص کاراکتر نوری، دستگاه می تواند نوع کارت را تشخیص دهد و به آن برچسب مناسب برای سایت حراج بدهد. با یادگیری ماشینی، سیستم در برچسب زدن کارت ها با هر ارسال بهتر می شود. کل فرآیند در هر کارت حدود شش ثانیه طول می کشد.

کریگ می‌گوید در ظاهر، کارت معاملاتی که هرگز در دست خود ندارید، با NFT تفاوت چندانی ندارد. مسلماً، PWCC از سال 2019، زمانی که شروع به ارائه خدمات آرشیو دیجیتالی کرد، نسخه‌ای از NFT‌های خود را می‌سازد – البته NFT که به بلاک چین متصل نیست.

جرد هیپلر، مدیر کنترل دارایی PWCC توضیح می دهد: «در کارت های ورزشی، شرایط واقعاً مهم است. در سایت حراج PWCC، او می‌گوید: “شما می‌توانید هر زاویه کارت را در سه ارتفاع مختلف ببینید، و اینها همگی تصاویری با کیفیت بسیار بالا هستند. شما در واقع می‌توانید زوم کنید و جزئیات کوچک را ببینید.”

از آنجا، کارت‌ها از طریق فرآیند ارزیابی می‌روند که برای برنامه وام‌دهی سرمایه PWCC کلیدی است. این شرکت با استفاده از کارت های تجاری به عنوان وثیقه، وام و پیش پرداخت نقدی به مشتریان ارائه می دهد. PWCC اخیرا 175 میلیون دلار تضمین کرد برای گسترش وام خود، در معامله ای که توسط Whitehawk Capital Partners، LP رهبری می شود – اولین معامله بانکی نهادی در نوع خود. این شرکت توانست تسهیلات بدهی را تضمین کند، زیرا نشان داد که چگونه – با استفاده از مجموعه داده های گسترده تراکنش ها و تاریخچه های فروش که جمع آوری کرده است – می تواند ارزش یک کارت را به طور دقیق در حراج پیش بینی کند.

با این حال، این تجارت چیزی بیش از یک نسخه سفارشی از eBay است. PWCC همراه با فراهم کردن بستری برای خرید و فروش کارت ها و سایر اقلام کلکسیونی، به عنوان یک اتاق تهاتر فیزیکی عمل می کند که تمام دارایی ها از طریق آن جابجا می شوند. تأسیسات Tigard در اورگان آن مجهز به ربات‌های سفارشی، تنظیمات دوربین پیچیده و یک خزانه با کیفیت بانکی – ساخته شده از 750000 پوند بتن – برای اطمینان از ردیابی سریع و ایمن دارایی‌ها است.

برای دریافت کلکسیون خود در پلتفرم PWCC، یک فروشنده ابتدا باید دارایی های خود را به PWCC پست کند، جایی که اقلام از لحظه باز شدن در اتاق پست با دوربین ها ردیابی می شوند. هر ارسال با یک کد QR برچسب گذاری شده است و به شماره ارسال، شماره حساب مشتری و سایر اطلاعات اولیه مرتبط است. PWCC هر روز هزاران کارت دریافت می کند. برای پردازش همه کارت ها و وارد کردن اطلاعات روی پلت فرم آن، کارت ها از طریق یکی از دو ماشین سفارشی ساخته شده حرکت می کنند.

او می گوید: «این آخرین چیزی است که می خواهند از شر آن خلاص شوند. «معمولاً در دوره‌های تورم، مردم به پول نقد نیاز دارند، می‌ریزند و می‌فروشند [their investments]. به دلیل وابستگی عاطفی مردم به آنها، ما کمتر از شما در بازارهای سنتی چنین چیزی را در فضای خود می بینیم.”

کفش

تصویر: ZDNET / استفانی کاندون

همچنین: ابتدا در پلتفرم خرید پخش زنده جدید eBay: کارت های تجاری

PWCC معامله گران را تشویق می کند تا با رایگان کردن خدمات ذخیره سازی خود برای هر کارت تجاری به ارزش بیش از 250 دلار یا هر دارایی خریداری شده از طریق PWCC، از صندوق استفاده کنند. همه اقلام دیگر یک بار هزینه اسمی دریافت می کنند.

