دوربین مدار بسته لیست قیمت انواع دوربین مداربسته | arya-cctv

شما می­خواهید گذر افراد از روی دیوار مشخص شود، اما همانطور که در تصویر مشاهده می­کنید، اگر از قابلیت تشخیص نفوذ Intrusion Detection استفاده کنید ممکن است رفت و آمد افراد در داخل حیاط یا محوطه­ی مورد نظر هم باعث فعالیت هشدارها شوند. برای جلوگیری از این وضعیت و بهره مندی بهتر از دوربین و امکانات آن، پیشنهاد می­شود از قابلیت عبور از خط Line Crossing استفاده کنید. BLC مخفف کلمه back light compensation به معنی جبران نور زمینه می باشد در واقع این قابلیت وظیفه جبران و تنظیم میزان روشنایی نقاط مختلف تصویر را بر عهده دارد. اما اگر دوربین یا سیستم مداربسته خود را مستقیما در نزدیکی یک منبع گرمایی شدید مانند کوره یا بخاری قرار دهید ممکن است به دوربین شما آسیب رسانده و منجر به مختل شدن و یا حتی سوختن آن شود. شرکت سونی اخیرا دوربین های خود را به تکنولوژی وارم لایت مجهز کرده است این تکنولوژی باعث می‌شود که کیفیت تصویر رنگی در شب داشته باشیم که خیره کننده است .

  • نوع دیگری از دوربین دام، دوربین تورت است که بجز شکل ظاهری تفاوت چندانی بین آنها وجود ندارد.
  • البته توجه داشته باشید که در این دوربین ها نیز برای ضبط تصاویر نیاز به دستگاه دی وی آر دارید.
  • دوربین 5 مگاپیکسلی هایک ویژن دارای کیفیت تصویر بسیار بالایی بوده و تصاویر با جزئیات بالایی ارائه می دهد.
  • تعداد دوربین مدار بسته ارتباط مستقیم با قیمت دوربین مداربسته به صورت تمام شده دارد و دانستن اولویت ها و نیاز های مشتری در کاهش هزینه ها در خرید دوربین مدار بسته کمک شایانی می کند.

دوربین مداربسته داهوا HAC-HFW1400DP – دارای سنسور 3.1 اینچی CMOS – دارای دید در شب 80 متری هوشمند سیاه و سفید – دارای لنز ثابت 3.6 میلی متری – دارای رزولوشن تصویری 4 مگاپیکسل – دارای ابعاد241.8×90.4×90.4 میلی متر -… دوربین مداربسته داهوا HAC-HFW1200DP – دارای سنسور 2.7 اینچی CMOS – دارای دید در شب 80 متری هوشمند سیاه و سفید – دارای لنز ثابت 3.6 میلی متری – دارای رزولوشن تصویری 2 مگاپیکسل – دارای ابعاد 241.8×90.4×90.4 میلی متر -… دوربین مداربسته داهوا HAC-HFW1400TP – دارای سنسور 1.3 اینچی CMOS – دارای دید در شب 25 متری هوشمند – دارای لنز ثابت 3.6 میلی متری – دارای رزولوشن تصویری 4.1 مگاپیکسل – مجهز به بدنه آلومینیومی ضد آب با استاندارد مقاومتی… در هنگام خرید و مجله خبری دوربین مداربسته آریا و انتخاب دوربین متحرک باید به این موضوع کلیدی و مهم دقت داشته باشید با توجه به امکانات و ویژگی های که دوربین مدار بسته متحرک ارائه می دهد.

دوربین مدار بسته آنالوگ هایک ویژن مدل DS-2CE56D0T-IRP

دستگاه DVR این پکیج جهت توسعه در آینده، دارای 4 کانال تصویر و 4 کانال صدای رزرو می باشد. دوربین مدار بسته پین هول دوربین های مخفی نیز نام دارند که اندازه کوچکی داشته و قابلیت نصب و تصویربرداری در هر مکانی را دارند. دوربین مداربسته پین هول دید در شب ندارد و برای نصب آن کافی است یک کابل RG59 و یک سیم برق برای آداپتور 12 ولت بکشید و به دوربین مداربسته سوزنی یا پین هول متصل نمایید. دوربین مداربسته داهوا DH-HAC-HFW1400TP-A – دارای سنسور 2.7 اینچی CMOS – دارای دید در شب 30 متری هوشمند سیاه و سفید – دارای لنز ثابت 3.6 میلی متری – دارای رزولوشن تصویری 4 مگاپیکسل – دارای میکروفون داخلی جهت انتقال صدا…

دوربین مدار بسته آنالوگ هایک ویژن مدل DS-2CE56D0T-IR

در فروشگاه اینترنتی مبیت شما می‌توانید قیمت روز انواع کالای دیجیتال را از محبوب‌ترین برندهای بازار با اطلاعات کامل فنی ببینید و قیمت روز انواع گوشی های سامسونگ، شیائومی، اپل، هواوی و .. از دیگر مزایای فروشگاه مبیت می‌توان به اطلاعات فنی دقیق و بررسی‌های تخصصی مرتبط با انواع گوشی موبایل، هدفون و لوازم جانبی از جمله پاوربانک اشاره کرد، که شما را در تجربه خریدی بی‌نظیر همراهی می‌کند. بطور کلی هدف همیشه در مبیت جلب رضایت کاربران بوده است؛ چه کسانی که به صورت عمده و برای فروشگاه حضوری خود خرید می‌کنند و چه کاربرانی که به صورت جزئی خرید می‌کنند. این بدان معناست که حتی در شرایط کم نور، تصاویر ثبت شده واضح و واضح خواهند بود.

تجهیزات جانبی و سایر هزینه ها

وقتی صحبت از امنیت محیط می شود، اولین چیزی که به ذهن خطور پیدا می کند استفاده از دوربین های مدار بسته است. این دوربین ها به گونه ای طراحی شده اند که می توانند در تمامی ساعات روز، در صورت وجود نور و یا عدم وجود نور، تصاویر محیط را به خوبی ثبت کنند و امنیت محیط را حفظ نمایند. امروزه، سوالات زیادی در مورد این دوربین ها پرسیده می شود و یکی از این سوالات مرتبط با شکل انواع دوربین مداربسته است. در ادامه تلاش می کنیم اطلاعات بیشتری را در مورد شکل انواع دوربین مداربسته در اختیار شما قرار دهیم. وقتی صحبت از دسته بندی دوربین مدار بسته بر اساس برند می شود بی شک اولین برندی که به ذهن خطور می کند برند اکسیس است. این برند اولین سازنده دوربین های مدار بسته در جهان است و همین امر سبب شده است به یک برند لیدر تبدیل شود.

http://66toolkit.ir