خرید و لیست قیمت انواع دوربین مدار بسته 18 بهمن | arya-cctv

برای اینکه دوربین مدار بسته بتواند تصاویر با کیفیتی را تولید کند باید لنزهای مناسبی در آن به کار رفته باشند. هر چقدر این لنزها قوی تر باشند، به همان اندازه رزولوشن تصاویر بیشتر می شود و در پایان تصاویری با کیفیت بسیار بالا برای شما ثبت خواهند شد. همانطور که این موضوع در مورد وسایل و کالاهای دیگر صدق می کند، هر چقدر محصولی که خریداری می کنید از برندهای معتبر بازار باشد، به همان اندازه باید قیمت بیشتری را پرداخت کنید. به طور مثال، برند بوش، سامسونگ و سونی از برندهای بسیار معتبر و گران قیمت هستند.

  • دوربین مداربسته داهوا مدل DH-HAC-HFW1400RP-VF-IRE6 یک دوربین با کیفیت ۱۰۸۰p یا Full HD از شرکت داهوا است.در حال حاضر شرکت داهوا طیف گسترده ای از محصولات را متناسب با نیازهای مشتری برای سطوح مختلف امنیتی و مقیاس های پروژه تولید می کند.
  • زمانی که می خواهید دوربین مدار بسته را انتخاب کنید، باید متراژی را که این دوربین پوشش می دهد مد نظر قرار دهید.
  • همچنین برای مثال در مدل هایی مانند DS-2CD2342WD-I سطح کمتری برای اشغال توسط حشرات وجود دارد.

دوربین های مداربسته از نظر ظاهری به دسته ها مختلفی از جمله دوربین مداربسته دام، بولت، اسپید دام، دوربین لامپی، دوربین کودک و … این محصولات توسط شرکت های مختلف و با برند های مختلفی در بازار عرضه می شوند. برای آشنایی بیشتر با برند های مختلف دوربین مداربسته می توانید به صفحه برترین برند‌های دوربین مداربسته مراجعه نمایید. اگر دائم دچار مشکل می شوید و یا از آن دسته کاربرانی هستید که می خواهید تنظیمات ساده تری را تجربه نمایید از تکنولوژی آنالوگ HD استفاده نمایید. البته دوربین‌های مداربسته تحت شبکه رزولوشن بیشتر، قابلیت‌های پیشرفته تر و بهتر و پشتیبانی وسیعتری دارند؛ ضمن اینکه دوربین مداربسته آنالوگ HD محدودیتهای مختص به خودش را در برابر دوربینهای مداربسته تحت شبکه خواهد داشت.

دوربین مدار بسته مینی اسپید دام زومیکس مدل TP-433

پیاده سازی یک سیستم امنیتی دوربین مدار بسته مؤثر و کارآمد امر ساده ای نیست و نیاز به توجه و کمک دارد. چرا که یک سیستم نظارت تصویری می‌تواند سرقت و خرابکاری ها مجله خبری دوربین مداربسته آریا را برای هر تجارت و کسب و کار و در هر حرفه ای کاهش دهد. اکثر شرکت های فعال در زمینه دوربین مداربسته، محصولات متنوعی از چندین تولیدکننده و برند ارائه می‌دهند.

محصولات پیشنهادی

لازم به ذکر است قابلیت های پیشرفته تصویری مانند WDR ،EXIR و… نیز در لیست قیمت دوربین مداربسته هایک ویژن توربو HD موثر هستند. اگر بخواهیم به یکی از جالب ترین دوربین های مداربسته در دسته بندی شکل انواع دوربین مداربسته اشاره کنیم باید دوربین مخفی و پین هول را مد نظر قرار دهیم. این دوربین در ابعاد بسیار کوچکی تهیه می شود و کوچکترین دوربین مدار بسته در جهان است.

یکی از دوربین های پلاک خوان محبوب در بازار دوربین پلاک خوان مدل AT است. همچنین پکیج های آماده ی دوربین مداربسته ، مناسب برای کاربری های مختلف گردآوری شده است که شما می توانید بر اساس نیاز خود آن ها را تهیه فرمایید . در نگاه اول ممکن است به نظر برسد که ادارات و دفاتر اداری به اندازه واحد های تجاری عمومی در معرض سرقت و خطرات امنیتی نیستند اما در شرایط واقعی این مکان ها ممکن است بیشتر از هر واحد تجاری هدف سرقت سارقان باشند. در ادارات و سازمان هایی که اسناد مهمی از شهروندان نگهداری می شود و یا فناوری ها و ابزارالات تکنولوژیک با ارزشی نگهداری می شوند، ضروری است که از سیستم های دوربین مداربسته برای نظارت دقیق تر استفاده شود. در زمان نصب دوربین مدار بسته محل دوربین ها را به دقت مشخص کنید تا هیچ نقطه کوری باقی نماند.

http://66toolkit.ir