اشتیاق برای سرمایه‌گذاری در کارت‌های معاملاتی در حال افزایش است. بازار کارت های تجاری ورزشی را در نظر بگیرید انتظار می رود 6.7 میلیارد دلار دیگر رشد کند تا سال 2026. تمام این ارزش جدید به این معنی است که مردم می خواهند از سرمایه گذاری های خود محافظت کنند.

کریگ می‌گوید: «من فکر می‌کنم نسل جوان، آنها می‌خواهند پول خود را روی چیزهایی بگذارند که می‌فهمند. “می دانید، آنها هنوز در حال ساخت فیلم های مارول هستند، بنابراین کمیک ها فوق العاده مرتبط هستند. تاریخچه سکه ها واقعا جالب و منحصر به فرد است. تقریباً همه در مقطعی از زندگی خود بازی های ویدیویی انجام داده اند، درست است؟ ارتباطی که مردم با آنها دارند. دارایی ها، به نظر من، واقعاً محرک کسب و کار ما هستند.”


منبع: https://www.zdnet.com/article/inside-the-high-tech-vault-using-robots-to-keep-rare-trading-cards-safe/#ftag=RSSbaffb68

بنابراین، چرا کارت های معاملاتی ناگهان دوباره چنین معامله بزرگی می شوند؟ بخشی از پاسخ به سادگی این است که مردم آنها را دوست دارند.

کریگ می‌گوید: «داده‌ها واقعاً هسته اصلی بسیاری از کارهایی است که ما انجام می‌دهیم.

دوربین های سه بعدی

تصویر: ZDNET / استفانی کاندون

کریگ می‌گوید: «بایگانی دیجیتال دارایی‌ها و ایجاد نقدینگی برای مشتریان ما – همه اینها واقعاً در اطراف خزانه گردش می‌کنند.»

این شرکت در حال گسترش بیشتر به سایر کلکسیون‌ها است، و در آرشیو خود فضایی برای کتاب‌های کمیک، بازی‌های ویدیویی و سایر یادگاری‌ها (به یک جفت کفش با امضای مایکل جردن یا پیراهنی که لبرون جیمز بر تن کرده است) اضافه می‌کند. این شرکت اخیراً یک مرکز جدید به مساحت 51000 فوت مربع را برای گسترش فعالیت های خود، با برنامه ریزی برای ساخت موزه کلکسیونی برای بازدیدکنندگان، تضمین کرده است.

اگر قرار است کارت یا مجموعه‌ای در یکی از حراج‌های ماهانه برتر PWCC به حراج گذاشته شود، به ایستگاه تصویربرداری 360 PWCC منتقل می‌شود. این سیستم با استفاده از سه دوربین، 36 عکس از کارت می‌گیرد، زیرا 360 درجه می‌چرخد. PWCC روند را از حدود پنج دقیقه در هر کارت به 30 ثانیه کاهش داده است.

او می‌گوید: «این به مردم اجازه می‌داد در خانه باشند و این باعث ایجاد نوستالژی شد. «مردم زمان بیشتری در اختیار داشتند یا از خانه کار می‌کردند، و ممکن است در کمد خود جستجو کرده و مجموعه‌هایی را پیدا کنند».

در حالی که مطمئناً پیامدهایی بین کارت معاملاتی و بازارهای NFT وجود دارد، کریگ می‌گوید که کارت‌های معاملاتی به دلیل ارتباط عاطفی افراد با کارت‌هایشان، نوسانات کمتری دارند.

PWCC در واقع انواع مختلفی را ایجاد کرده است شاخص های بازار، در وب سایت خود به نمایش گذاشته شده است تا عملکرد سرمایه گذاری چشمگیر کارت های تجاری درجه بندی شده حرفه ای را در مقایسه با S&P 500 نشان دهد.

کارت بازرگانی

تصویر: ZDNET / استفانی کاندون