خرید دوربین مداربسته بهترین قیمت پخش تکنوسان

دوربین‌های مداربسته دسته ای از دوربین‌ها هستند که معمولاً برای نظارت بر اماکن داخلی و خارجی مورد استفاده قرار می‌گیرند و بسته به شرایط محیط انواع مختلفی دارند. این دوربین‌ها به گروه‌های مختلفی مانند دوربین‌های آنالوگ، دوربین‌های دیجیتال و دوربین‌های تحت شبکه تقسیم می‌شوند. پس سعی کنید از فروشگاه معتبر arya-cctv.ir این محصول را خریداری کنید.

HDCVI داهوا را با گارانتی فراگستر یا داهوا ایران و HDTVI هایک ویژن را با گارانتی پارس ارتباط تهیه کنید. به نظر من به خاطر خوش قیمت تر بودن داهوا به نسبت هایک ویژن، داهوا انتخاب مناسب تریست. دوربین مدار بسته یک سیستم نظارت تصویری است که در آن دوربین‌های دارای موقعیت استراتژیک ویدئو را ضبط کرده و آن را به مجموعه محدودی از مانیتورها یا مکان‌های خاص دیگر ارسال می‌کنند. اقدام به تولید دوربین های مداربسته تحت شبکه و همچنین سیستم های آنالوگ نمود. البته امروزه دوربین های آنالوگ به تدریج از محصولات این تولید کننده ژاپنی خارج شده اند و دیگر تولید نمی شوند.

  • ۶- شرکت الکامپ تنها وارد کننده ای می باشد که تمامی محصولات خود را با پشتیبانی ۲۴ ساعته ارائه می دهد.
  • این دوربین مدار بسته در کیفیت های 720p و 1080p در بازار موجود است.
  • شما با استفاده از دوربین های مداربسته می توانید در هر کجای دنیا که باشید از اشخاص و یا اشیا باارزش خود حفاظت کنید تا دست سارقان نیوفتند .
  • کیفیت این نوع دوربین های مداربسته همانطور که از نامشان پیداست از امواج انالوگ طبعیت می کنند و لازم به ذکر است که امواج دوربین های مداربسته آنالوگ همواره در معرض نویز قرار دارد.
  • به عنوان مثال اگر قصد محافظت از خودروی خود را دارید باید برای خرید دوربین خودرو اقدام کنید.

داشتن تصویر از محل وقوع جرم، روند اجرای آن یا افراد متخلف درگیر، امکان پیگیری و جلب مجرمین را به شدت بالا می برد. از منظر قضایی نیز تصویر ضبط شده در دوربین های مداربسته به عنوان یک مدرک کاملا معتبر شناسایی می شود و میتوان به راحتی به آن استناد کرد. طبیعتا در حالت عادی اولین موضوع در انتخاب دوربین مداربسته مورد نیاز شما همین مورد است اما عموامل دیگری هستند کی می توانند برتری یک دوربین را نسبت به دوربین مداربسته دیگر رقم بزنند. پکیج 16 کاناله شامل یک دستگاه ضبط کننده 16 کانال و 16 دوربین مداربسته است که همراه با سایر اقلام دوربین مداربسته عرضه می شود.

پک کامل دوربین مداربسته 5 مگاپیکسل 4 عددی | فروش دوربین مداربسته

زمانی که شما برای مرور اتفاق مهمی به تصاویر ضبط شده دوربین های مداربسته رجوع می کنید احتمالا حاضرید مبلغ خیلی بالایی پرداخت کنید تا تصویر مناسبی از صحنه مورد نظر، ضبط شده باشد. در ابتدا این به عنوان یک ساختاری توصیف می شد که با کابل به طور مستقیم از دوربین تا دستگاه گیرنده بدون ارتباطات و دخالت های بیرونی انجام می شد. اکنون می توانید از طریق اینترنت به هر DVR با نرم افزار یا مرورگر دسترسی پیدا کنید.

HDTVI هایک ویژن

اولین جایی که باید دران دوربین جاگذاری شود، جلوی درب داخلی خانه هست. یا حتی شاید برخی از افراد نیاز داشته باشند تا برای یک کار فوری وارد ساختمان شوند و دوباره سوار ماشین شوند. با نظارت بیشتر و بهتر در این قسمت می‌توانید، کنترل بیشتری حتی در بخش داخلی ساختمان هم داشته باشید. این مورد برای آپارتمان ها که پشت‌بام آنها با پشت‌بام آپارتمان کناری آن بسیار نزدیک به هم هستند، کاربرد دارد. بهتر است قبل از اینکه مشکلی رخ دهد برای جلوگیری از آن، اقدامی هوشمندانه انجام شود. مطمئناً هر خانه‌ای دارای فضاهایی هست که باید در آن قسمت‌ها، دوربین جاگذاری شود و بتواند تمام زوایای منزل مسکونی را پوشش دهد.

بنابراین اگر می خواهید قسمت بزرگی از فضای سه بعدی را کنترل کنید ، یک دوربین مدار بسته با صفحه / شیب بالاتر ضروری است. دوربین های Box معمولا فاقد دید در شب هستند اما در حالت کلی تصاویر بسیار مناسبی در محیط کم نور می توانند ثبت کنند. یکی از مهم ترین ویژگی هایی که این دوربین های مدار بسته دارند، زاویه دید است.