بهترین کیف پول های MagSafe در سال 2024: آزمایش شده و بررسی شده توسط متخصص

بهترین کیف پول های MagSafe در سال 2024: آزمایش شده و بررسی شده توسط متخصص

ویژگی های کیف پول و پایه تلفن Journey Ezmo: چند منظوره | حفاظت RFID | قفل داخلی برای جلوگیری از لیز خوردن کارت | ابعاد: 66 میلی‌متر x 102.5 x 12.5 میلی‌متر | ظرفیت کارت: حداکثر 5 کارت

کیف پول Ezmo MagSafe Journey تعادل کاملی از سبک و عملکرد با فضای کافی برای نگهداری 5 کارت – بیشترین در این لیست است. کیف پول Ezmo به عنوان پایه تلفن نیز عمل می کند، بنابراین می توانید سرگرمی های مورد علاقه خود را در حال حرکت تماشا کنید یا صفحه نمایش تلفن خود را روی میز خود مشاهده کنید. این پایه دارای زاویه دید قابل تنظیم در هر دو حالت عمودی و افقی است.

این از چرم گیاهی ساخته شده است و در چهار رنگ سنتی (مشکی، قهوه ای تیره، آبی سرمه ای و خاکستری کبوتری) عرضه می شود. کیف پول Ezmo MagSafe همچنین دارای یک پوشش محافظ برای محافظت از اطلاعات کارت های شما با فناوری RFID است و در عین حال از مغناطیسی زدایی کارت های شما جلوگیری می کند.

من کیف پول Ezmo را برای چندین هفته در طول زندگی روزمره خود آزمایش کردم، از جمله رفت و آمدم از NJ به نیویورک. وقتی کیف پول های MagSafe را ارزیابی می کنم، همیشه به دنبال دسترسی آسان و بدون درز به کارت NJ Transit خود هستم، که باید آن را به سرعت بگیرم و کنار بگذارم. به لطف بریدگی جلوی کیف پول Ezmo، می توانم کارت ترانزیت خود را (مطمئناً پرکاربردترین کارتم) در جلوی آن ذخیره کنم. بیرون کشیدن آن آسان است، بنابراین اگر به دنبال یک کیف پول مناسب برای رفت و آمد هستید، من به شدت توصیه می کنم کیفی را انتخاب کنید که دارای گزینه ناچ جلویی باشد.

من همچنین دوست دارم کیف پول Ezmo MagSafe فضای کافی برای 5 کارت و حتی پول نقد را فراهم کند. این برای نگه داشتن کارت نقدی، نشان کار، و سایر موارد جانبی مانند بلیط قطار کاغذی مناسب است. من اغلب هنگام رفتن به محل کار، گواهینامه رانندگی یا کارت اعتباری خود را در کیف پول تلفنم نگه نمی دارم، اما دوست دارم در صورت نیاز یا تمایل برای رویداد یا فعالیت دیگری، این گزینه را داشته باشم.

پایه تلفن هم خوب بود از اینکه می‌توانستم تلفنم را در دفتر کار نگه دارم، لذت بردم. حتی متوجه شدم که از نیمه پشتی کیف به عنوان یک دستگیره موقت در قطار استفاده می‌کنم که به ثبات بیشتری اضافه می‌کند. اگرچه یکی از گران‌ترین گزینه‌های موجود در این لیست است، اما فکر می‌کنم به دلیل چند کارکردی و کیفیت عالی آن ارزش سرمایه‌گذاری را دارد، به خصوص اگر هر روز از کیف پول MagSafe خود استفاده می‌کنید. کیف پول Ezmo در نسخه ردیابی – LOC8 MagSafe Finder Wallet and Stand – در صورتی که مستعد از دست دادن مکرر چیزها هستید نیز موجود است.

کاربران فعلی در وب‌سایت Journey می‌گویند که آن‌ها نمایه باریک، طراحی هوشمند، ظرفیت کارت بزرگ‌تر و مواد شیک را دوست دارند – به‌قدری که کیف پول به صورت آنلاین رتبه‌بندی 5/5 ستاره دارد، و یکی از مشتریان خاطرنشان کرد که «همه این کارها را انجام می‌دهد. واقعا خوب.”



منبع: https://www.zdnet.com/article/best-magsafe-wallets/#ftag=RSSbaffb68